SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, want ik moet dit trimester mijn vakken gewoon halenVorig trimester nogal wat vakken niet gehaald, dus deze moet ik extra goed doen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Aha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, want ik moet dit trimester mijn vakken gewoon halenVorig trimester nogal wat vakken niet gehaald, dus deze moet ik extra goed doen
Ach dan is het maar goed dat bijna iedereen op die meet zit straks. Dan heb jij in dit topic minder afleiding![]()
Had ik al verteld dat ik echt koppijn heb?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Boterkoek in.de maak en straks pannenkoeken![]()
![]()
Ik heb er zin inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Boterkoek in.de maak en straks pannenkoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Ach dan is het maar goed dat bijna iedereen op die meet zit straks. Dan heb jij in dit topic minder afleiding![]()
Had ik al verteld dat ik echt koppijn heb?wat heb je dan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Boterkoek in.de maak en straks pannenkoeken
ik zou graag willen komenVolgende keer
Kater van 5 pilsjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]wat heb je dan?
[..]
ik zou graag willen komenVolgende keer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook....quote:
Oh en ik moest van J. zeggen dat als er nood aan de man is mensen wel konden blijven slapen. Ivm weersvoorspellingen enzo![]()
![]()
Lief van hem!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook....
Oh en ik moest van J. zeggen dat als er nood aan de man is mensen wel konden blijven slapen. Ivm weersvoorspellingen enzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snap het ook nietquote:![]()
Maar heb nu een bak thee en ik voel de hoofdpijn al wegtrekken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Maar heb nu een bak thee en ik voel de hoofdpijn al wegtrekken
shotje wodka wil nog wel eens helpen
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
shotje wodka wil nog wel eens helpen
Ik heb gewoon thee nodig![]()
Heb ook pijn in mn keel!
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gewoon thee nodig![]()
Heb ook pijn in mn keel!
die is te mooi inderdaadquote:
Moet ik nog ff thee scoren of neem je meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Maar heb nu een bak thee en ik voel de hoofdpijn al wegtrekken![]()
Ik neem een paar zakjes zoethoutthee meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik nog ff thee scoren of neem je mee
Ik leg ze meteen bij de cadeautjes zodat ik het niet vergeet!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ben je vroeg wakker en op FOK!, wilde plannen vandaag?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral niet laten rustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kom je zo snel mogelijk van.spierpijn af....
[b]AirwiN schreef [/b]
rekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kom je zo snel mogelijk van.spierpijn af....Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb wel zin in vanmiddag hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat zal niet gaan hahaha....![]()
Alleen ik neem mn boekmee voor in de auto, dus die moet je even van me afpakken als ik bij jou ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Met mijn cabrio naar Amsterdam rijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg wakker en op FOK!, wilde plannen vandaag?
Ga werken in de garage vanaf 11![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje triestig omdat onze vroegere buurvrouw vandaag begraven wordt.
En nog steeds ziek. Kut sinusitis. Woensdag weet ik meer.
Dan zijn jullie bij de eersten die het weten.
Gisteren effe gekeuterd maar het had geen effect, neus zit serieus dicht.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
* LovelyLady haalt 50 tinten grijs triologie uit de kast.....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in vanmiddag hoor![]()
Alleen ik neem mn boekmee voor in de auto, dus die moet je even van me afpakken als ik bij jou ben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 09:36:48 ]![]()
De caabquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn cabrio naar Amsterdam rijden
Ga werken in de garage vanaf 11![]()
Veel plezier schat
Om te verstoppen neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady haalt 50 tinten grijs triologie uit de kast.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ofcourse...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De caab![]()
Veel plezier schat
[..]
Om te verstoppen neem ik aan?![]()
Geen geilheid op mijn meet heur
Ik heb de decoder ook al een password gegeven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ofcourse...![]()
Geen geilheid op mijn meet heur
Ik heb de decoder ook al een password gegeven
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel plezier op de meet, iedereen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel plezier op de meet, iedereen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Thnx!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel plezier op de meet, iedereen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Heb em gisteren weer aan de praat gekregen![]()
Wat was er mee dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Laptop in de keuken.. muziekjes aan.. pannenkoeken bakken...
What was I thinking![]()
Boterkoek is al klaar...![]()
Kortsluiting ergens binnenin mijn dashboard..quote:
Natuurlijk niet ergens waar ik het zelf had aangesloten![]()
![]()
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kortsluiting ergens binnenin mijn dashboard..
Natuurlijk niet ergens waar ik het zelf had aangesloten
Boterkoekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Laptop in de keuken.. muziekjes aan.. pannenkoeken bakken...
What was I thinking![]()
Boterkoek is al klaar...
[b]AirwiN schreef [/b]
Die faalt nogal eens!!quote:
Wat is thee toch een godendrank
[b]AirwiN schreef [/b]
Mensen, happy meeting vandaag!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij gaat niet?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Betere muziek opzettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een baggergeluid komt er toch uit zo'n laptop
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn muziek smaak
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope. Dat had ik al aangegeven als het goed is.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik hoopte dat je van gedachten was veranderdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Dat had ik al aangegeven als het goed is.
[b]AirwiN schreef [/b]
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Koen ging zelf een boodschappenlijstje maken... hij ging aardbeien halen![]()
Wat een held!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jules ligt op mijn schoot en valt Max aan die naast me staat![]()
Max was die nageltjes en tandjes van Jules zat dus die gaf Jules een lekkere natte lebber![]()
Max is lief
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kies voor team Jules.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Max was die nageltjes en tandjes van Jules zat dus die gaf Jules een lekkere natte lebber![]()
Max is liefBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hooooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Max is lief
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Zolang ze Max niet boos maakt ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je echt alleen maar hier om hoi tegen mij te zeggen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je echt alleen maar hier om hoi tegen mij te zeggen?![]()
![]()
Ja, ik ben net wakker omdat ik moest plassen. En nu ga ik weer verder slapen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je echt alleen maar hier om hoi tegen mij te zeggen?
Dus voor nu blijft het alleen bij gedag zeggen
Oh en ik kies voor team huppel. Aan het eind lig het liever tegen huppel aan ipv een hond of een kat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
het?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, ik ben net wakker omdat ik moest plassen. En nu ga ik weer verder slapen.
Dus voor nu blijft het alleen bij gedag zeggen
Oh en ik kies voor team huppel. Aan het eind lig het liever tegen huppel aan ipv een hond of een kat
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap dronkenquote:
Droom fijn, zacht en geil schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeveel moet je er in totaal maken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er in totaal maken?![]()
![]()
quote:
Oh dat schiet op
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt ook overal een 9gagplaatje voorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat schiet op![]()
Ik denk dat ik 2 pakken doe.. ik ga straks wel ff tellen
Engel bakt ook nog![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droom fijn, zacht en geil schatWat een timing, gaat goed komenquote:
Ik zag toevallig net op de hot page staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een 9gagplaatje voor![]()
Ik denk dat ik 2 pakken doe.. ik ga straks wel ff tellen
Engel bakt ook nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Van huppel moet ik zacht, fijn en geil gaan dromen nu. Dus kruip lekker naast me, heb je het zo warmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
Brrr.. het is nog wel fris buiten
Altijd luisteren naar Huppel!! Zo'n wijze vrouwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van huppel moet ik zacht, fijn en geil gaan dromen nu. Dus kruip lekker naast me, heb je het zo warm
[b]AirwiN schreef [/b]
Tegen iemand aanschurken klinkt ook wel fijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van huppel moet ik zacht, fijn en geil gaan dromen nu. Dus kruip lekker naast me, heb je het zo warm![]()
![]()
Ja, tijd om mn boek er weer bij te pakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen iemand aanschurken klinkt ook wel fijn
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, tijd om mn boek er weer bij te pakken![]()
![]()
![]()
Maar ik moet nog van alles doen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van huppel moet ik zacht, fijn en geil gaan dromen nu. Dus kruip lekker naast me, heb je het zo warm![]()
Van mij mag het ook wel wegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ben het sneeuw nu wel zat hoor
Goedemorgen.
Goedemorgen![]()
![]()
Morgen zal het wel weg zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ben het sneeuw nu wel zat hoor
Goedemorgen
Hai![]()
![]()
Ik doe straks jurkje aan en pull-ups en pumpsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
Rokje of jurkje... first worldproblems
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
Rokje of jurkje... first worldproblems![]()
![]()
pull ups?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe straks jurkje aan en pull-ups en pumps![]()
![]()
ik bedoelde hold upsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ben het echt zat, wil met dit koude weer mijn nieuwe Ugg aan.... Kan op zich wel, want ze zijn ingespoten, maar ik ben er zo zuinig meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel weg.
Goedemorgen
In maart mijn Ugg laarzen kopenZoiets als die van jou alleen dan dames
Ja het gaat dooien begreep ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Morgen zal het wel weg zijn
Hai![]()
![]()
Wel met de handpalmen van je af, andere zijn het chinupsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jezelf omhoog trekken aan een stang is dat.
![]()
Gelukkig maar ja. Morgen naar Feyenoord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het gaat dooien begreep ik![]()
![]()
Die zijn zo irritantquote:
Ik doe dan liever een panty aan als ik op stap ga.
(maar misschien komt het dat mijn rokjes te kort zijn)
![]()
Wanneer gaat het nu eens echt vriezen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het gaat dooien begreep ik
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zoveel weet ik er ook niet vanafquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel met de handpalmen van je af, andere zijn het chinups.
![]()
![]()
Nee geen seizoenskaartquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Morgen naar Feyenoord?
Volgend jaar wel waarschijnlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen seizoenskaart
Volgend jaar wel waarschijnlijk
Ik ben er wel morgen
Waar wil je ergens zitten/staan dan?![]()
![]()
JA zonder sneeuw enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaat het nu eens echt vriezen?
Jammer hoor.... ik wide schaatsen![]()
![]()
Wanneer hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA zonder sneeuw enzo
Jammer hoor.... ik wide schaatsenis gebeuren er leuke dingen.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Van het hardlopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb teveel spierpijn voor mijn hold ups.. krengen blijven toch niet zitten
![]()
![]()
Alsof ik het niet zat benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ben het echt zat, wil met dit koude weer mijn nieuwe Ugg aan.... Kan op zich wel, want ze zijn ingespoten, maar ik ben er zo zuinig mee
In maart mijn Ugg laarzen kopenZoiets als die van jou alleen dan dames
[..]
Ja het gaat dooien begreep ik. Kutsneeuw, koud, glad, pekel en kan ik dus niet motor rijden
.
Whehehe, ik zou het af laten hangen van wat je gaat doen, als je weinig buiten bent kun je ze toch aan doen?
Whehe, ben benieuwd![]()
![]()
Ik heb 3 keuzes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben er wel morgen
Waar wil je ergens zitten/staan dan?
1. Met paps meeVak E (maar stoelnummering)
2. Met broertje mee en die zit op Vak S
3. Met iemand van de voetbal mee, maar die zit op W en ik haat in de regen zitten![]()
![]()
Moet je neuken om warm te blijven ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer hetis gebeuren er leuke dingen.
![]()
Zoals wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer hetis gebeuren er leuke dingen.
![]()
4. Gewoon niet gaan en je de ellende besparen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 3 keuzes.
3. Met iemand van de voetbal mee, maar die zit op W en ik haat in de regen zitten![]()
Pinautomaten die niet meer werken, brandstof van auto's die bevriest, deuren die niet meer openkunnen etc.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 3 keuzes.
3. Met iemand van de voetbal mee, maar die zit op W en ik haat in de regen zitten
Vak S zal je wel geen seizoenskaart voor krijgen denk ik.![]()
Ja weet ik, maar ik wil zo graagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?Je bent nog herstellende
![]()
![]()
Ik zie mensen wel op de motor rijden trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik het niet zat ben. Kutsneeuw, koud, glad, pekel en kan ik dus niet motor rijden
.
Whehehe, ik zou het af laten hangen van wat je gaat doen, als je weinig buiten bent kun je ze toch aan doen?
Whehe, ben benieuwd
Of![]()
![]()
Jij zit op W dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
W
Vak S zal je wel geen seizoenskaart voor krijgen denk ik.
Nee vak s is moeilijk, dus ik dacht eerst E en dan ooit doorschuiven naar S![]()
![]()
Sta*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij zit op W dus
Nee vak s is moeilijk, dus ik dacht eerst E en dan ooit doorschuiven naar S
Dat kan ook ja. E is meer bij het uitvak in de buurt of niet?![]()
Die eerstequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie mensen wel op de motor rijden trouwens
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Maar voor jou zou ik die langen doen![]()
![]()
Klopt, maar dat doe ik niet, want die pekel tast mijn motor aan. Gaat roesten enzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie mensen wel op de motor rijden trouwens
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Die eerste vind ik wel leuk![]()
![]()
Ja klopt, beetje rustig vakkie vind ik. Maar ja mijn pa vind het wel leuk als ik mee ga en zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sta*
Dat kan ook ja. E is meer bij het uitvak in de buurt of niet?
Maar dan moet het afgelopen zijn met die stoelnummering volgend seizoen![]()
![]()
Rustig hoeft ook niet slecht te zijn hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt, beetje rustig vakkie vind ik. Maar ja mijn pa vind het wel leuk als ik mee ga en zo
Maar dan moet het afgelopen zijn met die stoelnummering volgend seizoen
Tenzij je helemaal los wilt gaan natuurlijk
Stoelnummering is gewoon kut.![]()
Ik vind ze beiden dus leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die eerste
Maar voor jou zou ik die langen doenMaar wel duur hoor
Logisch welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe ik niet, want die pekel tast mijn motor aan. Gaat roesten enzo.
Die eerste vind ik wel leuk
Wij reden ook nooit in de sneeuw
Maar mijn oom doet het wel weer..... maarja zijn enige vervoersmiddel om op het werk te komen![]()
![]()
Jij hebt mooie lange benen dus ik zou voor de lange laarzen gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden dus leukMaar wel duur hoor
[..]
Logisch wel
Maar mijn oom doet het wel weer..... maarja zijn enige vervoersmiddel om op het werk te komen![]()
![]()
Als ik de wedstrijd maar kan zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rustig hoeft ook niet slecht te zijn he
Tenzij je helemaal los wilt gaan natuurlijk
Stoelnummering is gewoon kut.
Wat vind je van de sponsoring tot het einde van het seizoen
Nu wil ik dat shirt hebbenMaar ik heb hem al van dit seizoen
![]()
![]()
Even 359 euro bij elkaar sparenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt mooie lange benen dus ik zou voor de lange laarzen gaan
Heb nog wel 10% korting![]()
![]()
Hehe, nee daaromquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden dus leukMaar wel duur hoor
[..]
Logisch wel
Maar mijn oom doet het wel weer..... maarja zijn enige vervoersmiddel om op het werk te komen.
Ja oké, dan is het al wat anders. Al zou ik dan nog met het OV gaan.
Ja, die Uggs zullen wel zo'n 250 euro zijn ofzoedit: 359, Jesus
![]()
![]()
De teringquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even 359 euro bij elkaar sparen
Heb nog wel 10% korting![]()
![]()
Met het OV komt hij niet bij zijn werkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, nee daarom.
Ja oké, dan is het al wat anders. Al zou ik dan nog met het OV gaan.
Ja, die Uggs zullen wel zo'n 250 euro zijn ofzoedit: 359, Jesus
359 euro Ja...
maar wel mooi en lekker warmquote:![]()
![]()
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met het OV komt hij niet bij zijn werk
359 euro Ja...
[..]
maar wel mooi en lekker warm
Ach, als je het ervoor over hebt![]()
![]()
Holaquote:
Ja heb het er wel voor overquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op
Ach, als je het ervoor over hebt![]()
![]()
Dan is er geen probleem, alleen dat je misschien even moet sparenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
[..]
Ja heb het er wel voor over![]()
![]()
Ja ik denk wel langer sparen dan 2 maandenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is er geen probleem, alleen dat je misschien even moet sparen
Ow jij drinkt dit toch?
http://www.drankgigant.nl/glenfiddich-12-years-met-glas-70cl.html
Dat is een leuke aanbieding of niet? Geen idee hoe normaal de prijzen zijn![]()
![]()
Mogguh.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik de wedstrijd maar kan zien
Wat vind je van de sponsoring tot het einde van het seizoen
[ afbeelding ]
Nu wil ik dat shirt hebbenMaar ik heb hem al van dit seizoen
Ik las het net. Vind het wel een mooi gebaar van ASR![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar gaat het om.
Ik las het net. Vind het wel een mooi gebaar van ASR
Maar nu wil ik hem hebben
Op en top Rotterdams![]()
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik denk wel langer sparen dan 2 maanden
Ow jij drinkt dit toch?
http://www.drankgigant.nl/glenfiddich-12-years-met-glas-70cl.html
Dat is een leuke aanbieding of niet? Geen idee hoe normaal de prijzen zijn
Normale fles zit ook op die prijs geloof ik. Dus dit is een leuke aanbieding![]()
![]()
Haha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar nu wil ik hem hebben
Op en top Rotterdams
Ik wil die knuffel![]()
![]()
![]()
Vast welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
34 pannenkoekenen engel bakt ook een pak weg.. moet voldoende zijn voor +/- 12 mensen toch?
![]()
![]()
quote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Normaal zou dat voldoende moeten zijn dan jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
34 pannenkoekenen engel bakt ook een pak weg.. moet voldoende zijn voor +/- 12 mensen toch?
![]()
![]()
Beetje brakquote:, maar verder wel ok
.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje brak, maar verder wel ok
.
![]()
![]()
Bij jou ook alles goed ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Normaal wel ligt eraan hoe dik ze zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
Dunnetjes eet ik 4 of 5 pannenkoeken
Dikkertjes 2 of 3![]()
![]()
Niet echt. Maar ach.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Wel uitgerust?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wat een slechte zangeres bij The Graham Norton Show. Die zong zo'n nummer van David Guetta, klonk nergens naar en de zaal ging toch los![]()
![]()
Ik help je er zo wel mee. Dus hup hup geil doen met mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik moet nog van alles doen!
Moet van huppel
Heb je één van hen nu al eens gemeet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik help je er zo wel mee. Dus hup hup geil doen met mij.
Moet van huppel![]()
Waarom nu precies ik?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik help je er zo wel mee. Dus hup hup geil doen met mij.
Moet van huppel![]()
![]()
![]()
Ik zapte er toevallig langsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een slechte zangeres bij The Graham Norton Show. Die zong zo'n nummer van David Guetta, klonk nergens naar en de zaal ging toch los
Snel doorgezapt![]()
![]()
Hij heeft Huppel gemeetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je één van hen nu al eens gemeet?![]()
![]()
Yesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh oké, dus dan kan ik dat slijm in elk geval al serieus nemen![]()
![]()
Dan blijft de vraag waarom ie zo'n lelijk wijf als mij in z'n bed wilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh oké, dus dan kan ik dat slijm in elk geval al serieus nemen![]()
![]()
Uhu, huppel!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je één van hen nu al eens gemeet?jij was de eerste de beste in de buurtquote:
Dit veel minder lief dan het bedoeld is
Hoezo ben jij lelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag waarom ie zo'n lelijk wijf als mij in z'n bed wil
Ja, gelijk heb jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zapte er toevallig langs
Snel doorgezapt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag waarom ie zo'n lelijk wijf als mij in z'n bed wilben jij heul nie
![]()
Dank je, fijn weekendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me maar eens aankleden
En de dingen doen die ik wilde gaan doen
Veel plezier meeters![]()
![]()
Denken dat jij lelijk bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag waarom ie zo'n lelijk wijf als mij in z'n bed wil![]()
![]()
Ja weet ik niet! Ik heb geeeen idee hoe je er uit ziet.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja weet ik niet! Ik heb geeeen idee hoe je er uit ziet.Misschien dat m'n kop nog wat bijtrekt jaquote:![]()
![]()
Gewoon ondersteboven voor de spiegel staan. Als het werkt, weet je waar het aan ligtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar!
[..]
Misschien dat m'n kop nog wat bijtrekt ja![]()
![]()
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon ondersteboven voor de spiegel staan. Als het werkt, weet je waar het aan ligt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga wel alleen dromen dan
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is zo voorbij als het goed is.![]()
Punt is meer dat we straks nog naar Hoorn moeten rijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan flink dooien en op naar de zomer.
Verder mee eens![]()
![]()
Weet ik. Hopen dat het meevalt op de grote wegen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Punt is meer dat we straks nog naar Hoorn moeten rijden.
