Dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
gaat zondagmorgen in het hotel helemaal niet opvallen
Bwehehehequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef Peter het volgende:
Als ik op naam van Peter een bon maakbetaalt Henk die dan
?
Ik neem aan dat gewoon direct betalen bij bestellen ook geen probleem is?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Greys het volgende:
Ohhhh ook nog even ter huishoudelijke () mededeling:
Bepaal ter plekke even of je samen met iemand/iemanden op een bon wilt, bv met je hotelkamergezelschap ofzo. En laat de bon dan op een voornaam zetten, niet op een username. Zeg ook even tegen 'de ander' die bij jou op de bon staat dat als diegene iets bestelt, dat die even jouw naam zegt, dus de naam waar de bon in de kassa op staat.
Anders gaan Henk en Peter het niet meer kunnen volgen met zoveel bonnenWe zijn al heel blij dat ze het prima vinden dat er geen gezamenlijke drankbon is, maar help ze dan op die manier even een handje alsjeblieft
Elke keer als je bestelt even de bon-naam noemen!
Henk-Jan Dreutelenbergh, aangenaam.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie voornamen, dan weet ik wat ik moet roepen.
Ozewiezewozewiezewallakristallaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heet Bartquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Peter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Je ziet m'n naam toch bij de foto? Maar ja, hoe herken ik bij welke groep ik moet gaan zitten, ken letterlijk niemand van gezicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Naamstickers!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je ziet m'n naam toch bij de foto? Maar ja, hoe herken ik bij welke groep ik moet gaan zitten, ken letterlijk niemand van gezicht.
Keesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Ook helemaal goed! Is idd puur voor degenen die op een bon willenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat gewoon direct betalen bij bestellen ook geen probleem is?
Vertrouw me je herkent de groep welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je ziet m'n naam toch bij de foto? Maar ja, hoe herken ik bij welke groep ik moet gaan zitten, ken letterlijk niemand van gezicht.
de kroeg IS de groepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedereen die daar is hoort bij FOK! morgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef RenRen- het volgende:
Hoe laat is het eten eigenlijk klaar? Het opeten van het eten dus, niet het serveren van het eten
Diederik past wel bij je!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
Ah ik mag weer een fictieve naam verzinnen morgen
Teveel mensen kennen mijn echte naam.
Zal wel iets van Berend worden of iets in die richting morgen
Bij Henk ist kei goeikaupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Myraela het volgende:
Bonnen vind ik eng, dan voelt het drinken net gratis.Lekkerder, doch minder aangenaam aan het eind.
Geen ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef RenRen- het volgende:
Hoe laat is het eten eigenlijk klaar? Het opeten van het eten dus, niet het serveren van het eten
Oké, dan weet ik wanneer ik hier weg moetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideeKwart over zes voorgerechtje, ik denk rond 18.45 uur buffetje en rond 19.30 toetje ofzo. Als we om half negen maar kunnen gaan bingoën want dat heeft Joop in zijn agenda staan
Damn right.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedereen die daar is hoort bij FOK! morgen
En we hebben zeer elegante naamstickerts op. Moet van Muis!
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Myraela het volgende:
Bonnen vind ik eng, dan voelt het drinken net gratis.Lekkerder, doch minder aangenaam aan het eind.
Goed idee!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik wanneer ik hier weg moetIk denk namelijk dat ik gewoon eerst naar huis ga, lekker eten aan de overkant en even uitrusten en dan kan ik op mijn gemak de tram in
Ik weet tenminste wat ik kan verwachtenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed idee!
Zo tof dat je ook weer komt! En jij kent Joop en de bingo al![]()
C-C-C-combobreakerquote:
Haal je het qua tijd wel, met eten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef RenRen- het volgende:
Mijn moeder had bedacht dat Fiets wel kon rijden en dat ik me dan op de plee kon omkleden. Maar ik kan niet meer meeeten dus dat was niet handig
MAA MAA MAAAR ik heb nog maar 1 drankje gehaald!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
*TRINGGGGGGGGGGG... PETER, JE TEGOED IS OP, JE MOT EFFE BIJSTORTEN!*
Nee, want Magneet komt misschien alsnog etenquote:
Ja en jij had eentje teveel opgegeven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want Magneet komt misschien alsnog eten
En wie nog meer dan? Alleen Pokke... toch?
Maar Steve is er weer bij gekomen, die zit al op het eentje teveel plekjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en jij had eentje teveel opgegeven.
Om mee te eten? Als er geen file staat tussen Den Bosch en R'dam zou ik om half 6/kwart voor 6 in Rotterdam moeten zijn. Als Fiets dan wil rijden zou ik het reddenquote:
Ohja!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Steve is er weer bij gekomen, die zit al op het eentje teveel plekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |