Even tussendoor, is Dasty echt zo geweldig? In kwaliteit beter dan andere merken of gewoon belachelijk goedkoop?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:57 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nee das niet vloeken maar een flink eind uit de buurt voor me.
Ga er binnenkort weer heen want de dasty is bijna op

Belachelijk goedkoop valt mee(2 euro per fles) maar het is gewoon super spulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even tussendoor, is Dasty echt zo geweldig? In kwaliteit beter dan andere merken of gewoon belachelijk goedkoop?

Toch maar eens halen dan! *lijstje pakt*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Belachelijk goedkoop valt mee(2 euro per fles) maar het is gewoon super spul

quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch maar eens halen dan! *lijstje pakt*

dasty is een eigen topic waardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even tussendoor, is Dasty echt zo geweldig? In kwaliteit beter dan andere merken of gewoon belachelijk goedkoop?

Zoiets zoek ik nog, dat klinkt heerlijk voor in huisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dasty is een eigen topic waard
of het geweldig is?
mijn vriend maakt er motorblokken mee schoon,
ik kreeg er smeervlekken mee uit mijn zoon zijn jack
ik kan niet meer zonder
en dat voor een goede prijs

ga je motorblokken schoonmaken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik nog, dat klinkt heerlijk voor in huis

Op naar de wibra dus!!! ken het spul niet maar ga ook maar eens halen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:
Het is een wonder dat er mensen groot zijn gebracht zonder Dasty, als ik op mezelf ga staat dat op nummer 1 op m'n lijst, nog boven een matras.
Je krijgt er alles mee schoon, zelfs de grootste viezigheid uit kleren en de gootsteen gaat weer blinken als een malle. Lijmresten op tafel hetzelfde, gewoon *spray*, intrekken, doekje erover en het is weg. Of de afzuigkap, daar zit toch altijd zo'n ranzig vettig rooster overheen? Zelfs dat werkt.

Ik voel me echt zo'n Tel Sell miep nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Op naar de wibra dus!!! ken het spul niet maar ga ook maar eens halen...

Ik heb er gewoon een hekel aan, dus hoe sneller klaar hoe beter!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
...als het op schoonmaken aankomt een tikje lui

Nee, maar weet wel genoeg dingen waarbij het vast erg handig isquote:

koffie- en thee aanslag even sprayen met dasty en je spoelt het er zo uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:
Het is een wonder dat er mensen groot zijn gebracht zonder Dasty, als ik op mezelf ga staat dat op nummer 1 op m'n lijst, nog boven een matras.
Je krijgt er alles mee schoon, zelfs de grootste viezigheid uit kleren en de gootsteen gaat weer blinken als een malle. Lijmresten op tafel hetzelfde, gewoon *spray*, intrekken, doekje erover en het is weg. Of de afzuigkap, daar zit toch altijd zo'n ranzig vettig rooster overheen? Zelfs dat werkt.

Ik kom pas sinds een jaar of 3 bij de Wibra, en nu misschien eens per jaar, dus dat schiet niet opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:

wel uitkijken bij geverfde dingen. die kunnen verkleuren of de verf lost opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar weet wel genoeg dingen waarbij het vast erg handig is

Vriendinnetje van me had eens typex in d'r shirt, ging er niet uit en wanhoop nabij, dus ik zei van na Dasty lost alles op. Maar moeder vond de Wibra eik iets te min, toch maar geprobeerd en reken maar dat ze voort een uitzondering makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom pas sinds een jaar of 3 bij de Wibra, en nu misschien eens per jaar, dus dat schiet niet op
Goed schoonmaakspul, geweldig

Ja dat moet ook haast wel als het zulk sterk spul is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel uitkijken bij geverfde dingen. die kunnen verkleuren of de verf lost op

ik gebruik niks anders als ik mijn keuken schoonmaak. echt het ontvet zo ontzettend goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat moet ook haast wel als het zulk sterk spul is.
Alleen al vette aanslag makkelijker verwijderen lijkt me een reden om die fles te halen

Ik pleit ook voor voortquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me had eens typex in d'r shirt, ging er niet uit en wanhoop nabij, dus ik zei van na Dasty lost alles op. Maar moeder vond de Wibra eik iets te min, toch maar geprobeerd en reken maar dat ze voort een uitzondering maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |