abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:59:17 #101
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124405185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

Nee, nooit eerder iets gebruikt. ja, een keer een oxazepam voor een operatie maar daar werd ik zo allergisch voor dat heel de ingreep afgelast werrd :') Geen benzodiazipinen (?) meer voor mij dus.

En eentje extra nemen... weet het niet, ik heb ondergewicht dus in principe slik ik al het dubbele van een gemiddelde volwassen vent. Een een kwartje of halfje extra lijkt me weer geen enkel effect hebben als een hele dat al niet heeft. Overleg het maandag wel even met de HA.
Okee, apart. Ikzelf ben gemiddeld ook minder gevoelig maar dan voor vrijwel alle medicatie. En maandag contact opnemen met ha is altijd verstandig(er dan advies aannemen van onbekende persoon online. :P )
Touching from a distance ~
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:47:45 #102
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_124409562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef Sowieso. het volgende:
Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en na aandringen heb ik Zopiclon grkregen. Eindelijk slapen, voor het eerst sinds zaterdag, dacht ik. Helaas, heb totaal niks gemerkt van het tabletje. Kon niet eens in slaap vallen, dus in slaap blijven was niet eens aan de orde. }:|
Goed dat je naar de HA bent gegaan, maar wat balen dat het niet werkt. Wel een deceptie, hoop je eindelijk goed te gaan slapen. :( Maar wie weet moet het even 'inwerken'. Probeer er vertrouwen in te hebben / te houden... :)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:55:09 #103
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_124409783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:47 schreef SiennaForrest het volgende:

[..]

Goed dat je naar de HA bent gegaan, maar wat balen dat het niet werkt. Wel een deceptie, hoop je eindelijk goed te gaan slapen. :( Maar wie weet moet het even 'inwerken'. Probeer er vertrouwen in te hebben / te houden... :)
Niet een middel waarvoor je spiegel hoeft op te bouwen. Op sommige mensen hebben bepaalde middelen helaas minder effect.
Touching from a distance ~
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:20:03 #104
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_124410651
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Niet een middel waarvoor je spiegel hoeft op te bouwen. Op sommige mensen hebben bepaalde middelen helaas minder effect.
Oh ok, dat wist ik niet van dit middel. Ben er niet mee bekend. ;) Maar goed het is zeker zo dat medicijnen nogal een verschillende uitwerking kunnen hebben op mensen. Bij mij merk ik dat het vaak juist erg snel, en in lage doses, al werkzaam kan zijn. :) (uitzonderingen daargelaten)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_124942399
Van Zolpidem krijg ik altijd last van mijn maag.

Nog meer mensen die daar last van hebben gehad?
pi_124949072
Is dat hetzelfde als Zopiclon? Had namelijk Zolpidem voorgeschreven gekregen maar bij de apotheek hadden ze dat veranderd omdat die op was.

Maagklachen niet echt meer dan anders, maar wel sufheid. 's Avonds weet ik echt niks meer van overdag. En het duurt verdomd lang voor ze werken (ongeveer 6 uur... neem ze al steeds eerder in maar slaap nog steeds pas 's ochtends.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')