Verder mee eens![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik. Hopen dat het meevalt op de grote wegen dan.![]()
![]()
Meet was toch verplaatst naar huppelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Punt is meer dat we straks nog naar Hoorn moeten rijden.
Verder mee eens.
Eerst naar Lolaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meet was toch verplaatst naar huppel.
![]()
![]()
I feel left outquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het slaapgedeelte jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerst naar LoLa en het slapen is bij Huppel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
quote:quote:Owwww dat was dus serieus dat het eerst bij lola is en daarna bij huppelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst naar LoLa en het slapen is bij Huppel.. Dacht dat het helemaal bij huppel was nu
.
Dat was de verwarring die was ontstaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Owwww dat was dus serieus dat het eerst bij lola is en daarna bij huppel. Dacht dat het helemaal bij huppel was nu
.
![]()
![]()
Nou ik ga boodschappen doen, daarna wat eten en dan zie ik het wel. Misschien hardlopen, al is dat wellicht niet heel verstandig.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nou ik ga boodschappen doen, daarna wat eten en dan zie ik het wel. Misschien hardlopen, al is dat wellicht niet heel verstandig.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
.
Houdoequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef Topiek het volgende:
Zo, voor vervolgopleiding ingeschreven![]()
Tof! Lijkt me wel interessantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Middenkader engineering elektrotechniek.
Heb zelf werktuigbouwkunde gedaan.![]()
Ja het was tussen die of elektrotechniek. Alleen Elektrotechniek leek me toch interesanterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof! Lijkt me wel interessant
Heb zelf werktuigbouwkunde gedaan.![]()
![]()
Plus dat er voldoende banen in te vinden zijn, zeker na misschien nog een HBO opleiding erachteraan te doen.![]()
![]()
Hehe, ja, het is maar net waar je interesse ligtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja het was tussen die of elektrotechniek. Alleen Elektrotechniek leek me toch interesanter. Eigenlijk zou ik er nog wel elektro bij willen doen
![]()
![]()
Dat is ook bij wtb zo hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef Topiek het volgende:
Plus dat er voldoende banen in te vinden zijn, zeker na misschien nog een HBO opleiding erachteraan te doen.![]()
![]()
En trouwens misschien is een HBO opleiding erachteraan nog wel iets beter voor me. Ik kan als alles goed gaat, op mijn 18e mijn MBO diploma al hebben.![]()
![]()
Werktuigbouwkundequote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Elektrotechniek lijkt me ook cool. Ben mezelf er ook wat in aan het verdiepen, maar dan gewoon zelf thuis
.
Werktuigbouwkunde.quote:Moet prima kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef Topiek het volgende:
En trouwens misschien is een HBO opleiding erachteraan nog wel iets beter voor me. Ik kan als alles goed gaat, op mijn 18e mijn MBO diploma al hebben.![]()
Komt omdat ik afgeleid was door mn boekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had nog geen hoi terug gezegd
[b]AirwiN schreef [/b]
Zometeen maar eens gereedschap kopen, anders gaat het harddisk vervangen nooit lukken.
Op het VMBO heb ik al wat elektro gehad, dat scheelt wel. Beetje vd-draden trekken en zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef DaMook het volgende:
Elektrotechniek lijkt me ook cool. Ben mezelf er ook wat in aan het verdiepen, maar dan gewoon zelf thuis
.
Plc techniek is dan weer hele andere shit.![]()
![]()
Elektrotechniek is dan ook niet hetzelfde als elektronica.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op het VMBO heb ik al wat elektro gehad, dat scheelt wel. Beetje vd-draden trekken en zo.
Plc techniek is dan weer hele andere shit.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat klopt. Was ook niet alleen dat, maar ook regeltjes eromheen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elektrotechniek is dan ook niet hetzelfde als elektronica.![]()
Dat is pas mooi werk, vorige week beetje meegekeken toen ze een complete plc kast vernieuwde op het werk, dat zijn heullll veulll draadjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op het VMBO heb ik al wat elektro gehad, dat scheelt wel. Beetje vd-draden trekken en zo.
Plc techniek is dan weer hele andere shit..
TGND!!
Ik erger me mateloos aan mijn familieleden die te dom zijn om correct Nederlands te schrijven!!
Mn tante is ruim in de 50 en nog is iets als "ik vind" te moeilijk voor haar!!
Geen idee wie jullie bedoelen met "afschijtsfeestje"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vindt het besd kunnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
TGND!!
Ik erger me mateloos aan mijn familieleden die te dom zijn om correct Nederlands te schrijven!!
Geen idee wie jullie bedoelen met "afschijtsfeestje"![]()
Ik vind het tenenkrommend!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar wel een pokke werkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is pas mooi werk, vorige week beetje meegekeken toen ze een complete plc kast vernieuwde op het werk, dat zijn heullll veulll draadjes.
![]()
![]()
Dat welquote:. Ben ook meer geïnteresseerd in de software kant van plc's
.
Maar ik wil me nog wel verdiepen in elektrotechniek, misschien een thuisstudie ofzo ooit.
Ow en SNEEUW.
Haat aan de sneeuwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel. Ben ook meer geïnteresseerd in de software kant van plc's
.
Maar ik wil me nog wel verdiepen in elektrotechniek, misschien een thuisstudie ofzo ooit.
Ow en SNEEUW.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag een reactie op een statusupdate rechtsbovenin. 't Is gewoon een pijnlijke fout, en daar kan je om gaan huilen, maar ik doe d'r liever om lachenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
TGND!!
Geen idee wie jullie bedoelen met "afschijtsfeestje"![]()
![]()
Dat heb ik ook een beetje gehad in mijn opleiding. Is inderdaad best interessant, maar wel pittig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel. Ben ook meer geïnteresseerd in de software kant van plc's
.
Ow en SNEEUW.
![]()
![]()
Tosh jaagt op sneeuwvlokjes die langs het raam komen.
Zolang ik iets interessant vind dan kan ik me wel concentrerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje gehad in mijn opleiding. Is inderdaad best interessant, maar wel pittig..
Oh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag een reactie op een statusupdate rechtsbovenin. 't Is gewoon een pijnlijke fout, en daar kan je om gaan huilen, maar ik doe d'r liever om lachen
Nou in het geval van mn tante, die overigens ook nog eens 2 hele domme dochters heeft, erger ik mij er vooral aan omdat ze jaren heeft gedaan alsof ik nog te achterlijk was om de reet van haar misselijkmakende dochters te vegen.
Ik mag mij daaraan ergeren! Maar om dan zo "aangevallen" te worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zolang ik iets interessant vind dan kan ik me wel concentreren.
![]()
![]()
BAM BAM
Er zit glas tussen Tosh.
Have funquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:57 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga maar inladen en vertrekken.
Ook even hier voor de duidelijkheid. Mijn reactie op Huppel dr status was aan Fax gericht, aangezien hij kwam met 'afschijtsfeestje', en dat komt van een vriendin van mij. Niet aan Huppel gericht.What you forget, you are gonna repeat.
Nee hoor, had ik al gedaanquote:.
Nee hoor!quote:
Ik zit te wachten tot mn nagels droog zijn en ik iets hoor van muhahahaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Klaar om naar Hoorn te gaan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik word boos hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
je mag ze van mij allemaal opkanenquote:
quote:
volgende keer ben ik erbij
Dat wordt een beetje veelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag ze van mij allemaal opkanen
[..]
volgende keer ben ik erbij![]()
![]()
In de breedtequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij moet er nog van groeien![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde Max op de foto zetten, Paolo wilde knuffelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:
paolo is een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde Max op de foto zetten, Paolo wilde knuffelen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:19 schreef Samzz het volgende:
Miauw prrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde Max op de foto zetten, Paolo wilde knuffelen.
![]()
Hier net een half uurtje, nu weer (even) over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
het sneeuwt hier godverdomme al de hele ochtendThe only easy day, was yesterday. (USMC)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paolo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Meeters, heel veel plezier met zijn allen!
Niet-meeters, ik ben vanavond de hele avond op Fok te vinden, dus ik hoop dat iemand me gezelschap houd![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Oeh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet-meeters, ik ben vanavond de hele avond op Fok te vinden, dus ik hoop dat iemand me gezelschap houd![]()
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dankje, vermaak jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef Samzz het volgende:
bazenkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paolo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef Samzz het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paolo.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
Waarom ben je hier heel de avond te vinden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Drama means nothing, it's part of the game.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: