quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hier nog wat varianten @ m'n feed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou heb ik dat liedje in mijn hoofdquote:
lichtblauw? bedoel je wellicht turqoise? of "teal"?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Luxuria het volgende:
Sommige mensen zijn toch zo ontzettend dom he (zie rood)!!
Iemand (lichtblauw) had een foto gepost dat hij vast stond met de auto met de vraag of iemand wist wat er gebeurd was.
[ afbeelding ]
Boeiend.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
lichtblauw? bedoel je wellicht turqoise? of "teal"?
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
sowieso boeiender dan dat gesprek van jou waar geen touw aan vast te knopen is
Je bent een mooi voorbeeld van deze narcistische Facebook generatie.. Je vertelt in een groep mensen zeker ook allemaal verhalen zonder dat je kijkt wat de respons is? Of mensen het sowieso wel interessant vinden?quote:
Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je bent een mooi voorbeeld van deze narcistische Facebook generatie.. Je vertelt in een groep mensen zeker ook allemaal verhalen zonder dat je kijkt wat de respons is? Of mensen het sowieso wel interessant vinden?
Pfieuw..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dan is er gelukkig nog hoop..
Kijk ik ben kritisch en maak op en of aanmerkingen wanneer nodig. Maar als er lichtpuntjes in de duisternis zijn dan maak ik daar ook melding vanquote:
Die zooi kreeg ik dus al nog geen uur later op mijn whatsapp.quote:
Ik vind ze geniaalquote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hier nog wat varianten @ m'n feed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |