1. Installeer de laatste versie van Origin (www.origin.com/download).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:48 schreef blow... het volgende:
Hoe installeer ik de beta?
Ik heb geen idee hoe ik origin installeer
Dankjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
1. Installeer de laatste versie van Origin (www.origin.com/download).
2. Als Origin op de pc staat, moet er een account aangemaakt worden. Dat doe je door de aanwijzingen te volgen wanneer Origin opstart.
3. Zodra de account actief is moet de onderstaande code ingewisseld worden. Dat doe je door linksboven op het Origin logo te klikken en vervolgens op "Redeem code". Een wat uitgebreidere uitleg over hoe de code ingewisseld kan worden staat op de volgende site: https://help.ea.com/article/redeem-your-serial-code-in-origin
4. Startend vanaf 25 januari 18.00 uur, ga naar "Mijn Games" om de SimCity Beta te downloaden en te installeren.
5. Wanneer de installatie compleet is, druk op "Play" om met SimCity aan de slag te gaan. De beta eindigt 28 januari 9.01 uur
Het duurt lang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een mailtje gekregen van Origin met een key. Vandaag maar even installeren
Dan zet ik 'm maar alvast aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:35 schreef blow... het volgende:
[..]
Het duurt lang.
Nu nog steeds bezig...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan zet ik 'm maar alvast aan
got itquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:39 schreef RobotKitten het volgende:
Heb ook een extra key ontvangen per mail... 3NEN-ACQK-L2QY-UPJ3-8QQB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |