SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP aangepastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef BasEnAad het volgende:
Leg eens een beetje uit wat het is, die filmpjes duren veel te lang.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef AnimeFan het volgende:
Deja vuok, bedankt voor de linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verder vinden andere mensen het misschien wel interessant om wat van gedachten te wisselen over het onderwerp?look closer. close your eyes. really, it's not about distance
Zal dit ook een effect zijn van geen dat jij hier beschrijft?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef new_moon het volgende:
[..]
bijv. bekende hollywoodsterren zijn als onderdeel van MK Ultra en specifiek het"Monarch" project, vanaf jonge leeftijd gehersenspoeld d.m.v. traumatische ervaringen waardoor o.a meerdere persoonlijkheden ontstaan. Op deze manier worden deze slaves onder controle gehouden door (Illuminati?)
ja ongetwijfeld?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal dit ook een effect zijn van geen dat jij hier beschrijft?
want?quote:
Dat er een of andere organisatie zou bestaan, die ons allemaal hersenspoelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:36 schreef new_moon het volgende:
[..]
want?
wat versta je onder een complottheorie?
Welkom in BNW, volgens mij ben jij hier de 'quote:
Ik weet donders goed in welk forum wij zitten. Maar waarom is dat precies relevant?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Welkom in BNW, volgens mij ben jij hier de '' smillie waardig, aangezien je niet inziet in welk subforum je nu zit.
Lezen kerel.
Als jij het zo goed weet, waarom post je dan zo'n comment?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet donders goed in welk forum wij zitten. Maar waarom is dat precies relevant?
Negeer hem gewoon.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij het zo goed weet, waarom post je dan zo'n comment?
Nieuw op FOK! ?
*chucklequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet donders goed in welk forum wij zitten. Maar waarom is dat precies relevant?
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat Mk Ultra daadwerkelijk zou bestaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:44 schreef EPMD_ het volgende:
MK-ULTRA is op geen enkel gebied een complottheorie en is wel degelijk echt, alle details zijn zonder enige moeite te vinden, inclusief een deel van de officiële documenten.
Waarom zou ik niet zo,n post mogen zetten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij het zo goed weet, waarom post je dan zo'n comment?
Nieuw op FOK! ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |