abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 januari 2013 @ 17:14:49 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122036870
Ik was nav de 2 andere topics over een vreemde fetish even aan het googlen. En dan kom ik nasolingie tegen....
GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat mensen hier opgewonden van kunnen raken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klacht: misselijk zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_122036928
O+
pi_122036944
nee betalen voor een fok!abo is wel gezond gedrag zeker :')!
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 januari 2013 @ 17:16:55 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122036953
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef KritischeMassa het volgende:
FIPO!!
Edit: ninja-edit :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_122036981
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Edit: ninja-edit :')
?

Uitgegleden en op je hoofd geland?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 januari 2013 @ 17:17:50 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122036991
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef Rectum het volgende:
nee betalen voor een fok!abo is wel gezond gedrag zeker :')!
Geen Fok! abbo hebben :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_122037049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen Fok! abbo hebben :')
Ja dus... :') (zie mijn voorgaande vraag)
pi_122037066
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen Fok! abbo hebben :')
ik slurp nog liever het laatste snot uit de neus van prins friso dan dat ik zou betalen voor een FOK!abo
pi_122037139
* Crucofilie - crucofielen vinden lange benen verschrikkelijk aantrekkelijk.
* Acrotomofilie - deze mensen worden opgewonden van vrouwen met geamputeerde ledematen.
* Apotemnofilie - deze mensen worden er sterk tot aangetrokken om zelf een lichaamsdeel te amputeren.
* Mammofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op borsten.
* Lactofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten van pas bevallen moeders en zijn er ook tot aangetrokken om zelf aan de tepel te zuigen.
* Meiesofilie - deze mensen (dit zijn overigens vooral mannen) raken opgewonden van zwangere vrouwen.
* Xanthippie - deze mensen worden onwijs opgewonden door blonde vrouwen.
* Hyproxifilie - deze mensen worden opgewonden als ze in ademnood verkeren en krijgen vaak een orgasme als ze buiten bewustzijn raken.
* Odontofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op tanden.
* Coprofagie - deze mensen houden van de geur en smaak van uitwerpselen en eten dat ook.
* Coprolalie - deze mensen worden er seksueel opgewonden van om vieze praatjes te houden over ontlasting.
* Sitofilie - deze mensen houden van het consumeren van etenswaren tijdens de seks.
* Quasimodie - deze mensen vinden mensen die voor anderen tot zeer onaantrekkelijk zijn juist erg opwindend.
* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
* Oculofilie - deze mensen hebben een drang om in andermans ogen te kijken.
* Scoptofilie - deze mensen kijken graag toe hoe anderen seks hebben (vaak mensen die ze kennen).
* Dacryfilie - deze mensen raken opgewonden van huilende mensen.
* Amaurofilie - deze mensen (vaak mannen) zijn seksueel aangetrokken tot blinde of geblinddoekte mensen.
* Aksillie - deze mensen houden van flinke zweetplekken (en dan vooral onder de oksels).
* Ablutofilie - deze mensen worden opgewonden van een bad of douche.
* Undinie - deze mensen zijn gek op seks in het water.
* Gynostikolobomassofilie - deze mensen worden opgewonden als ze oorlelletjes zien.
* Podofilie - deze mensen worden opgewonden bij het zien of aanraken van voeten.
* Akoestikofilie - deze mensen zijn extreem aangetrokken tot muziek.
* Utassassinofilie - deze mensen worden seksueel opgewonden als ze zich in levensbedreigende situaties bevinden.
* Narratofilie - deze mensen zijn gek op seksverhalen.
* Olfactofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op geuren.
* Knissofilie - deze mensen vinden de geur van wierook opwindend.
* Coprofilie (seksuele opwinding door poep)
* Klismafilie (seksuele opwinding door water in de anus te spuiten (dit wordt normaal gedaan bij harde, vastzittende ontlasting))
* Urofilie (seksuele opwinding door urine)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:28:54 #10
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_122037418
quote:
* Apotemnofilie - deze mensen worden er sterk tot aangetrokken om zelf een lichaamsdeel te amputeren.
wtf :')
nerovetsrethca
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:31:09 #11
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_122037511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:

* Acrotomofilie - deze mensen worden opgewonden van vrouwen met geamputeerde ledematen.
* Apotemnofilie - deze mensen worden er sterk tot aangetrokken om zelf een lichaamsdeel te amputeren.
* Lactofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten van pas bevallen moeders en zijn er ook tot aangetrokken om zelf aan de tepel te zuigen.
* Meiesofilie - deze mensen (dit zijn overigens vooral mannen) raken opgewonden van zwangere vrouwen.
* Odontofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op tanden.
* Coprofagie - deze mensen houden van de geur en smaak van uitwerpselen en eten dat ook.
* Coprolalie - deze mensen worden er seksueel opgewonden van om vieze praatjes te houden over ontlasting.
* Sitofilie - deze mensen houden van het consumeren van etenswaren tijdens de seks.
* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
* Dacryfilie - deze mensen raken opgewonden van huilende mensen.
* Aksillie - deze mensen houden van flinke zweetplekken (en dan vooral onder de oksels).

Ieder zijn ding. :{
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:58:22 #12
344797 CyberJesus
The final word.
pi_122038577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef Rectum het volgende:
nee betalen voor een fok!abo is wel gezond gedrag zeker :')!
_O- !!
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_122049011
De fuk doe je in je vrije tijd :')
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 januari 2013 @ 22:13:59 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122050555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
* Crucofilie - crucofielen vinden lange benen verschrikkelijk aantrekkelijk.
* Acrotomofilie - deze mensen worden opgewonden van vrouwen met geamputeerde ledematen.
* Apotemnofilie - deze mensen worden er sterk tot aangetrokken om zelf een lichaamsdeel te amputeren.
* Mammofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op borsten.
* Lactofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten van pas bevallen moeders en zijn er ook tot aangetrokken om zelf aan de tepel te zuigen.
* Meiesofilie - deze mensen (dit zijn overigens vooral mannen) raken opgewonden van zwangere vrouwen.
* Xanthippie - deze mensen worden onwijs opgewonden door blonde vrouwen.
* Hyproxifilie - deze mensen worden opgewonden als ze in ademnood verkeren en krijgen vaak een orgasme als ze buiten bewustzijn raken.
* Odontofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op tanden.
* Coprofagie - deze mensen houden van de geur en smaak van uitwerpselen en eten dat ook.
* Coprolalie - deze mensen worden er seksueel opgewonden van om vieze praatjes te houden over ontlasting.
* Sitofilie - deze mensen houden van het consumeren van etenswaren tijdens de seks.
* Quasimodie - deze mensen vinden mensen die voor anderen tot zeer onaantrekkelijk zijn juist erg opwindend.
* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
* Oculofilie - deze mensen hebben een drang om in andermans ogen te kijken.
* Scoptofilie - deze mensen kijken graag toe hoe anderen seks hebben (vaak mensen die ze kennen).
* Dacryfilie - deze mensen raken opgewonden van huilende mensen.
* Amaurofilie - deze mensen (vaak mannen) zijn seksueel aangetrokken tot blinde of geblinddoekte mensen.
* Aksillie - deze mensen houden van flinke zweetplekken (en dan vooral onder de oksels).
* Ablutofilie - deze mensen worden opgewonden van een bad of douche.
* Undinie - deze mensen zijn gek op seks in het water.
* Gynostikolobomassofilie - deze mensen worden opgewonden als ze oorlelletjes zien.
* Podofilie - deze mensen worden opgewonden bij het zien of aanraken van voeten.
* Akoestikofilie - deze mensen zijn extreem aangetrokken tot muziek.
* Utassassinofilie - deze mensen worden seksueel opgewonden als ze zich in levensbedreigende situaties bevinden.
* Narratofilie - deze mensen zijn gek op seksverhalen.
* Olfactofilie - deze mensen zijn simpelweg gek op geuren.
* Knissofilie - deze mensen vinden de geur van wierook opwindend.
* Coprofilie (seksuele opwinding door poep)
* Klismafilie (seksuele opwinding door water in de anus te spuiten (dit wordt normaal gedaan bij harde, vastzittende ontlasting))
* Urofilie (seksuele opwinding door urine)
Waarom staat necrofilie er niet bij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_122050732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom staat necrofilie er niet bij?
te mainstream
pi_122050776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
* Acrotomofilie - deze mensen worden opgewonden van vrouwen met geamputeerde ledematen.
hoe heet het als mensen mannen met geamputeerde ledematen aantrekkelijk vinden?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:17:56 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_122050788
voor ieder wat wils he.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:26:25 #18
351780 Piye
King of Kush
pi_122051259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen Fok! abbo hebben :')
Ik zuig nog liever snot uit Danny z'n neus.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 januari 2013 @ 22:34:26 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122051786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zuig nog liever snot uit Danny z'n neus.
bluf
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 23:14:25 #20
382527 TheAmazingSun
burn your fucking pants down
pi_122053519
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef Rectum het volgende:
nee betalen voor een fok!abo is wel gezond gedrag zeker :')!
:D
Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')