Jip bestuurs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:10 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bestuurs?
Ja gooi je ritme nou maar eens om!
Welke middeltjes hebben we het dan over?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:16 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb wel wat middeltjes voor in de sportschool waar je ontzettend wakker en gefocusd van raakt. Nog nooit geprobeerd voor een tentamen.
Hmm, even inlezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:22 schreef Aurelius. het volgende:
Jack3d en NO-Explode
beiden nu geband van de supplementenlijst, vanwege de stof 1,3-dimethylamylamine of DMAA, omdat 2 Amerikaanse soldaatjes een overdosis namen en helemaal gek werden + hartstilstand
Vooral NO-Explode is goed voor een focus, als je je echt op 1 ding wilt concentreren, wel handig als je bijvoorbeeld een samenvatting wil schrijven of wat dan ook
Ja kom op allerhande bodybuild fora uit met die eerste twee middelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:23 schreef Aurelius. het volgende:
Er bestaan trouwens veel betere leer 'drugs' hoor zoek maar op Nootropics
de middelen die ik noemde zijn eigenlijk bedoelt voor krachttraining en daar gebruik ik het ook zelf voor
Is dat zo'n zelfgemaakte van studeersnel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:26 schreef Aurelius. het volgende:
Dit staat bij antwoorden van zo'n oefententamen:
6a. Ja. Koopovereenkomst vereist consensus is hier sprake van boek voor 10000
sestertien (Romeinse munteenheid ;P).
Daar zou ik wegblijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:27 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja kom op allerhande bodybuild fora uit met die eerste twee middelen.
Ja, ik bekijk dat nu voor het eerstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:28 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Is dat zo'n zelfgemaakte van studeersnel?
Ik beperk mezelf tot die twee van nestor. Je weet nooit wat voor idiot die antwoorden online heeft gezet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja, ik bekijk dat nu voor het eerst
Ja, ingescand. Staan op die facebook pagina.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:33 schreef Aurelius. het volgende:
Zitten bij die van Nestor ook antwoorden?
Oh sweetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:36 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja, ingescand. Staan op die facebook pagina.
Ik mail ze wel even.
en wat hield die andere nou precies inquote:voorrang op het vermogen vorderingen kunnen verhalen t.o.v. de schuldeisers van de erfgenaam die dat niet kunnen. Dat het vermogen aldus niet samenvloeit met dat van erfgenamen ten behoeve van de verhaalsmogelijkheden van de schuldeisers van de erflater.
Boedelbeschrijving:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:40 schreef Aurelius. het volgende:
Top!
Wat is nou het verschil tussen die boedel voorrechten?
Afscheiding:
voorrang op het vermogen vorderingen kunnen verhalen t.o.v. de schuldeisers van de erfgenaam die dat niet kunnen. Dat het vermogen aldus niet samenvloeit met dat van erfgenamen ten behoeve van de verhaalsmogelijkheden van de schuldeisers van de erflater.
en wat hield die andere nou precies in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |