Ja valt in het echt wel mee hoor, ik kon ze niet mooier positioneren voor de foto omdat ik precies vanuit een verkeerde hoek mijn hand moest fotograferen om het jointje te laten zien enzoquote:
Maar da's niet waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:03 schreef Piye het volgende:
Dus: Niet reageren in dit topic als je niet onder invloed bent van cannabis. Posts van nuchtere mensen worden verwijderd. Rook, eet of verdamp veilig.
Ik vind 'm eigenlijk ook prima zo.quote:
maar dit vond ik wel een goeie van mezelf.quote:
En je bent getrouwd ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja valt in het echt wel mee hoor, ik kon ze niet mooier positioneren voor de foto omdat ik precies vanuit een verkeerde hoek mijn hand moest fotograferen om het jointje te laten zien enzo
mogen niet getrouwde vrouwen geen ring dragen?quote:
Maar dan discrimineer je hasjrokers alsnog.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef WarmZaad het volgende:
Voordat je reageert
Hollandse Groente.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
mogen niet getrouwde vrouwen geen ring dragen?
Als je het wil weten, ik kreeg 3 jaar geleden van m'n toenmalige vriend een dure ring die ik dag en nacht droeg, toen ik het uitmaakte flikkerde hij dat ding in het bos, en voelde mijn ringvinger zich naakt. Daarom met vriendin nieuwe 15 euro ring gekocht.
Hence the ring. Maar van de bovenkant issie mooier
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef WarmZaad het volgende:
Voordat je reageert
Hollandse Groente.
Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dan discrimineer je hasjrokers alsnog.
haha erg is dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Fuck nee.. Ik heb gewoon een deel gemist. Verdomme dat krijg je als je een dag lang een leven hebt
aight dan houden we het wel gewoon zo totdat iemand erover zeurt of totdat ik schijt aan jullie heb en Fopje DM om het in Cannabis. te veranderen hihihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef Piye het volgende:
Ach joh blowen is goed. Hollandse Groente is ook leuk. Maakt ook allemaal niks uit eigenlijk.
Haha ja, ik heb jullie gewoon een topic lang in de steek gelatenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
aight dan houden we het wel gewoon zo totdat iemand erover zeurt of totdat ik schijt aan jullie heb en Fopje DM om het in Cannabis. te veranderen hihihi
Tijd voor een peukje
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:26 schreef Dimens het volgende:
Tering ik draai echt slecht tegenwoordig.
Jointje dan maar om de tijd te doden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
OHNEE IK BEN ZO DOM.
Ik kom er net achter dat mijn 3 Victorious afleveringen die ik aan het downloaden was nog op pauze stonden van een uur geleden!terwijl ik eigenlijk zo wil kijken en slapen
moet ik nog langer wachten
ah nee dat kan echt niet haha, heb er gister ook al laat op de avond nog een 2e bijgedraaid en enorm spijt gekregen dat ik niet eerder ben gaan slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jointje dan maar om de tijd te doden?
Bohh die is echt tantoe lelijk, Gquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Bananabis [ afbeelding ]
Komt echt door dit topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:33 schreef Piye het volgende:
Zojuist laatste jointje gerookt (ouderwets uit m'n raam). Lang geleden dat ik in een week zoveel heb geblowd eigenlijk.
Heeft wel wat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Bananabis [ afbeelding ]
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |