Gewoon halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niets op aan te merken idd. Ik haat het alleen dat het soms zo lang duurt voor ze je bestelling hebben gebracht. Bij pizza is die er altijd binnen 30min bij kapsalon 1 uur en ze laten niks van zich horen onbetrouwbare lui die gasten
Het hele idee erachter is dus dat je niet van je kont hoeft te komen tot de bel gaat. Anders kan je het net zo goed niet doen.quote:
Hier ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef ouyevoli het volgende:
Al moet ik met het blowen wachten tot vanavond. Tijd voor een gewone peukert dus.
Ja maar in plaats van bestellen gewoon halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het hele idee erachter is dus dat je niet van je kont hoeft te komen tot de bel gaat. Anders kan je het net zo goed niet doen.
Ja maar dat is toch kutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar in plaats van bestellen gewoon halen.
Ik lust geen bier, dus het interesseert mij niet hoeveel bier iemand op kanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom als iemand klaagt dat z'n bier op is zeggen mensen vaak zo van verkapt kijk mij veel drinken want zoiets is toch helemaal niet cool? Het is toch veel chiller om gewoon maar 3 biertjes max op te kunnen en helemaal strontlazerus te zijn?
Dat magquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar gezellig doen hoor
Noem me Wormsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben hélemaal de weg kwijt. Je hebt een kop als een bak met wurmen
Haha, Herman, je hebt een kop als een bak met wurmen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben hélemaal de weg kwijt. Je hebt een kop als een bak met wurmen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:28 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, Herman, je hebt een kop als een bak met wurmen!
Kga um nu ff kijkenquote:
Nu moet je vanavond wel blowen, anders slaap je niet voor 7 uur morgenochtendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:45 schreef Studeur het volgende:
Net wakker
Wat een avond in Amsterdam![]()
Ik heb het wel weer gehad, volgend weekend miss weer blowen.
toen ik gisteren thuis kwam om 8 uur heb ik niet zo'n leuke ervaring gehad. had wat xtc op en besloot thuis nog een blowtje te roken om in slaap te komen, maar mn hersenen gingen 10x zo hard nadenken en heb 3 uur in bed gelegen voor ik een beetje sliep. en leuke gedachtes waren het ook niet echt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nu moet je vanavond wel blowen, anders slaap je niet voor 7 uur morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |