Haterrrrrquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehhh die zijn al 2 a 3 maanden online te koop overal en nergens?? Niet dat ik ze wil hebben verder, die hyperfuse AMs zijn het ook niet helemaal. Of helemaal niet eik. Net als die EM rommel.
Ik vind de kleur ook wel tof, alleen heb al een Bordeaux rode broek en wil eig een groene chino.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik vind deze kleur bij Cali juist wel dope, heb al twee groene Aros hangen.
quote:
Dan kan je lachen, maar dat geeft je nog geen gelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry, ik was nog even vergeten te reageren...
[ afbeelding ]
Iemand moest het doen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef SHOOOTO het volgende:
meneer komt even de boel rechtzetten na 162 topics.
Ik heb het licht gezien, dank daarvoor.
Nogmaals dank. Tot ziens.quote:
Die komen pas in oktoberquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die bovenste al ergens te pre-orderen ofzo?
Of weet iemand nog andere toffe gel lytes 3 te koop?
Hernoemen we het topic naar Sneakers & Trainers, anders zouden sandalen er ook onder kunnen vallen. Hellend vlak/glijdende schaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, dit is al "sneakers enzo", dus wellicht dat trainers onder "enzo" vallen? Laten we de van Dale even checken.
Dit is wel lame pas in oktober, moet je een jaar wachten vooraleer ze je fatsoenlijk kan dragen.quote:
Ik heb het even haarfijn uitgezocht. Trainer is simpelweg de Brits-Engelse benaming terwijl sneaker de Amerikaans-Engelse benaming is. Zo zijn er nog veel meer benamingen maar daarvoor stuur ik jullie door naar wikipedia.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, dit is al "sneakers enzo", dus wellicht dat trainers onder "enzo" vallen? Laten we de van Dale even checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit betekent wel dat Bajs het dus trainer zal moeten noemen, aangezien hij in Londen woonachtig is.
Sorry man, ik maak de regels niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, wat is jou probleemquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:23 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Hernoemen we het topic naar Sneakers & Trainers, anders zouden sandalen er ook onder kunnen vallen. Hellend vlak/glijdende schaal.
dat ligt eraan of het daadwerkelijk sneakers zijn, anders niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef Atta-boy het volgende:
Zal ik zo dan maar eens een wivahtje posten?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:34 schreef Nitrouz het volgende:
Heb mijn Asics inmiddels binnen! Met dit weer nog even niet aantrekken :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er goed uit. Deels jammer dat ik ze toch niet heb gehaald, maar moet weer wat andere dingen halen.
Zag dat de norse chino ook weg is in m'n maat. Maar goed ook, anders had ik em er voor erbij besteld.
Love will tear us apart (Joy Division)
Als air max en dat soort spul er niet meer bij kan dan dit zeker niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat ligt eraan of het daadwerkelijk sneakers zijn, anders niet.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik heb het even haarfijn uitgezocht. Trainer is simpelweg de Brits-Engelse benaming terwijl sneaker de Amerikaans-Engelse benaming is. Zo zijn er nog veel meer benamingen maar daarvoor stuur ik jullie door naar wikipedia.Kak. Ik had wikipedia nog gechecked, en die zei dat "sneaker" wel mocht en dat alle soorten sportschoenen onder deze definitie vielen. Jammer dat het in de UK anders is, maar ik open voor kipderrie en mijzelf dan zowel een "trainer" topic in ONZ. Moet ik alleen oppassen met posten als ik op reis ben, is dasr duidelijkheid over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit betekent wel dat Bajs het dus trainer zal moeten noemen, aangezien hij in Londen woonachtig is.
Sorry man, ik maak de regels niet."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Hij blijft knetterdope, je rockt hem altijd lekker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als air max en dat soort spul er niet meer bij kan dan dit zeker niet.
Ik zal het dan maar onder de enzo posten:
[ afbeelding ]
Toch wel favo schoen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Bij twijfel gewoon wikipedia er op naslaan. Het leven van een wereldreiziger gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Kak. Ik had wikipedia nog gechecked, en die zei dat "sneaker" wel mocht en dat alle soorten sportschoenen onder deze definitie vielen. Jammer dat het in de UK anders is, maar ik open voor kipderrie en mijzelf dan zowel een "trainer" topic in ONZ. Moet ik alleen oppassen met posten als ik op reis ben, is dasr duidelijkheid over?
Wat ik weg ge-edit heb,quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Wat was er bij jou binnen gekomen vault?
Nice! Ik zeg wivah'tje!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Lag weer eens te slapen toen de bezorger kwam maar gelukkig was een huisgenoot al wakker.
Pakketjes.
[ afbeelding ]
Grijs.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Bajskorv het volgende:
Ai, heb iemand die de HTM Flyknit Chukka binnen gaat krijgen... Prijs zal wel bizar zijn, maar welke CW zouden jullie kiezen? Voor mij de grijze, denk ik.
Hehe, have fun.quote:
Die zwarte, zonder twijfel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Bajskorv het volgende:
Ai, heb iemand die de HTM Flyknit Chukka binnen gaat krijgen... Prijs zal wel bizar zijn, maar welke CW zouden jullie kiezen? Voor mij de grijze, denk ik.
Htm's komen maar in een paar plaatsen in de wereld in heel limited oplages.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hehe, have fun.
[..]
Die zwarte, zonder twijfel.
Komen die niet ook gewoon bij epic breda?
Alleen grijs en licht blauw komt nu uit, en HTM is extremely limited...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hehe, have fun.
[..]
Die zwarte, zonder twijfel.
Komen die niet ook gewoon bij epic breda?
Oh, htm niet gespot. Dacht gewoon die flyknit chukka's.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Htm's komen maar in een paar plaatsen in de wereld in heel limited oplages.
http://lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=31905quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
Maar komen er ook gewone chukka's uit met die lunar zool? Daar gaat het met om, die zool maakt hem compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |