SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, want ik moet dit trimester mijn vakken gewoon halenVorig trimester nogal wat vakken niet gehaald, dus deze moet ik extra goed doen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Aha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, want ik moet dit trimester mijn vakken gewoon halenVorig trimester nogal wat vakken niet gehaald, dus deze moet ik extra goed doen
Ach dan is het maar goed dat bijna iedereen op die meet zit straks. Dan heb jij in dit topic minder afleiding![]()
Had ik al verteld dat ik echt koppijn heb?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Boterkoek in.de maak en straks pannenkoeken![]()
![]()
Ik heb er zin inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Boterkoek in.de maak en straks pannenkoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Ach dan is het maar goed dat bijna iedereen op die meet zit straks. Dan heb jij in dit topic minder afleiding![]()
Had ik al verteld dat ik echt koppijn heb?wat heb je dan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Boterkoek in.de maak en straks pannenkoeken
ik zou graag willen komenVolgende keer
Kater van 5 pilsjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]wat heb je dan?
[..]
ik zou graag willen komenVolgende keer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook....quote:
Oh en ik moest van J. zeggen dat als er nood aan de man is mensen wel konden blijven slapen. Ivm weersvoorspellingen enzo![]()
![]()
Lief van hem!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook....
Oh en ik moest van J. zeggen dat als er nood aan de man is mensen wel konden blijven slapen. Ivm weersvoorspellingen enzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snap het ook nietquote:![]()
Maar heb nu een bak thee en ik voel de hoofdpijn al wegtrekken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Maar heb nu een bak thee en ik voel de hoofdpijn al wegtrekken
shotje wodka wil nog wel eens helpen
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
shotje wodka wil nog wel eens helpen
Ik heb gewoon thee nodig![]()
Heb ook pijn in mn keel!
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gewoon thee nodig![]()
Heb ook pijn in mn keel!
die is te mooi inderdaadquote:
Moet ik nog ff thee scoren of neem je meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Maar heb nu een bak thee en ik voel de hoofdpijn al wegtrekken![]()
Ik neem een paar zakjes zoethoutthee meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik nog ff thee scoren of neem je mee
Ik leg ze meteen bij de cadeautjes zodat ik het niet vergeet!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ben je vroeg wakker en op FOK!, wilde plannen vandaag?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral niet laten rustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kom je zo snel mogelijk van.spierpijn af....
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |