Jij weet niet wat grappig isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
De TV-kantine is helemaal niet grappig jongens.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ookal is het maar een beetje je doet het voor de mensheid en dat weet je
Inderdaad, ze laten nooit een spontaan overgangetje zien van Hansie Hansie bij funnie videosquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Stiggie het volgende:
Dat was een RTL onderonsje. Beetje reclame voor elkaar maken. Broekie uit hand in elkaars broekie
Maar jij neemt voornamelijk laxeermiddel tot je toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de kroeg zitten vooral mensen die elkaar pas de waarheid gaan vertellen als ze een halve liter jenever in hun mik hebben. Dat is aan mij niet besteed, ik ga ergens zitten en dan zeg ik gewoon hoe ik er over denk.
Voorzitterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de zoon van een grootaandeelhouder, dat heb ik gisteren al gezegd.
Ahh zit niet met m'n kloten te spelen joh!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar jij neemt voornamelijk laxeermiddel tot je toch?²
Random woord: Paardenlulquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar jij neemt voornamelijk laxeermiddel tot je toch?²
VI zegt voorzitter, dus dan geloof ik het. Jouw mening is niet rullevantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'director'
niet de voorzitter.
dezelfde functie als John van Zweden.
Nou dan heb je het gemaakt hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die jongen heeft ondertussen 100k volgers op twitter
Ik moet wel zeggen dat hij het goed voor elkaar heeft jaquote:
Ver geschopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat hij het goed voor elkaar heeft ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Hij houdt zijn eigen bingo bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil dat van 'dikke vette ober' wel heel graag in het VI jargon krijgen.
VI heeft 60 man redactie, ik moet in mijn eentje scoops zoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VI zegt voorzitter, dus dan geloof ik het. Jouw mening is niet rullevant
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
als je voor psv bent, ben je een kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |