SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Kan wezen, veranderd niks aan mijn punt dat het zwaar bout is dat je die dubbel alleen fatsoenlijk kan zien als je ES2 hebt en anders bent toegewezen op een brakke stream ...quote:
De uitzendrechten zijn voor het toernooi verkocht. Alsof de NOS wist dat Nederlanders de finale zouden halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan wezen, veranderd niks aan mijn punt dat het zwaar bout is dat je die dubbel alleen fatsoenlijk kan zien als je ES2 hebt en anders bent toegewezen op een brakke stream ...
Dude, ik zeg niet dat ik het niet begrijp, ik constateer alleen dat het bout is ... never mind, have fun watching, ik kruip ook wel gewoon de bank op. Pffffquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De uitzendrechten zijn voor het toernooi verkocht. Alsof de NOS wist dat Nederlanders de finale zouden halen.
Moet je die PI niet af en toe aanpassen?quote:
Maar in die slowmotion zie je niet dat ze door haar enkel gaat.quote:
hoezo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je die PI niet af en toe aanpassen?
Dat is altijd ergens goed voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb Eurosport 2(eindelijk ergens goed voor)
Omdat het iets ergs was.quote:
Na Li ...quote:
In de slowmotion zag je haar voet niet :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar in die slowmotion zie je niet dat ze door haar enkel gaat.
Ik heb afgelopen maand ook genoten van het skispringen andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, als je van Biathlon en Langlaufen houdt
Nou en.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de slowmotion zag je haar voet niet :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |