Ik denk dat ik ze ga kopen. Gewoon om te proberen.quote:
Klopt. Maar zo overleef ik nauwelijks een tien minuten in het kruitvat maar ik ben action fanquote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef loecje het volgende:
hier eerst niet, het was te rommelig en hij kon nooit iets vinden (tja mannen en zoeken... )
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]![]()
Moet ik er weer heen!
En ik ben aangestoken door jullie koelkastverhalen...ook maar bakken scoren dus
Volgens mij standaard, ik heb ze vaak gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
Die ruitenwissers waar het hier eerder over ging is dat "standaard" assortiment of zo'n weekaanbieding geweest?
Misschien was het toen al bij jouw vestiging en is het nu pas echt overal vast in de schappen? Ik heb het ook al eens met producten gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
Thnx!
Dit is raar:
[ afbeelding ]
Staat nu bij 100 nieuwste artikelen, maar heb ik begin december al gekocht
Wel leuk hoe tips hier zo door kunnen werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag ook twee kekke koelkastbakken
De kracht van een forumquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag ook twee kekke koelkastbakken
Ik neem ze ook voor een keukenkastjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef amaranta het volgende:
Die kussenhoezen zijn wel echt leuk, maar niks voor mijn 5jarige, want dan ben ik uiteindelijk de gene die aan het borduren is.
Doe koelkastbakken lijken mij zeer onpraktisch. Moet je elke keer de bak pakken en dan er iets uithalen. Dat is echt een handeling teveel voor deze luie zuiderling.
Verder ja en amen.
Je onderschriftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef amaranta het volgende:
Die kussenhoezen zijn wel echt leuk, maar niks voor mijn 5jarige, want dan ben ik uiteindelijk de gene die aan het borduren is.
Doe koelkastbakken lijken mij zeer onpraktisch. Moet je elke keer de bak pakken en dan er iets uithalen. Dat is echt een handeling teveel voor deze luie zuiderling.
Verder ja en amen.
Hmm als jij ze neemt moet ik ze ook zeker kopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem ze ook voor een keukenkastjeKoelkast is hier prima opgeruimd.
Ja die moet ik ook nog op de boodschappenlijst zettenquote:
Die houden we erin !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog op de boodschappenlijst zetten
Hoi, alles goed?
- Ja lekker hoor, alles dasty.
Ah mooi, fijn om te horen!
Die van mij staat er niet tussen op het plaatje,heb een AEG airmaxxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
die nagellakjes hadden ze niet in wormerveer
[..]
en welke heb jij van die twee?
Ik heb ze zaterdag nog gezien, et was iig katoenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Michelle1588 het volgende:
Andere keer zag ik een pakketje met verschillende soorten stoffen. Hoe groot waren deze en was het katoen? Ik heb er niet goed naar gekeken haha.
Zouden ze deze nog hebben?
dan moet je weer terugquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
gisteren een kaart met cr2032 batterijen gehaald, mijn fietslampjes schijnen weer als voorheen. Vergeten om voor de fluorsokken te kijken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging voor de koelkastbakken naar de action.
En kwam terug met:
17 geschenktasjes
Blauw en paarse pruik
Telefoonhoesje
Screen schoonmaakdoekjes
Huishouddoekjes
Twee dvd's
Kip madras mix
Nep bros x3
Blikjes maïs met passievrucht en blikjes maïs met ananas
Twee potten doperwten
Twee blikjes doperwtjesmix
Potje coloradomix van Haribo en twee zakken mix
Wax tablets (vanille, eens kijken of het wat is voor 65 cent)
Afgietzeef
Solarbloem voor op de hoedenplank
En tot slot een afwasbak
Bijna 40 euro kwijt!
Ow ja, ook nog 2 koelkastbakken gekocht.
En door de 17 tasjes een bon van ruim een halve meter langquote:
die afgietzeefquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
En kwam terug met:
17 geschenktasjes
Blauw en paarse pruik
Telefoonhoesje
Screen schoonmaakdoekjes
Huishouddoekjes
Twee dvd's
Kip madras mix
Nep bros x3
Twee potten doperwten
Afgietzeef
En tot slot een afwasbak
Bijna 40 euro kwijt!
Het is mijn tweede al. Nummer 1 begint het te begeven na een paar maanden. Maar who cares voor 72 cent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die afgietzeef
ik gebruik dat ding toch zo vaak!
nooit meer rijst in mijn gootsteen
na een paar maanden al? wat heb je er in vredesnaam mee gedaan dan? ik heb de mijne al jarenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is mijn tweede al. Nummer 1 begint het te begeven na een paar maanden. Maar who cares voor 72 cent.
Ik heb me erg ingehouden:quote:
oooo ik heb ze!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
gisteren een kaart met cr2032 batterijen gehaald, mijn fietslampjes schijnen weer als voorheen. Vergeten om voor de fluorsokken te kijken
in de tijd van de solartulpen stond ik er ook bijna dagelijks om de boel te ruilen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb vandaag alleen wat teruggebracht naar de Action
Standaard. De aanbieding scheelde maar 50 cent. Nu zijn ze weer 3 euro. Dus je zal er niet echt arm van worden. Ik heb ze sinds gisteren erop zitten en ze werken goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
Die ruitenwissers waar het hier eerder over ging is dat "standaard" assortiment of zo'n weekaanbieding geweest?
Ik denk dat mijn pannen wat klein zijn, waardoor ik meer druk moet zetten om dat ding te laten aansluiten. En nu zit er een scheur in.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
na een paar maanden al? wat heb je er in vredesnaam mee gedaan dan? ik heb de mijne al jaren
Ja? Die heb ik ook gekocht en die werkten prima. Inmiddels is zowat alles wat solar is dood dus dit jaar maar weer versche inkopen doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in de tijd van de solartulpen stond ik er ook bijna dagelijks om de boel te ruilen.
Ben vanmiddag geweest en inderdaad 3.-quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Standaard. De aanbieding scheelde maar 50 cent. Nu zijn ze weer 3 euro. Dus je zal er niet echt arm van worden. Ik heb ze sinds gisteren erop zitten en ze werken goed.
Mijn makker beweert dat ze niet zo lang mee zullen gaan. Nou we zullen het zien en anders ben ik niet erg veel geld aan kwijt geweest...
De enige die ik ken van wat je allemaal opnoemt is So Low. Van de rest heb ik nog nooit gehoord, alhoewel ik twijfel bij Big Bazar. Maar ik zit dan ook 300 km of zo van je vandaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heb je geen budgetwinkel in de buurt die vooral restpartijen verkoopt? Want die hebben vaak ook een collectie van Interbosch hangen als zijnde vastassortiment en daar horen ook ruitenwissers bij.. In Groningen te koop bij Maxx, Aktie Maxi, Big Bazar, Korenbeurs, Restpost en ook de So Low volgens mij. En dan zijn er vast nog winkels waar ik het niet vanaf weetBig Bazar is in ieder geval nationaal en zit o.a. in Almelo!
Klopt wel, Maxx heeft wel in Nunspeet gezeten maar is daar al anderhalf jaar weg en ze zitten voor de rest in Klazienaveen, Assen, Dokkum en Groningen. Aktie Maxi zit alleen in Groningen en dat geldt ook voor de Korenbeurs. De Restpost (familie van de Maxx en de Korenbeurs) is momenteel vooral gefocust op Friesland. Van So Low wist ik niet precies hoe erg ze verspreid zitten maar die zit dus o.a. in Rotterdam, Almere, Nijmegen, Gorinchem en 2x in Groningen. De Big Bazar hoort bij de Blokker keten net zoals o.a. de Xenos en de Intertoys.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De enige die ik ken van wat je allemaal opnoemt is So Low. Van de rest heb ik nog nooit gehoord, alhoewel ik twijfel bij Big Bazar. Maar ik zit dan ook 300 km of zo van je vandaan.
whahahha, addictionquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
En kwam terug met:
17 geschenktasjes
Blauw en paarse pruik
Telefoonhoesje
Screen schoonmaakdoekjes
Huishouddoekjes
Twee dvd's
Kip madras mix
Nep bros x3
Twee potten doperwten
Afgietzeef
En tot slot een afwasbak
Bijna 40 euro kwijt!
Eh voor zover ik weet zit dat hier niet in de buurt. Nja in Almelo dus wel, maar om daar nou naar toe te rijden doet het voordeel een beetje tenietquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heb je geen budgetwinkel in de buurt die vooral restpartijen verkoopt? Want die hebben vaak ook een collectie van Interbosch hangen als zijnde vastassortiment en daar horen ook ruitenwissers bij.. In Groningen te koop bij Maxx, Aktie Maxi, Big Bazar, Korenbeurs, Restpost en ook de So Low volgens mij. En dan zijn er vast nog winkels waar ik het niet vanaf weetBig Bazar is in ieder geval nationaal en zit o.a. in Almelo!
Wat ik zelf eigenlijk nog zocht maar steeds vergeet naar te kijken bij de action zijn van die schoenenzakken voor bijvoorbeeld aan de deur
[ afbeelding ]
Wat dan ga ik ze gebruiken voor in de trapkast en de douche!
Dat zijn S-haken en nee niet bij de Action maar wel bij de Wibra voor heel weinig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze deze haken hebben???
[ afbeelding ]
Staat me bij dat ze ze wel eens gehad hebben, maar kan ze niet vinden....
Zou ik niet kopen, koop maar een goede bij de dierenwinkel want dit soort dingen gaan een week mee en een wat duurdere jaren....eigen ervaring.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef loecje het volgende:
iemand deze al gespot?
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
het ziet er op de foto eerlijk gezegd nogal uit als een lijn voor een speelgoed hondje.
En het zijn geeneens manden (volgens mij dozen). Dasty staat wel op het lijstje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kracht van een forum
Iedereen aan de koelkastbakken, vilten manden, borduurkussenhoezen en de Dasty
Ik heb ze nog nooit bij de Action gezien maar bij Ikea heeft ze sowieso in het assortimentquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze deze haken hebben???
[ afbeelding ]
Staat me bij dat ze ze wel eens gehad hebben, maar kan ze niet vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |