PS in dit topic kan je je eigen kaarten ook plaatsen. Ideetje -> 'fok bonuskaart'?
[Originele bericht enigszins gewijzigd]
Ik heb zelf 'Barcode Magic' gebruikt http://www.labelmagic.net/barcodemagic.html voor een onwijs goede grap:
Bij de AH een bonuskaart gehaald omdat ik een streepjescode nodig had; de kaart ingescand voor de vorm en een beetje met photoshop ge'edit' (nieuwe voor- en achterkant). Daarna met Barcode Magic het nummer ingetoetst om een mooie strakke streepjescode te krijgen (inscannen werkte niet helemaal goed). Daarna laten plastificeren en zie het resultaat:
En het mooie is: hij doet het perfect!! De reacties die je aan de kassa krijgt zijn LEGENDARISCH. Ik blijf natuurlijk altijd volhouden dat dit de nieuwe kaarten zijn die je bij de AH op het station kan krijgen..... IK MAAK ZE GEK, hehe
Een volgende stap is natuurlijk om voor ¤10,- aan flessen in te leveren en die barcode na te maken en op je bonuskaart te plakken Misschien toch maar niet.....
Alle benodigde files zijn te vinden op:
MAAK JE EIGEN BONUSKAART!
Met dank aan Slarioux voor het hosten!
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 02-09-2002 15:40]
quote:Als ik deze scan, krijg ik als resultaat: 2610426650567
Eum volgens mij doe ik iets fout. Als ik voor EAN13 kies en mijn nummer in toets krijg ik onderstaande resultaat:
Dat was volgens mij wat er onder je streepjescode stond, en dus is hij goed. (lollig, zo'n barcodescanner..:)
quote:Zie deel 1. Een vriend van me had 10 jaar geleden al een Hacktic bankpas. Daar moeten echter wel voor de bank bekende gegevens opstaan en de pincode ervan moet bekend zijn. Was dus een copie van z'n eigen kaart. Maar lollig was 't wel.
Op maandag 02 september 2002 15:23 schreef ZHo3Rd het volgende:
wanneer komt er een topic voor: "maak je eigen pinpas"?
quote:
Op maandag 02 september 2002 15:11 schreef Slarioux het volgende:
En dan mag een modje even hier alle relevante info uit het andere topic ingooien
quote:Djeez.. wat wíl je nou!
Op maandag 02 september 2002 15:41 schreef Mr_Shoot het volgende:[ps kan een MODJE in het vorige topic ook nog even een link naar dit topic maken??]
[ps2 het hele introverhaal staat nu twee keer in het topic......kan de tweede weggehaald worden??]
[Dit bericht is gewijzigd door PrivateRyan op 02-09-2002 16:51]
Vanavond zal ik weer een paar mooie bonuskaarten op de site toevoegen!! Ben weer even aan de studie
quote:LOL! Thanks Private Ryan... U rule
Op maandag 02 september 2002 15:27 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Djeez.. wat wíl je nou!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 02-09-2002 16:57]
quote:kewl
Op maandag 02 september 2002 15:30 schreef the_bbk het volgende:
Mijn eerste creatieFront:
Back:
![]()
quote:Uhm, punten op een bonuskaart? Je krijgt er korting mee, maar punten is nieuw voor me.
Op maandag 02 september 2002 16:20 schreef spineshank het volgende:
en als ik nou die bonuskaart (waarvan ik de punten toch nooit gebruik omdat het er toch te weinig zijn) nou eens ombouw tot een bonuskaart van iemand anders en die ook gebruik...
quote:is ook niet zo.. ooit, iets van 5 jaar geleden kon je net als bij de airmiles een soort punten sparen op je bonuskaart, en dan kon je extra korting krijgen op servies oid... dit is echter al enige jaren afgeschaft
Op maandag 02 september 2002 16:22 schreef qltel het volgende:[..]
Uhm, punten op een bonuskaart? Je krijgt er korting mee, maar punten is nieuw voor me.
quote:Dat zal best maar optisch is hij wel anders dan ut origineel!
Op maandag 02 september 2002 15:19 schreef qltel het volgende:
Ahum, meneer draak, je schreef in 't vorige topic:
[..]Als ik deze scan, krijg ik als resultaat: 2610426650567
Dat was volgens mij wat er onder je streepjescode stond, en dus is hij goed. (lollig, zo'n barcodescanner..:)
quote:punten krijg je ook niet...das airmiles sjit
Op maandag 02 september 2002 16:22 schreef qltel het volgende:[..]
Uhm, punten op een bonuskaart? Je krijgt er korting mee, maar punten is nieuw voor me.
quote:okee... ik loop weer eens mateloos achter.
Op maandag 02 september 2002 16:26 schreef Stranger het volgende:[..]
is ook niet zo.. ooit, iets van 5 jaar geleden kon je net als bij de airmiles een soort punten sparen op je bonuskaart, en dan kon je extra korting krijgen op servies oid... dit is echter al enige jaren afgeschaft
quote:En 't origineel heeft dezelfde cijfers? Want da's raar. Je kunt zeker geen erg goede scan maken van het origineel en die naar me mailen?
Op maandag 02 september 2002 16:26 schreef meneer draak het volgende:[..]
Dat zal best maar optisch is hij wel anders dan ut origineel!
quote:Yep ik! Maar dat doe ik nu al geruime tijd!! Het werkt fantastisch........ vooral als je strak blijft kijken en beweert dat de kaart uit <zet hier een grote stad> óf <de AH op het station> komt. Echt TE grappig!
Op maandag 02 september 2002 16:30 schreef MeAndMyself het volgende:
aan het eind van vorig topic vroeg ik al: heeft iemand het al daadwerkelijk in de winkel geprobeerd?! ik ga het vandaag doen denk ik, ga zometee ff lte plastificeren...
quote:uhm bij de albert heijn hiero kan je je airmiles *via* je AH Bonuspas laten krijgen.
Op maandag 02 september 2002 16:32 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
punten krijg je ook niet...das airmiles sjit
quote:[offtopic]
Op maandag 02 september 2002 15:30 schreef the_bbk het volgende:
Mijn eerste creatieFront:
Back:
quote:Done.
Op maandag 02 september 2002 15:41 schreef Mr_Shoot het volgende:
We gaan gelukkig nog even doorVanavond zal ik weer een paar mooie bonuskaarten op de site toevoegen!! Ben weer even aan de studie
[ps kan een MODJE in het vorige topic ook nog even een link naar dit topic maken??]
[ps2 het hele introverhaal staat nu twee keer in het topic......kan de tweede weggehaald worden??]
quote:je kan ook bij de albert heyn vragen of ze je airmiles aan je bonuskaart willen koppelen, hoef je alleen maar de bonuskaart te geven
Op maandag 02 september 2002 16:53 schreef -VnCnT- het volgende:
Maak nou eens een bonuskaart en airmiles pas in 1... gewoon 2 barcodes op 1 kaart...staat veel netter!
quote:Ja maar dan moet je nog wel een airmiles pas hebben voor in de anderen winkels. Want bij de V&D werkt die 2 in 1 pas bijvoorbeeld niet..
Op maandag 02 september 2002 16:55 schreef Stranger het volgende:[..]
je kan ook bij de albert heyn vragen of ze je airmiles aan je bonuskaart willen koppelen, hoef je alleen maar de bonuskaart te geven
quote:Nope, ik was toen op vakantie...
Op maandag 02 september 2002 16:49 schreef smoking2000 het volgende:[..]
[offtopic]
Heb jij al die pilaren op lowlands beklad met je sig, of heb je hem daar vandaan????
[/offtopic]
quote:Als je het .psd-bestand gebruikt als basis van je kaart, dan zie je dat het AH-logo + tekst een aparte laag is. Je hoeft dus alleen maar het achtergrondplaatje te vervangen...
Op maandag 02 september 2002 17:05 schreef Blue-steel het volgende:
vraagje ik ben dus bezig met ook 1, alleen die letters van bonus kan ik dus niet precies zo maken, bestaan uit kleine onderdelen, hoe hebben jullie die zo erop gezet?
[Dit bericht is gewijzigd door Blue-steel op 02-09-2002 18:14]
quote:Je selecteert de laag die verwijderd moet worden, dan rechtsklik je daarop, kies dan voor delete.
Op maandag 02 september 2002 18:07 schreef Blue-steel het volgende:
ok
het openen is gelukt en zie de verschillende lagen alleen weet niet hoe je die achterkant kan weghalen/vervangen?
Joepi
allen maar uitprinten bij dat bedrijf waar ik laat platificeren want ik heb brakke printer
quote:mayb wist je het nog niet maar een airmiles pas heeft een magnetische(?) strip en dus geen barcode! dus
Op maandag 02 september 2002 16:53 schreef -VnCnT- het volgende:
Maak nou eens een bonuskaart en airmiles pas in 1... gewoon 2 barcodes op 1 kaart...staat veel netter!
en ik wil de .psd file van de sleutelhanger versie!!!!! anyone????
[Dit bericht is gewijzigd door The-Puck op 02-09-2002 19:29]
quote:Die streepjes code gaat ws niet werken. Er moet een flinke witruimte omheen voor de scanbaarheid./
Op maandag 02 september 2002 19:31 schreef matthijst het volgende:
Een Tigger:
[afbeelding]
[ps] ik heb mn kaart morgen, hij kon niet meer worden geplastificeerd vandaag .
ik heb er gelijk 2 gedaan, hoop dat ze begrepen wat ik wilde, want ik heb et gelijk door hun laten printen(mijn inkt is op )
kost wel iets van 3 of 4 euro PER STUK zeiden ze....klootzakken ...
quote:
Op maandag 02 september 2002 03:41 schreef PHOBoS het volgende:ik kom eigenlijk nooit bij de AH, maar ik wil ook spelen met zo'n PSD'tje, alleen ik kom niet op http://www.wittkampf.nl/ (staat die PSD nog ergens anders ?)...
quote:http://www.wittkampf.nl/bonuskaart kom ik dus ook niet op
Op maandag 02 september 2002 08:17 schreef Mr_Shoot het volgende:
De link is http://www.wittkampf.nl/bonuskaart
quote:ik wel
Op maandag 02 september 2002 19:48 schreef PHOBoS het volgende:[..]
[..]http://www.wittkampf.nl/bonuskaart kom ik dus ook niet op
quote:My pleasure
Op maandag 02 september 2002 21:00 schreef dnutpops het volgende:
Thnx hé vince voor de serviceBTW: DAAAAAAAAAAAAAMNZ hij SCHOPT KONT!
trouwens idee om meerdere klantenkaarten op 1 pasje gaat dacht ik niet lukken aangezien de meeste winkels met chip werken!
[btw] ga er nu ook maar ff 1tje maken
quote:Ligt eraan wat de software doet met onbekende codes. De hardware geeft gewoon de cijferreeks weer, wat de software van de kassa ermee doet weet ik niet. Ik kan dus rechtstreeks naar berichtjes hier scannen als iemand me een test-code stuurt..
Op maandag 02 september 2002 21:06 schreef MeAndMyself het volgende:
denken jullie dat als ik em morgen ff laat 'testen' onder een scanner van de winkel waar ik em laat plastificeren dat dat ding dan op een bepaalde manier reageert?! lijkt me dat ie dan gewoon de code weergeeft.....
In de AH staan verspreid een aantal barcode scan machines opgesteld (voor als je ergens de prijs niet van weet)
Hiermee kan je ook je bonuskaart scannen... hoeveel punten er op staan...
Handig.. en je staat niet voor l*l bij de kassa!
quote:ik heb vandaag gescand en toen zei die air miles punten ofzo kunnen niet met een bonus kaart ofzo
Op maandag 02 september 2002 21:15 schreef weststar het volgende:
geweldig dit.. maar er is wel een manier om em ff snel te checken, of ie het wel doet.In de AH staan verspreid een aantal barcode scan machines opgesteld (voor als je ergens de prijs niet van weet)
Hiermee kan je ook je bonuskaart scannen... hoeveel punten er op staan...
Handig.. en je staat niet voor l*l bij de kassa!
maar hij herkent m dus wel als bonus...
en voor de 3 miljoenste keer bonus heeft geen punten
quote:hij bedoelde die van mij
Op maandag 02 september 2002 21:01 schreef -VnCnT- het volgende:[..]
My pleasure
![]()
quote:Lekker niet
Op maandag 02 september 2002 21:23 schreef Rinaldo het volgende:[..]
hij bedoelde die van mij
quote:KIJK! en die vind ik nou leuk!
Op maandag 02 september 2002 21:31 schreef -VnCnT- het volgende:
[afbeelding]
lekker crea bezig herman
quote:'tuurlijk. Ik denk wel dat ze bij belangrijkere passen bang zijn voor fraude.
Op maandag 02 september 2002 21:44 schreef keeper het volgende:
Ik doe ff dom. Maar dit verhaal kan natuurlijk toch met elke pas die alleen een streepjescode heeft. Dus bijvoorbeeld je Videotheekpas, etc. ?
PLAATJE HEBBIK WEGGEHAALD WANT MENSEN HEBBEN TEVEEL KRITIEK
[Dit bericht is gewijzigd door Aardige_Jongen op 02-09-2002 23:04]
Hmm jah ben de hele middag/avond al bezig, maar 'k krijg dus geen goede streepjescode uit dat programma.. Als ik 'm op EAN 13 zet, krijg ik dus een stukje barcode. Met nadruk op STUKJE. Oftewel, LANG niet genoeg streepjes voor een hele barcode.. niet in de lengte, maar qua aantal... en als ik 'm uitvergroot, worden de streepjes 3x zo hoog EN breed als normaal, lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Hoe doen jullie dat dan? Hoe moet de sequence settings in elkaar zitten? gewoon zoals het staat werkt dus niet, en ik zit er al de hele avond mee te rommelen maar niks werkt..
..help?
En een bonuskaart zonder streepjescode heb je ook niks aan..
edit: Ah, het is me nu eindelijk gelukt, je moet blijkbaar ook de screensize instellen. Was me niet opgevallen. Alleen, nu zit die label dus midden in m'n streepjes code, helemaal rechts.. zodat je maar 2 of 3 cijfers ziet.. en het controle-eindcijfer zie je dus niet.. En als ik dat probeer te veranderen, krijg ik een floating point error?
[Dit bericht is gewijzigd door Josje op 02-09-2002 22:28]
quote:geef je code van je bonus pasje dan maak ik hem wel en zet ik hem op een server
Op maandag 02 september 2002 22:21 schreef Josje het volgende:
(Door DiS)Hmm jah ben de hele middag/avond al bezig, maar 'k krijg dus geen goede streepjescode uit dat programma.. Als ik 'm op EAN 13 zet, krijg ik dus een stukje barcode. Met nadruk op STUKJE. Oftewel, LANG niet genoeg streepjes voor een hele barcode.. niet in de lengte, maar qua aantal... en als ik 'm uitvergroot, worden de streepjes 3x zo hoog EN breed als normaal, lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Hoe doen jullie dat dan? Hoe moet de sequence settings in elkaar zitten? gewoon zoals het staat werkt dus niet, en ik zit er al de hele avond mee te rommelen maar niks werkt..
..help?
quote:Heb jij DIE pic laten plastifiseren???? OMG!
Op maandag 02 september 2002 22:15 schreef Aardige_Jongen het volgende:
ik heb een andere voorkant gemaakt...achterkant is wel het zelfde gebleven..heb 't voor 1.34 late plastificeren..morge ff uitteste
Nice soep-skillz: erg stijlvol. Vooral je eigen beeltenis met WESTSIDE?!
Ach, je weet zeker dat de meisjes achter de kassa zullen lachen,.....
quote:west side ouwe
Op maandag 02 september 2002 22:32 schreef Rinaldo het volgende:[..]
Heb jij DIE pic laten plastifiseren???? OMG!
Nice soep-skillz: erg stijlvol. Vooral je eigen beeltenis met
WESTSIDE?!
Ach, je weet zeker dat de meisjes achter de kassa zullen lachen,.....
quote::>
Op maandag 02 september 2002 22:36 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
west side ouwe
en als ze lache..tjah dan heb ik sjans
quote:sorry hoor, maar dees is dus ech niet mooi... [kikker]maar das mijn mening[/kikker]
Op maandag 02 september 2002 22:15 schreef Aardige_Jongen het volgende:
ik heb een andere voorkant gemaakt...achterkant is wel het zelfde gebleven..heb 't voor 1.34 late plastificeren..morge ff uitteste
quote:ok kijk is of je m nu mooi vind
Op maandag 02 september 2002 23:00 schreef Kassanova het volgende:[..]
sorry hoor, maar dees is dus ech niet mooi... [kikker]maar das mijn mening[/kikker]
quote:(Door DiS)
Op maandag 02 september 2002 22:27 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
geef je code van je bonus pasje dan maak ik hem wel en zet ik hem op een server
(Sorry voor de late reactie, ik kon Fok niet meer bereiken)
Ah, dankje, maar 't is net gelukt.
Ik vroeg me af he.. Zijn die hardplastic dingen met ribben ook in bepaalde maten te krijgen? of dat je 't op een of andere manier makkelijk in een bepaalde maat kan krijgen? Ik heb hier nog een paar cd-doosjes met van die ribbels liggen.. Dan neem 'k gewoon 3 foto's van een of andere pr0n site, en zet ze in streepjes erop.. dan heb je een geanimeerde bonuskaart, nog kewler
Je weet wel, zo'n ding met ribbels dat, aan de hand van lichtinval, 1 van de 2/3/4 ofzo frames laat zien?
quote:niet alleen is het een ranzig idee (I like it
Op maandag 02 september 2002 23:09 schreef DiS het volgende:[..]
(Door DiS)
(Sorry voor de late reactie, ik kon Fok niet meer bereiken)
Ah, dankje, maar 't is net gelukt.
Ik vroeg me af he.. Zijn die hardplastic dingen met ribben ook in bepaalde maten te krijgen? of dat je 't op een of andere manier makkelijk in een bepaalde maat kan krijgen? Ik heb hier nog een paar cd-doosjes met van die ribbels liggen.. Dan neem 'k gewoon 3 foto's van een of andere pr0n site, en zet ze in streepjes erop.. dan heb je een geanimeerde bonuskaart, nog kewler
Je weet wel, zo'n ding met ribbels dat, aan de hand van lichtinval, 1 van de 2/3/4 ofzo frames laat zien?
quote:Ehmm.. ik heb het alleen over de voorkant, niet de achterkant. Ik herrinerde me dat eerder in dit topic iemand het had over het feit dat een oude kassiere d'r bedrijfsmanager erbij riep omdat ze dit tever vond gaan. Wat, een meid zonder kleren? Niks hoor, kijk maar, heeft gewoon kleren aan.
Op maandag 02 september 2002 23:12 schreef Rinaldo het volgende:[..]
niet alleen is het een ranzig idee (I like it
), maar het gaat ook niet werken. Die laser zal de streepjes code niet kunnen lezen door de verstrooiing. Het is nl één laser door lens, dus ook al zorg je ervoor dat de streepjescode niet "beweegt", die laser raakt toch "verstrooid". Helaas....
quote:kijk jij denkt vooruit
Op maandag 02 september 2002 23:17 schreef DiS het volgende:[..]
Ehmm.. ik heb het alleen over de voorkant, niet de achterkant. Ik herrinerde me dat eerder in dit topic iemand het had over het feit dat een oude kassiere d'r bedrijfsmanager erbij riep omdat ze dit tever vond gaan. Wat, een meid zonder kleren? Niks hoor, kijk maar, heeft gewoon kleren aan.
quote:ik zou wel willen, maar ik zie hem niet
Op maandag 02 september 2002 23:05 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
ok kijk is of je m nu mooi vind
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:17 schreef DiS het volgende:[..]
Ehmm.. ik heb het alleen over de voorkant, niet de achterkant. Ik herrinerde me dat eerder in dit topic iemand het had over het feit dat een oude kassiere d'r bedrijfsmanager erbij riep omdat ze dit tever vond gaan. Wat, een meid zonder kleren? Niks hoor, kijk maar, heeft gewoon kleren aan.
quote:hoe dom kan je zijn?
Op maandag 02 september 2002 23:49 schreef Kassanova het volgende:[..]
ik zou wel willen, maar ik zie hem niet
[kikkerlikker]maaja dat is mijn mening [/kikkerlikker]
:)Plaatje
ik zat voor aan de voorkant aan het politie-logo en aan de andere kant de tekst 'je zuigt, en niet zo'n beetje ook' en anders 'de wereld is beter af zonder jou' te denken(al gaat het misschien eits te ver). ik ga voor de eerste. deze kun je trouwens vinden op www.retecool.nl denkik, ik heb ze gegoogled...
misschien leuk als iemad dat Konmar idee'tje uit kan voeren, ben er net achtergekomen dat mn scanner naar de kl%te is ....
Ps: ik heb geen eigen kaart, dus ik heb de barcode van het voorbeeld erop staan. Ik ga morgen maar ff een kaart halen denk ik
thumb: voor als iemand hem ooit nog is wil plaatsen
kritiek mag, het is immers maar mijn eerste...
ps: ik hoop niet dat iemand anders een gelijkende kaart in elkaar heeft geknutseld, ik heb niet alle paginas bekeken , maar op de website stond niets vergelijkbaars
quote:ahum: PLAATJE HEBBIK WEGGEHAALD WANT MENSEN HEBBEN TEVEEL KRITIEK
Op maandag 02 september 2002 23:51 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
hoe dom kan je zijn?
[kikkerlikker]maaja dat is mijn mening
[/kikkerlikker]
ps: ik heb het in fireworks mx gemaakt, de layers bleven ook daar mooi werken
hier staat een (klein) plaatje van een konmar-kaart: www.konmar.nl
zal zometeen ff iets van de Edah ofzo opzoeken...
quote:is dat plaatje niet veel te klein om mee te werken? qua resolutie dan
Op maandag 02 september 2002 23:55 schreef MeAndMyself het volgende:
ff wat links, bijv. mocht je een konmar-kaart willen bestellen: http://www.konmar.nl/klantenkaart/index.asphier staat een (klein) plaatje van een konmar-kaart: www.konmar.nl
zal zometeen ff iets van de Edah ofzo opzoeken...
MAAR WEL EEN MEGACOOL CONCEPT!!!
quote:ja en ALSNOG zeg je ik kan het plaatje niet zien...
Op maandag 02 september 2002 23:55 schreef Kassanova het volgende:
ahum: PLAATJE HEBBIK WEGGEHAALD WANT MENSEN HEBBEN TEVEEL KRITIEK
wowz... volgens mij je 't domste wat ik ooit tegengekomen ben....
maargoed dat is mijn mening
quote:net een wijf dat weet dat ze lekker is maar zegt dat ze dat niet is
Op maandag 02 september 2002 23:53 schreef Kassanova het volgende:
deze heb ik net in elkaar geknutseld:Ps: ik heb geen eigen kaart, dus ik heb de barcode van het voorbeeld erop staan. Ik ga morgen maar ff een kaart halen denk ik
thumb: voor als iemand hem ooit nog is wil plaatsen
kritiek mag, het is immers maar mijn eerste...
ps: ik hoop niet dat iemand anders een gelijkende kaart in elkaar heeft geknutseld, ik heb niet alle paginas bekeken
, maar op de website stond niets vergelijkbaars
ik vind hem mooi dus
er zijn al 1 of 2 Heineken langsgekomen maar deze is nog steeds origineel
quote:jammer, als je iets beter kijkt zie je dat de konmar-pas gebruik maakt van chip. wel nog mogelijk als (AH-bonus)kaart maar niet voor 1 pas voor AH etcetc...
Op maandag 02 september 2002 23:57 schreef Kassanova het volgende:[..]
is dat plaatje niet veel te klein om mee te werken? qua resolutie dan
![]()
MAAR WEL EEN MEGACOOL CONCEPT!!!
een beter plaatje van de Edah kaart heb ik niet kunnen schieten, anders moet je maar ff gaan scannen ofzo (voor degenen die er een hebben)
quote:Is met chip
Op dinsdag 03 september 2002 00:17 schreef MeAndMyself het volgende:
[afbeelding]een beter plaatje van de Edah kaart heb ik niet kunnen schieten, anders moet je maar ff gaan scannen ofzo (voor degenen die er een hebben)
quote:dankje
Op dinsdag 03 september 2002 00:04 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
net een wijf dat weet dat ze lekker is maar zegt dat ze dat niet is
ik vind hem mooi dus
![]()
er zijn al 1 of 2 Heineken langsgekomen maar deze is nog steeds origineel
Net nog 1 gemaakt werkt wel verslavend
Heidi Klum!!
thumb:
ik ga denk maar even mijn linkjes mailen naar mailto:mr_shoot@hotmail.com
quote:O sorry, ik dacht dat je een AH-Bonuskaart wilde maken met een konmar logo erop!! Dat lijkt me pas grappig
Op dinsdag 03 september 2002 00:05 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
jammer, als je iets beter kijkt zie je dat de konmar-pas gebruik maakt van chip. wel nog mogelijk als (AH-bonus)kaart maar niet voor 1 pas voor AH etcetc...
Misschien een idee voor iemand???
quote:Oi
Op dinsdag 03 september 2002 00:20 schreef Kassanova het volgende:[..]
dankje
Net nog 1 gemaakt
werkt wel verslavend
Heidi Klum!!
[afbeelding]thumb:
ik ga denk maar even mijn linkjes mailen naar mailto:mr_shoot@hotmail.com
quote:bedoelde ik ook. maar met een ander idee van me waarin je 1 kaart voor misschien wel 3 of meer winkels (bijv. AH, Konmar en Edah) kon gebruken, met 3 codes
Op dinsdag 03 september 2002 00:21 schreef Kassanova het volgende:[..]
O sorry, ik dacht dat je een AH-Bonuskaart wilde maken met een konmar logo erop!! Dat lijkt me pas grappig
Misschien een idee voor iemand???
maar ook Edah heeft chip...dussem...ff doorzoeken dus...en komt er nog iemand met een Fok!ontwerp?!
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 03-09-2002 01:20]
thumb:
Asterix en Obelix, altijd leuk
alleen heeft de vertaler de namen geweizigd (van sommige karakter dan)
deze is ook wel mooi voor op een bonuskaart.
quote:Leuk! Erg leuk zelfs
Op dinsdag 03 september 2002 01:15 schreef Kassanova het volgende:
En om de dag goed af te sluit, of te beginnenthumb:
quote:voor als de kleintjes meegaan met inkopen
Op dinsdag 03 september 2002 01:15 schreef Kassanova het volgende:
En om de dag goed af te sluit, of te beginnenthumb:
quote:misschien werken directe links wel?
Op dinsdag 03 september 2002 01:18 schreef PHOBoS het volgende:
ik kan dus nog steeds niet op deze site komen om die psd te downloaden![]()
zal wel iets met m'n instellingen te maken hebben ofzo, ik weet nou ook weer niet zo veel van kompjoeters, als iemand 'm ook nog ergens anders zou kunnen plaatsen zou ik dat erg leuk vinden.
deze is ook wel mooi voor op een bonuskaart.
quote:ik snap je
Op dinsdag 03 september 2002 01:14 schreef MeAndMyself het volgende:
misschien nog leuk idee: kaarten in alle mogelijke vormen..?! bijv. sleutelhanger met alleen streepjescode..meer niet (hier het voorbeeldje met paint)
bijvoorbeeld een sleutelhanger in de vorm van een olifant enzo?? maar een beetje listaig plastificeren?? Heb er geen verstand van ofzo vierkant kan wel iig
Met dank aan WOUTER is er nu ook een sleutelhanger versie beschikbaar!!
Mensen die het leuk vinden als hun plaatje ook op de site komt: stuur mij (mr_shoot@hotmail.com) een mailtje met daarin linkjes naar het thumnailtje en het plaatje.
Ik heb namelijk erg mooie plaatjes gezien, maar het is gewoon erg lastig om in elke post op zoek te gaan naar de 'source' en dan het plaatje te gaan verkleinen etc.....
aarggh het is al 1:31 ik ga nu echt maar eens Zzzzzzzz
quote:ja psies
Op dinsdag 03 september 2002 01:28 schreef Kassanova het volgende:[..]
ik snap je
bijvoorbeeld een sleutelhanger in de vorm van een olifant enzo?? maar een beetje listaig plastificeren?? Heb er geen verstand van ofzo
vierkant kan wel iig
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 01:55 schreef Lortnoc het volgende:
Maak je eigen boluskaart
quote:JAAAA!! ze werken heel veel dank!!
Op dinsdag 03 september 2002 01:23 schreef Kassanova het volgende:[..]
misschien werken directe links wel?
quote:OMG!!!
Maak je eigen boluskaart
quote:Ik heb in deel 1 nog een sleutelhanger staan waarvan ik de urls nog naar je gemeeld heb
Op dinsdag 03 september 2002 01:31 schreef Mr_Shoot het volgende:
Poeh....net weer even de site ge-update!Met dank aan WOUTER is er nu ook een sleutelhanger versie beschikbaar!!
Mensen die het leuk vinden als hun plaatje ook op de site komt: stuur mij (mr_shoot@hotmail.com) een mailtje met daarin linkjes naar het thumnailtje en het plaatje.
Ik heb namelijk erg mooie plaatjes gezien, maar het is gewoon erg lastig om in elke post op zoek te gaan naar de 'source' en dan het plaatje te gaan verkleinen etc.....
aarggh het is al 1:31 ik ga nu echt maar eens Zzzzzzzz
Maarjaaaah
quote:non merci
Op dinsdag 03 september 2002 01:59 schreef PHOBoS het volgende:[..]
JAAAA!! ze werken heel veel dank!! [afbeelding]
Als ik emnamelijk importeer, dan wordt de barcode ontieglijk klein
Hebben jullie daar een oplossing voor?
http://images.fok.nl/upload/pic.jpg
http://images.fok.nl/upload/FokLogo.jpg
http://images.fok.nl/upload/fokpaper_1_small.jpg
quote:Haha
Maak je eigen boluskaart
Heb je hier ook een achterkant van
quote:Dat was alleen een .jpg Er staat nu een .psd file op !
Op dinsdag 03 september 2002 08:00 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb in deel 1 nog een sleutelhanger staan waarvan ik de urls nog naar je gemeeld heb
.
Maarjaaaah
goed ff 2 voorkantjes:
quote:Mooi mooi mooi
Op dinsdag 03 september 2002 09:49 schreef victorinox het volgende:
En een Simpsons - bonuskaart:
quote:kan je bij repro's wel laten doen...
Op dinsdag 03 september 2002 11:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hoe plastificeren jullie die dingen eigenlijk?
Want ik geloof dat de gemiddelde bonuskaart toch geplastificeerd moet zijn niet?
of bij drukkers...
of zelf, als je een klein beetje handig bent...
Kaart gescand in de winkel..deed het prima... alleen bij de kassa.. ho maar...
Meiske was wel zo vriendelijk de code handmatig in te voeren...
Ik zal ff verder tweaken... (of ik had gewoon pech)
quote:Vreemd...... hij deed het dus wel bij de scanner in de winkel, maar niet bij de kassa
Op dinsdag 03 september 2002 12:13 schreef weststar het volgende:
nah daar stond ik dan bij AH.....Kaart gescand in de winkel..deed het prima... alleen bij de kassa.. ho maar...
Meiske was wel zo vriendelijk de code handmatig in te voeren...Ik zal ff verder tweaken... (of ik had gewoon pech)
Probeer in ieder geval:
- de kwaliteit van de afdruk (vd barcode) zo hoog mogelijk te houden (bij mij werkt zelfs een inktjet printer)
- Niet al te glimmend plastic te gebruiken (dat dikke bij de copyshop werkt prima)
- vaak werkt het ook om de barcode niet op een andere plaats te zetten. Ze zijn bij de kassa namelijk gewend om die kaarten op een bepaalde manier te scannen, en als dan net hun duim/ vinger op jouw barcode zit dan..... i guess you get the point
Succes!!
email:M_sittrop@planet.nl
thnx
quote:hey shoot, de .psd files op je site voor de sleutelhanger werken bij mij niet.
Op dinsdag 03 september 2002 12:19 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Vreemd...... hij deed het dus wel bij de scanner in de winkel, maar niet bij de kassa
Misschien deed de kassa gewoon even raar......
Probeer in ieder geval:
- de kwaliteit van de afdruk (vd barcode) zo hoog mogelijk te houden (bij mij werkt zelfs een inktjet printer)
- Niet al te glimmend plastic te gebruiken (dat dikke bij de copyshop werkt prima)
- vaak werkt het ook om de barcode niet op een andere plaats te zetten. Ze zijn bij de kassa namelijk gewend om die kaarten op een bepaalde manier te scannen, en als dan net hun duim/ vinger op jouw barcode zit dan..... i guess you get the pointSucces!!
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:33 schreef The-Puck het volgende:[..]
hey shoot, de .psd files op je site voor de sleutelhanger werken bij mij niet.
krijg een 565 error in paintshoppro
quote:Raar genoeg kreeg ik die errormelding gisteren ook...... en nu niet meer
Op dinsdag 03 september 2002 12:34 schreef Micky_mike het volgende:
ja die error krijg ik dus ook maar alleen bij het voorkantje de file van de achterkant doet het wel
quote:Welke psd's bedoel je.... de sleutelhanger of de andere? Ik heb zelf geen problemen met photoshop 7.0. Ik heb ze even opnieuw opgeslagen en weer geupload. Ze zouden het nu (weer) moeten doen! Ik zal er vanavond nog even naar kijken!
Op dinsdag 03 september 2002 13:18 schreef Preddie het volgende:[...]
Als ik die psd bestanden download krijg ik foutmeldingen als ik ze probeer te openen, ik gebruik Jasc paint shop pro 7.0...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 03-09-2002 13:35]
hmmm, maar ik ga ook creaties maken
[edit] Als ik die psd bestanden download krijg ik foutmeldingen als ik ze probeer te openen, ik gebruik Jasc paint shop pro 7.0...
Nu doet de achterkant het wel, maar de voorkant nog niet
[Dit bericht is gewijzigd door Preddie op 03-09-2002 13:46]
Ik krijg het niet voor elkaar en ik wíl er zo graag een...
Alvast bedankt.
Ik bied 5 euro voor degene die 'm voor mij wil maken!!
[Dit bericht is gewijzigd door bianca en michael op 03-09-2002 15:59]
Maar nu frutselt ie het eerste cijfer telkens heel irritant VOOR de streepjescode :|
Hoe krijg ik dat eerst cijfer gewoon bij de rest? En hoe kan ik trouwens de breedte veranderen in EAN 13, want daar lijkt een soort lock op te zitten
PS: Die van bweijer heeft hetzelfde zie ik...
[edit] Beide sleutelhanger versies doen het ook niet...
Hoe zit dat met het pastificeren?, je moet het uitprinten, en dan pastificeren, maar hoe krijg je ze mooi op elkaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Preddie op 03-09-2002 15:55]
Dat van dat cijfertje ervoor maakt niet uit voor de werking van de barcode. Bij de Appie Happie deed tie het perfect.
En Preddie,
>Hoe zit dat met het pastificeren?, je moet het uitprinten,
>en dan pastificeren, maar hoe krijg je ze mooi op elkaar
Ik heb ze eerst precies opelkaar gelegd en toen geplastificeerd. Ging prima... volgende keer ga ik wel wat dikker papier gebruiken... Ook al zijn het twee blaadjes opelkaar het is nog steeds dunner als een originele Bonuskaart
links naar psd:
http://home.deds.nl/~dikdirk/final_front.psd
http://home.deds.nl/~dikdirk/final_back.psd
Succes
En maakt het nog wat uit hoe groot de streepjescode is? Ik bedoel, als ie in totaal 5mm breder is bijv...doet ie het dan niet?
quote:je kan ze ook wel op 'n stukkie dun karton plakken (of zéér dik papier, 't is maar net hoe je het noemen wil), netjes in de hoek, zodat ze precies goed op elkaar liggen, en dan 't karton bijknippen, vervolgens plastificeren en klaar is Kees (of wie er ook maar mee bezig is)
Op dinsdag 03 september 2002 16:17 schreef bweijer het volgende:
Ik heb ze eerst precies opelkaar gelegd en toen geplastificeerd. Ging prima... volgende keer ga ik wel wat dikker papier gebruiken... Ook al zijn het twee blaadjes opelkaar het is nog steeds dunner als een originele Bonuskaart
of misschien op 'n Coca-colakaart... Die dingen waren vorig jaar gratis af te halen op school...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 03-09-2002 17:00]
quote:Ook deze doen het niet (behalve weer de achterkant), maar dat geeft niet (in ieder geval bedankt! ), ik ga gewoon Adobe photoshop gebruiken. Volgens mij ligt dit probleem namelijk bij paintshoppro..
Op dinsdag 03 september 2002 16:17 schreef bweijer het volgende:
Hoi steve_jacks,Dat van dat cijfertje ervoor maakt niet uit voor de werking van de barcode. Bij de Appie Happie deed tie het perfect.
En Preddie,
>Hoe zit dat met het pastificeren?, je moet het uitprinten,
>en dan pastificeren, maar hoe krijg je ze mooi op elkaar
Ik heb ze eerst precies opelkaar gelegd en toen geplastificeerd. Ging prima... volgende keer ga ik wel wat dikker papier gebruiken... Ook al zijn het twee blaadjes opelkaar het is nog steeds dunner als een originele Bonuskaartlinks naar psd:
http://home.deds.nl/~dikdirk/final_front.psd
http://home.deds.nl/~dikdirk/final_back.psd
Succes
quote:Ik wil hem best wel maken.
Op dinsdag 03 september 2002 13:33 schreef bianca en michael het volgende:
Zeg is hier toevallig niet iemand die zich óntzettend verveelt en voor mij een kaart wil ontwerpen met foto's van Boris er op??
[Dit bericht is gewijzigd door Angora op 03-09-2002 17:49]
2 euro naar de pleuro (al vind ik dat niet zo'n probleem, het is meer alle tijd die ik erin heb gestoken..
. minstens 3 uur alleen al op het forum denkik
...)
[edit] ik probeer et nog een keer als ik mn printer weer heb bijgevuld - inkt- ...
quote:Hintje: je hoeft hem niet te plastificeren voordat je hem test. Gewoon printen en in de AH scannen. Daar staat altijd zo'n'euhmmm paal waar je hem langs kan halen
Op dinsdag 03 september 2002 17:51 schreef MeAndMyself het volgende:
nou, ik eb 2 kaartjes gemaakt, floppy meegenomen en daar hebben ze geprint, vervolgens geplastificeerd....blijkt dus dat van beide kaartjes de resolutie te laag was zodat ik em niet kon gebruiken...2 euro naar de pleuro
(al vind ik dat niet zo'n probleem, het is meer alle tijd die ik erin heb gestoken..
. minstens 3 uur alleen al op het forum denkik
...)
[edit] ik probeer et nog een keer als ik mn printer weer heb bijgevuld - inkt- ...
quote:Op de site staat nu ook de 'lite' versie. Probeer die anders eens. Ik heb de andere psd's namelijk al een keer geopend in photoshop en opgeslagen. Ze zouden het dus moeten doen.
Op dinsdag 03 september 2002 17:46 schreef The-Puck het volgende:
wil degene die de .psd files voor de sleutelhanger heeft deze mayb opslaan in .psp? mayb werkt het dan wel in paintshoppro
(edit:, ik kan hem gewoon zelf in paint effe omdraaien..., daar gaat het niet om, maar zou die wel hetzelfde nummer scannen als op de pas als het andersom staat?)
quote:helaas die geven dezelfde foutmelding.
Op dinsdag 03 september 2002 18:26 schreef Mr_Shoot het volgende:Op de site staat nu ook de 'lite' versie. Probeer die anders eens. Ik heb de andere psd's namelijk al een keer geopend in photoshop en opgeslagen. Ze zouden het dus moeten doen.
en hier nog eentje, net gemaakt:
[Dit bericht is gewijzigd door Preddie op 03-09-2002 19:23]
quote:Volgens mij werkt deze ook met een barcode (zou niet weten hoe ze het anders doen...) , maar aangezien er weinig mensen naar de konmar gaan
Op dinsdag 03 september 2002 19:26 schreef Don_Tom het volgende:
Werkt een Konmar kaart ook met een barcode?
In dat geval misschien een idee om een dubbelzijdige kaart te maken. Aan een kant bonus en aan de andere kant konmar. Heb zelf dus geen konmar kaart.... reacties?
quote:Je bedoelt precies in spiegelbeeld? want dan is 't geen probleem, een barcodescanner scant van beide kanten van de streepjescode. Dus of je nou vanaf links of rechts over de barcode gaat, hij scant 'm goed. Vooral zo'n venster als AH heeft, al staat hij er schuin op, hij scant 'm.
Op dinsdag 03 september 2002 18:42 schreef Preddie het volgende:
(edit:, ik kan hem gewoon zelf in paint effe omdraaien..., daar gaat het niet om, maar zou die wel hetzelfde nummer scannen als op de pas als het andersom staat?)
quote:daar heb je wel gelijk in, maar het nummer word aanzienelijk anders als de streepjescode in spiegelbeeld staat...
Op dinsdag 03 september 2002 19:40 schreef qltel het volgende:[..]
Je bedoelt precies in spiegelbeeld? want dan is 't geen probleem, een barcodescanner scant van beide kanten van de streepjescode. Dus of je nou vanaf links of rechts over de barcode gaat, hij scant 'm goed. Vooral zo'n venster als AH heeft, al staat hij er schuin op, hij scant 'm.
dan word het niet:
12345678
maar:
87654321
(dit is niet echt spiegelbeeld.., meer geflipt eigenlijk)
Dat barcode programma zet het zegmaar precies andersom, dus wat aan het einde staat (die streepjes), horen aan het begin te staan. Dus het nummer word dan anders. Maar als je hem horizonaal-taal flipt staat die wel goed.
quote:Als je eraan twijfelt, stuur een JPG van enkel de streepjescode naar het email-adres in mijn profiel, dan haal ik er hier wel even de barcodescanner overheen.
Op dinsdag 03 september 2002 19:44 schreef Preddie het volgende:[..]
daar heb je wel gelijk in, maar het nummer word aanzienelijk anders als de streepjescode in spiegelbeeld staat...
quote:heb het gestuurt...
Op dinsdag 03 september 2002 19:52 schreef qltel het volgende:[..]
Als je eraan twijfelt, stuur een JPG van enkel de streepjescode naar het email-adres in mijn profiel, dan haal ik er hier wel even de barcodescanner overheen.
quote:Is al opgekomen, maar Konmar werkt met chips...
Op dinsdag 03 september 2002 19:26 schreef Don_Tom het volgende:
Werkt een Konmar kaart ook met een barcode?
In dat geval misschien een idee om een dubbelzijdige kaart te maken. Aan een kant bonus en aan de andere kant konmar. Heb zelf dus geen konmar kaart.... reacties?
quote:ook net gestuurd. Alvast bedankt.
Op dinsdag 03 september 2002 19:52 schreef qltel het volgende:[..]
Als je eraan twijfelt, stuur een JPG van enkel de streepjescode naar het email-adres in mijn profiel, dan haal ik er hier wel even de barcodescanner overheen.
Achterkant Sleutelhanger LITE
Voorkant Sleutelhanger LITE
Let me know if they work.
ps. en ja, ze zijn heel snel in elkaar gezet! Sorry wouter!
[edit]De links zijn aangepast...die hieronder werken dus niet meer [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Shoot op 03-09-2002 22:41]
kijk eens:
Bedenk eens alle supermarkten die je kent, ga naar de site en kijk of ze een streepcodepas hebben....
Kan iemand de JL-pas bestuderen
Veel plezier er nog mee!
quote:jaaaaaaaaaaaaaa deze doen het!!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 03 september 2002 21:22 schreef Mr_Shoot het volgende:
Mensen die moeite hadden om de sleutelhanger psd te openen: Ik heb een test psd neergezet. Wie wil kan ze testen op:Achterkant Sleutelhanger BETA
Voorkant Sleutelhanger BETALet me know if they work.
ps. en ja, ze zijn heel snel in elkaar gezet! Sorry wouter!
quote:No problem! Op de site heten deze files: LITE........ voor de mensen die ze zoeken. De links in de quote van The-Puck kloppen niet meer. Kijk voor de correcte verwijzing in de post daarboven.
Op dinsdag 03 september 2002 21:57 schreef The-Puck het volgende:[..]
jaaaaaaaaaaaaaa deze doen het!!!!!!!!!!!!!!
thnkx alot Shoot!
iemand die me dit kan vertellen
www.tucana.demon.nl
Sorry maar ik krijg de url hier niet mooi in.
[Dit bericht is gewijzigd door Angora op 03-09-2002 23:19]
quote:http://www.tucana.demon.nl Bedoel je..
Op dinsdag 03 september 2002 23:12 schreef Angora het volgende:
Dit was het makkelijke gedeelte, wil zsm echt knutselen.
[url=http://www.tucana.demon.nl]
Mijn AH knutsels en prutsels[/url]
Mooie kaarten. Zijn er op verzoek ook Paintshop-pro of Photoshop-versie's van te krijgen?
quote:mooi werk ik zal de mijne voor zover wat ik nu heb ook eens posten...
Op dinsdag 03 september 2002 23:21 schreef Preddie het volgende:
[afbeelding]
quote:Natuurlijk! Laat het maar even weten via deze topic. En Mr. Shoot als je mijn url wil plaatsen op de site, dan ben ik vereerd.
Op dinsdag 03 september 2002 23:19 schreef qltel het volgende:[..]
http://www.tucana.demon.nl Bedoel je..
Mooie kaarten. Zijn er op verzoek ook Paintshop-pro of Photoshop-versie's van te krijgen?
[Dit bericht is gewijzigd door NaRRaToR op 03-09-2002 23:45]
quote:Heb je lang aan die kruisjes gewerkt?
Op dinsdag 03 september 2002 23:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]ze zijn nog lang niet af maar ben er nog mee bezig en kon ook niet goede plaatjes krijgen...kga straks aan de slag met mun vakantie foto's
quote:FU
Op dinsdag 03 september 2002 23:38 schreef Angora het volgende:[..]
Heb je lang aan die kruisjes gewerkt?
quote:er staan wel kruisjes inderdaad...
Op dinsdag 03 september 2002 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
FU
quote:jah dat zie ik ook maargoed tzal wel weer aan chello liggen nogmaals proberen te uppen dan maar
Op dinsdag 03 september 2002 23:40 schreef Preddie het volgende:[..]
er staan wel kruisjes inderdaad...
quote:Linkje naar jouw pagina staat erop. Er zitten een paar mooie ontwerpen bij zeg! Jammer dat de site zo traag is alleen.
Op dinsdag 03 september 2002 23:32 schreef Angora het volgende:[..]
Natuurlijk! Laat het maar even weten via deze topic. En Mr. Shoot als je mijn url wil plaatsen op de site, dan ben ik vereerd.
Binnenkort ga ik toch maar eens over een nieuwe layout nadenken, want het wordt wel een enorm lange pagina zo.
Groeten en welterusten!
quote:Voel me vereerd
Op woensdag 04 september 2002 00:29 schreef Mr_Shoot het volgende:[..]
Linkje naar jouw pagina staat erop. Er zitten een paar mooie ontwerpen bij zeg! Jammer dat de site zo traag is alleen.
quote:Zie allen hoe knap Angora onze Boris in kaartvorm heeft gemaakt! Boris is zeer vereerd dat hij op een kaart mag én zo online staat!
Op woensdag 04 september 2002 00:40 schreef Angora het volgende:[..]
Voel me vereerd
Aan de site (snelheid) wordt gewerkt, straks/morgen is het vast beter...
quote:heb je die ook in hoge resolutie?
Op dinsdag 03 september 2002 04:51 schreef Don_Tom het volgende:
[afbeelding]Hope you like it
(dit is mijn 1e post)
En dan vooral op het detail letten dat die ezel naar die streepjescode kijkt en er staat "let's do that again". (als die ezel in de film iets leuk vond moest dat gelijk nog een keer)
quote:[flauw]Dat is een hele mooie sleutelhanger.... met van die rode kruisjes.[/flauw]
Op woensdag 04 september 2002 11:44 schreef B03S het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Ook maar ff een sleutelhanger gemaakt
quote:Wat mij ook leuk lijkt is een Bonuskaart op A3 formaat, een geplastificeerde plank of zo.
Op dinsdag 03 september 2002 01:28 schreef Kassanova het volgende:[..]
ik snap je
bijvoorbeeld een sleutelhanger in de vorm van een olifant enzo?? maar een beetje listaig plastificeren?? Heb er geen verstand van ofzo
vierkant kan wel iig
quote:Kijk bij de afmetingen van het plaatje in centimeters. Als daar 8.6 bij 5.4 (oid) staat dan zit je goed, hoe hoog de res ook is.
Op woensdag 04 september 2002 12:45 schreef flat_erik het volgende:
Wat is nou precies het formaat van een AHbonus kaart pasje?
heb het idee dat dit allemaal veels te groot isof komt dat door me hoge resolutie ?
quote:Strak hoor! Als je hier ook thumbnails van hebt, plaats ik (een aantal) op de site
Op woensdag 04 september 2002 11:41 schreef JeroenH het volgende:
Ook ik heb mijn creativiteit (voorzover aanwezig) maar weer eens aan het werk gezet. Als er interesse is in de .psd's dan hoor ik het wel, maar ze zijn behoorlijk groot (5-20MB), dus zorg dat je dan ook een plek hebt waar ik ze kan droppen.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Dat geldt ook voor deze
Op woensdag 04 september 2002 12:20 schreef The-Puck het volgende:
nou
hier mijn eerste creatie.
stelt weinig voor maar ok.komt van de film Requiem For A Dream!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurie op 04-09-2002 13:32]
quote:Stoer, thanks! Doe maar alleen die Apollo 11 versies, die vind ik zelf wel geslaagd, de rest leuk maar niet bijzonder.
Op woensdag 04 september 2002 13:10 schreef Mr_Shoot het volgende:
Strak hoor! Als je hier ook thumbnails van hebt, plaats ik (een aantal) op de site
grotere versie:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12905
psd's kunnen op aanvraag geleverd worden
quote:je hebt de reklame op de achterkant nog staan
Op woensdag 04 september 2002 19:10 schreef MRGEKKIE het volgende:
Mijn eerste kleinevoorproefje
[afbeelding]
GE-WEL-DIG!!! WAT EEN GRAP!
Ik heb dan ook een AH Bonusheld-kaart
http://www.olafjanssen.com/bonuskaart.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 04-09-2002 22:22]
quote:hoe heb je hem precies op het juiste formaat geprint?
Op woensdag 04 september 2002 22:13 schreef Solitarias het volgende:
Zojuist opperste verwarring gezaaid bij de AH aan de Hooigracht in Leiden: de kassadame snapte ER NIETS van.GE-WEL-DIG!!! WAT EEN GRAP!
P.S. Mr shoot, mijn site is niet meer traag...(hint)
quote:Fotosjop: File-->Print Options, effe maten van een bankpas opmeten en invullen. Klaar
Op woensdag 04 september 2002 22:22 schreef marteltor het volgende:[..]
hoe heb je hem precies op het juiste formaat geprint?
Dit is mijn bijdrage .... van het weekend even printen en uitproberen . Highres zet ik online als iemand deze ook wil hebben.
Ik snap dat `t niet miniscuul moet worden, maar als ik in de grote versie van m`n kaart m`n streepjescode plak, vult ie maar de helft van het witte vak waar ie in hoort. Maar als ik in photoshop bij print instellingen de print grote instel wordt de streepjescode nog kleiner geprint...wat nu????
[Dit bericht is gewijzigd door marteltor op 04-09-2002 23:36]
Zou die persoon mij misschien aan het PSD file kunnen helpen of een link naar een pagina waar ik (goede) plaatjes kan vinden van euro biljetten ?
Alvast bedankt.
quote:Gaatjes kloppen niet!
Op woensdag 04 september 2002 19:10 schreef MRGEKKIE het volgende:
Mijn eerste kleinevoorproefje
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:50 schreef Lexie het volgende:
Misschien ook een goede tip: maak een aparte waar op staat: mag ik je telefoonnummer? Voor als er wel een heeel leuk meisje achter de kassa zit
quote:
Op woensdag 04 september 2002 22:13 schreef Solitarias het volgende:
Zojuist opperste verwarring gezaaid bij de AH aan de Hooigracht in Leiden: de kassadame snapte ER NIETS van.GE-WEL-DIG!!! WAT EEN GRAP!
quote:Inderdaad...hij is zelfs erg snel! Ik heb het aangepast!
Op woensdag 04 september 2002 22:35 schreef Angora het volgende:P.S. Mr shoot, mijn site is niet meer traag...(hint)
quote:Dat was Khalein
Op woensdag 04 september 2002 23:32 schreef JaJoah het volgende:
Er was iemand met zo'n AH kaart met de opdruk van een 500 euro biljet.Zou die persoon mij misschien aan het PSD file kunnen helpen of een link naar een pagina waar ik (goede) plaatjes kan vinden van euro biljetten ?
Ik snap dat `t niet miniscuul moet worden, maar als ik in de grote versie van m`n kaart m`n streepjescode plak, vult ie maar de helft van het witte vak waar ie in hoort. Maar als ik in photoshop bij print instellingen de print grote instel wordt de streepjescode nog kleiner geprint...wat nu????
[Dit bericht is gewijzigd door Angora op 05-09-2002 14:59]
Ja, ben me wezeloos aan het zoeken geweest, en heb wel het e.e.a. gevonden, maar nu doet de scanner weer lastig. Nog heel even geduld a.j.b. Hoe was de bruiloft?
/Offtopic
Mag ik nog even mijn bewondering uitspreken voor al het talent hier!
quote:die zit in mijn knip, als trouwe JL medewerker
Op dinsdag 03 september 2002 21:31 schreef The_Drag0n het volgende:
Dat jullie niet op de Jan Linders zijn gekomen, alleen de standaard edah/konmar. tssskijk eens:
[afbeelding]Bedenk eens alle supermarkten die je kent, ga naar de site en kijk of ze een streepcodepas hebben....
Kan iemand de JL-pas bestuderen
Veel plezier er nog mee!
[Dit bericht is gewijzigd door Angora op 05-09-2002 12:04]
quote:Die persoon was ik... Een goedenmiddag
Op woensdag 04 september 2002 23:32 schreef JaJoah het volgende:
Er was iemand met zo'n AH kaart met de opdruk van een 500 euro biljet.Zou die persoon mij misschien aan het PSD file kunnen helpen of een link naar een pagina waar ik (goede) plaatjes kan vinden van euro biljetten ?
Alvast bedankt.
Je hebt sowieso het logo met omtrek in de mail, hoewel ik mij nu afvraag of dat wel was wat je nodig had... Wat de biljetten betreft: gewoon in Google Image Search 500 euro intypen en de advanced image search zo instellen dat 'ie alleen naar enorme plaatjes zoekt
Geen dank...
zelf ook even creatief wezen doen, en hier is de 1e creatie
zow.
quote:dan neem je toch de moeite om e.e.a. zo te plaasten dat dat plaatje niet voor de tekst "AH" staat?!
Op donderdag 05 september 2002 15:57 schreef Kassanova het volgende:
Voor de BrEeZaH-ChIcKs achter de kassa:[afbeelding]
thumb
[afbeelding]
-edit- url verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door Raven op 09-09-2002 10:31]
Edit: PNG ipv JPG
[Dit bericht is gewijzigd door JazZzper op 05-09-2002 21:08]
quote:Ik ben benieuwd!
Op donderdag 05 september 2002 21:04 schreef JazZzper het volgende:
Hier is mijn nieuwe bonuskaart
21.07
quote:Zet anders ff je server aan ofzo
Op donderdag 05 september 2002 21:04 schreef JazZzper het volgende:
Hier is mijn nieuwe bonuskaartEdit: PNG ipv JPG
Joepie, plaatjes! Die bovenste is echt uhhhh vaag!
[Dit bericht is gewijzigd door FlowDesign op 05-09-2002 21:13]
quote:hier wil dat barcode programma nie echt werken dus ik heb je een email gestuurd...alvast bedankt
Op donderdag 05 september 2002 10:09 schreef Angora het volgende:
Bij mij is alles meteen in de goede maat, vanuit het barcode pakket.
Voorstel aan Marteltor: Mail mij je bonus nr en ik mail je de streepjes code retour.
Mijn mail staat in mijn profiel. Geldt ook als mensen psd willen.
Vanavond wil ik even weer knutselen....
(off-topic: bianca, stuur je nog wat?)
Dit weekend ben ik weg 'duiken', dus het kan even duren voordat de pagina is bijgewerkt!
Groet!
ps. ik heb de pagina net eventjes een klein beetje aangepast, commentaar op de nieuwe layout is welkom. Ik denk dat ik nu maar ga
Jammer dat ik (nog) geen verstand heb van website bouwen.
Kan iemand mij een mooie .psd sturen? Van dat stukje met de tekst van "kaart gevonden? AH antw nr bla bla"
Van Adobe Phote deluxe mag ik geen kleiner lettertype dan 6 en verder verkleinen lukt ook al niet. Of heeft iemand een andere oplossing?
[Dit bericht is gewijzigd door Angora op 06-09-2002 10:06]
2 mailtjes willen niet lukken, dat is naar qltel en en cabellero.
Neem svp contact op....
quote:Mijn excuses.....bij het overzetten naar de nieuwe site is het een en ander misgegaan
Op vrijdag 06 september 2002 11:59 schreef Kassanova het volgende:
Meneer Shoot...deze:
[afbeelding]
is dus echt wel van mij en niet van Xhorder!!
Anna Kournikova (of hoe je het ook schrijft )
thumb:
Britney Spears
thumb:
Pamela Anderson of Lee heet ze? of weer niet wel ja
thumb:
zo
[offtopic]Hee!! Americas Army is binnen!
[/offtopic]
quote:baaaaaaaaaaaah
Op donderdag 05 september 2002 21:42 schreef efd het volgende:
Omdat wij tegenover de Coop wonen....
[afbeelding]
Maak je eigen Bonuskaart! Part 3
ps. modje, slotje?
quote:nou nee, gewoon netjes vol maken. Er gaat niet een slot op omdat men vind dat het tijd is voor het volgende deel.
Op vrijdag 06 september 2002 13:47 schreef Mr_Shoot het volgende:
Omdat dit Topic al weer bijna vol zit, en we nog lang niet moe zijn:
Maak je eigen Bonuskaart! Part 3
ps. modje, slotje?
SNELLE JONGENS!!!
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 13:48 schreef Raven het volgende:[..]
nou nee, gewoon netjes vol maken. Er gaat niet een slot op omdat men vind dat het tijd is voor het volgende deel.
anyway.....als deze vol is, staat het volgende topic al weer klaar voor de liefhebbers
[ps: hoe weet je dan dat een topic bijna vol is, zodat je een linkje naar de volgende kan maken ?]
quote:Nog heel ff een kort vraagje: hoe zie je hoeveel posts er in het Topic staan? Tellen is volgens mij een beetje omslachtig
Op vrijdag 06 september 2002 14:13 schreef Angora het volgende:
255 berichten is VOL.
(off-topic ook jouw mail bounced ook al terug, I don`t like Hotmail![]()
Zag ik trouwens een klein grapje links in de hoek?)
quote:Dit is verreweg de VETSTE bonuskaart die ik gezien heb!!
Op vrijdag 06 september 2002 14:21 schreef Khalein het volgende:
Goed... De volgende...Té erg?
Mr. Shoot, als je mij helpt met ook zo een mooie site maken, dan help ik tellen
Links onderaan op digital corner drukken.
Ik ben nr 236(Ja hoor! server eruit) als niet iemand snel is voor gedrongen.
quote:Angora bedankt! Ik heb helaas geen tijd om een site voor je te ontwerpen, maar als je vragen hebt kan je ze altijd stellen. Zou jij willen regelen dat het volgende topic opengaat als deze vol zit? Thanks! Ik ga er zo vandoor en ben pas maandag weer aanwezig! Iedereen heel veel plezier met knutselen.
Op vrijdag 06 september 2002 14:58 schreef Angora het volgende:
Overval! Fantastisch!
Zo een soort idee zoek ik ook.Mr. Shoot, als je mij helpt met ook zo een mooie site maken, dan help ik tellen
Links onderaan op digital corner drukken.
Ik ben nr 236(Ja hoor! server eruit) als niet iemand snel is voor gedrongen.
quote:whaaaaaah!!! echt niet!
quote:Hahaha erg leuk!!!
quote:oeh mag ik hier de PSD van die is zow stoer
quote:*gaat alvast in de lijn staan*
Op vrijdag 06 september 2002 21:20 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
oeh mag ik hier de PSD van die is zow stoer
<tintin AT il.fontys.nl>
quote:erg ? ja, erg VET
[Dit bericht is gewijzigd door PHOBoS op 06-09-2002 21:28]
quote:Goed... Mij alsjeblieft niet afschieten (heb ik zelf net al gedaan... ) Ik heb de PSD per ongelukje gewist
Op vrijdag 06 september 2002 21:20 schreef NaRRaToR het volgende:
oeh mag ik hier de PSD van die is zow stoer
Enige dat resteert is een jpg, en die kennen we inmiddels.
Ik heb ff fiks de P in op 't moment in elk geval...
21.27
Het logo hebben de meeste van ons inmiddels wel van het origineel, verder heb ik hier een jpg van een gekreukt stuk papier, en is het font Fatboy Slim BLTC gebruikt op 72% transparantie of zo...
Nog liefhebbers voor het font en de jpg van't papiertje?
quote:als je de JPG stuurt plak ik mijn eigen barcode eroverheen ?
Op vrijdag 06 september 2002 21:27 schreef Khalein het volgende:[..]
Goed... Mij alsjeblieft niet afschieten (heb ik zelf net al gedaan... ) Ik heb de PSD per ongelukje gewist
![]()
Enige dat resteert is een jpg, en die kennen we inmiddels.
Ik heb ff fiks de P in op 't moment in elk geval...21.27
atleast als dat werkt dan ach het is het proberen waard... doe maar naar t.steenbakkers@chello.nl
quote:meldt, stuur alles maar icl merkje deal??
Op vrijdag 06 september 2002 21:35 schreef Khalein het volgende:
Maar goed... Eén voordeel is dat de afbeelding op zich retesimpel is opgebouwd...Het logo hebben de meeste van ons inmiddels wel van het origineel, verder heb ik hier een jpg van een gekreukt stuk papier, en is het font Fatboy Slim BLTC gebruikt op 72% transparantie of zo...
Nog liefhebbers voor het font en de jpg van't papiertje?
quote:rage is nie voorbij hoor maar heb nog nie echt moeite met dit logo....
Op vrijdag 06 september 2002 21:51 schreef Khalein het volgende:
Btw! Aangezien het AH logo dat op dit moment de ronde doet niet bepaald vlekkeloos is (in 't groot sowieso niet) ga ik een dezer dagen ff een 'fake' maken waarvan alle rondingen lekker strak lopen... Iemand nog interesse, of is deze rage alweer voorbij?
klote dat mun printer het nie doet
iemand maybe ideetje hoe het komt dat mun kleur amper werkt of beter gezegd niet en tis een vol cartridge ook doet ie het niet naar een paar test afdrukken van plaatjes ofzo.... kheb een hp 670c
plaatjes WEER weggehaald ivm met iets heel vaags enzo
bij de onderste wist ik nog niet zeker welke achterkant ik zou pakken dus vandaar een dubbele.....
[Dit bericht is gewijzigd door NaRRaToR op 06-09-2002 22:23]
quote:grrrrrrrrrr @ plaatjes
Op vrijdag 06 september 2002 22:18 schreef NaRRaToR het volgende:
anyway hier tot nu mijn 2 creaties:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]bij de onderste wist ik nog niet zeker welke achterkant ik zou pakken dus vandaar een dubbele.....
quote:australië
Op vrijdag 06 september 2002 22:26 schreef Khalein het volgende:
Hey... Een waaierpalm...Australië? Indonesië?
quote:jah nu wel jah
Op vrijdag 06 september 2002 22:48 schreef Angora het volgende:
Vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |