SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Meneer Logica had even genoeg topics op zijn naam
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Meneer Logica had even genoeg topics op zijn naam![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Meneer Logica had even genoeg topics op zijn naamHad een topic met jou in de titel
![]()
![]()
Dat wist ik vandaar de kaapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Had een topic met jou in de titel
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wist ik zelfsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef MeneerLogica het volgende:
Met ctrl-shift-T open je een gesloten tab. Dat is handig
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, je moet het maar net een keer horen. Zijn er nog meer van dit soort tips? En dan niet ctrl+v is plakken ofzo.quote:![]()
Pup roept opeens heel hard: SESAMSTRAAT!!!
Ik kijk hem raar aan en hij zegt: dat komt nu op Nederland 3.
Ik heb gezapt!_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Pup roept opeens heel hard: SESAMSTRAAT!!!
Ik kijk hem raar aan en hij zegt: dat komt nu op Nederland 3.
Ik heb gezapt!_!
![]()
![]()
Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, je moet het maar net een keer horen. Zijn er nog meer van dit soort tips? En dan niet ctrl+v is plakken ofzo.
google is je vriend
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, gewoon nee!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Meh, zo belangrijk is het ook niet. Ga binnenkort toch over op apple.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
google is je vriend![]()
Ook die zal vast wel handige shortcuts hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meh, zo belangrijk is het ook niet. Ga binnenkort toch over op apple.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je klonk blij, niet verbaasd!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zijn best even wennen in het begin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook die zal vast wel handige shortcuts hebben![]()
Daar ben ik van overtuigd. Zullen de lui in de genius bar me wel uitleggen neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook die zal vast wel handige shortcuts hebben![]()
Jij ook de overstap gemaakt? Tevreden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn best even wennen in het begin.![]()
Kun je bijna 2 pc's voor kopen met dezelfde specsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Apple
Puur betalen voor het merk..
![]()
Beetje wel, maar het werkt allemaal veel beter en soepeler. Je krijgt echt wel waar voor je geldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Apple
Puur betalen voor het merk..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je bijna 2 pc's voor kopen met dezelfde specs.
![]()
Batterij duur, synchronisatie van ipad-iphone en macbook. Compact+licht en vind mac gewoon onwijs relaxte softwarequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Apple
Puur betalen voor het merk.Ben windows beu, en sowieso is iPad een van mijn beste aankopen ooit
![]()
![]()
OSX is het beste OS everquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Batterij duur, synchronisatie van ipad-iphone en macbook. Compact+licht en vind mac gewoon onwijs relaxte softwareBen windows beu, en sowieso is iPad een van mijn beste aankopen ooit
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Voor hetzelfde geld kun je een veel beter iets kopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje wel, maar het werkt allemaal veel beter en soepeler. Je krijgt echt wel waar voor je geld.
![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld kun je een veel beter iets kopen..
Tja een fiat panda brengt je ook overal maar je voelt je een stuk prettiger in een BMWquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld kun je een veel beter iets kopen.![]()
Mwah opzich valt het wel mee, je moet simpeler gaan denkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was het voor jou lastig om te wennen aan OS na Windows?.
Ik twijfel alleen nog tussen de air en de pro. Vind de air wel onwijs vet en heb aan 13 inch wel genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah opzich valt het wel mee, je moet simpeler gaan denken.
![]()
Ik heb een 13" pro en bevalt erg goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog tussen de air en de pro. Vind de air wel onwijs vet en heb aan 13 inch wel genoeg.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Denk alleen dat je hetzelfde zou zeggen als je een air hadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een 13" pro en bevalt erg goed.![]()
![]()
Jawel hoor. Check de hardware maar. Voor één Apple computer heb je twee computers met dezelfde hardware. Kun je nagaan wat voor hardware je krijgt voor het bedrag van die Apple computer.quote:![]()
![]()
Wrs wel. iMac bevalt me ook nog steeds goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk alleen dat je hetzelfde zou zeggen als je een air had.
En zoveel beter hoeft het niet eens, want Apple heeft prima hardware. Het is alleen het OS waar men over valt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Check de hardware maar. Voor één Apple computer heb je twee computers met dezelfde hardware. Kun je nagaan wat voor hardware je krijgt voor het bedrag van die Apple computer.![]()
Maar dan heb je nog geen osx.. En niet de looksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Check de hardware maar. Voor één Apple computer heb je twee computers met dezelfde hardware. Kun je nagaan wat voor hardware je krijgt voor het bedrag van die Apple computer..
mensen die het niet (willen) snappen zullen het nooit snappen.
Ja, maar ik bedoel. Kun je nagaan wat voor übercomputer je krijgt voor hetzelfde geld als de Applequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En zoveel beter hoeft het niet eens, want Apple heeft prima hardware. Het is alleen het OS waar men over valt.![]()
![]()
Ik betaal niet voor de 'looks' van een computer. Dat ding moet gewoon fatsoenlijk werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen osx.. En niet de looks.
mensen die het niet (willen) snappen zullen het nooit snappen.
![]()
![]()
Nee dan heb je geen ubercomputer, want dan zit je weer met windowsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel. Kun je nagaan wat voor übercomputer je krijgt voor hetzelfde geld als de Apple. Of linux
.
Ik ben nog nooit iets tegengekomen waarin Windows me hinderde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dan heb je geen ubercomputer, want dan zit je weer met windows. Of linux
.
![]()
Specs voor het geld van een Apple voor een Windows pc, met OSX = win.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel. Kun je nagaan wat voor übercomputer je krijgt voor hetzelfde geld als de Apple![]()
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iets tegengekomen waarin Windows me hinderde.
Plus er zijn nauwelijks games (voor zover ik weet) voor OSX.![]()
2 jaar terug een iMac gekregen. Jaar gebruikt, jaar in de kast gestaan omdat we geen ruimte hadden. Binnenkort ga ik hem weer gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij ook de overstap gemaakt? Tevreden?
Ik vind hem wel fijn, maar dat is dan voornamelijk voor mijn schoolwerk en dat is dan ook waar ik hem voor ga gebruiken. Als je totaal niet in een grafische richting studeert of werkt zie ik er weinig meerwaarde in.![]()
Games komen er steeds meer, valt de laatste tijd erg opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Plus er zijn nauwelijks games (voor zover ik weet) voor OSX..
Mij valt het niet op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Games komen er steeds meer, valt de laatste tijd erg op.
![]()
Gewoon zeikers dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Plus er zijn nauwelijks games (voor zover ik weet) voor OSX.
Dan hoor ik er eigenlijk ook bij met mijn hoog zeikgehalte![]()
![]()
Mij welquote:.
Juistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon zeikers dus.
.
Ja maar ik heb geen bureau, ik zet hem weg op me salontafel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wrs wel. iMac bevalt me ook nog steeds goed.
![]()
Discussie tussen Windows en OSX verloopt altijd zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon zeikers dus.
Zal best ja. Fanboys heb je overalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Discussie tussen Windows en OSX verloopt altijd zo.
Maar ik zou zelf alleen niet twee keer zoveel geld betalen om een systeem te vervangen wat gewoon uitstekend werkt![]()
![]()
Het is patat!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind windows in sommige dingen wel fijner werken. Bij apple is alles zo "logisch" gemaakt, dat ik het gewoon niet meer snap.Dat klinkt misschien raar.
![]()
Precies dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal best ja. Fanboys heb je overal
Maar ik zou zelf alleen niet twee keer zoveel geld betalen om een systeem te vervangen wat gewoon uitstekend werkt![]()
http://store.steampowered.com/browse/mac/quote:
daar staan er bijvoorbeeld al heel wat.Jup, it never changesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Discussie tussen Windows en OSX verloopt altijd zo.. Ik kan me er zo nu en dan wel mee vermaken
.
Ik ga mijn mbp komende week zelfs upgraden, er gaat een 500gb ssd schijf in ipv de huidige 750gb hdd.
Logica is niet logischquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik vind windows in sommige dingen wel fijner werken. Bij apple is alles zo "logisch" gemaakt, dat ik het gewoon niet meer snap.Dat klinkt misschien raar.
![]()
![]()
Friet!quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
aardappelquote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Eens kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/browse/mac/
daar staan er bijvoorbeeld al heel wat.
[..]
Jup, it never changes. Ik kan me er zo nu en dan wel mee vermaken
.
Ik ga mijn mbp komende week zelfs upgraden, er gaat een 500gb ssd schijf in ipv de huidige 750gb hdd.
500GB SSD? Geld te veel?![]()
![]()
In maart de nieuwe simcity.
Jullie noemen friet friet, maar een aardappel patat ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok. Dan is dat dus iets wat we alleen hier zeggen denk ik.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Friet is friet ja. En een aardappelen zijn petattequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jullie noemen friet friet, maar een aardappel patat ?![]()
![]()
Mooi he, al die dialecten enzo, klein land, maar diversquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Friet is friet ja. En een aardappelen zijn petatte.
Mooi? Vind het redelijk treurig wel dat er zoveel mensen te koop lopen met hun "dialect" dat niet meer is dan een onvermogen of onwil om correct Nederlands te leren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi he, al die dialecten enzo, klein land, maar divers.
We maken onze klinkers langer en hebben 2 andere woorden, dus wij zijn speciaal!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat is dezequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi? Vind het redelijk treurig wel dat er zoveel mensen te koop lopen met hun "dialect" dat niet meer is dan een onvermogen of onwil om correct Nederlands te leren.
We maken onze klinkers langer en hebben 2 andere woorden, dus wij zijn speciaal!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi? Vind het redelijk treurig wel dat er zoveel mensen te koop lopen met hun "dialect" dat niet meer is dan een onvermogen of onwil om correct Nederlands te leren.
We maken onze klinkers langer en hebben 2 andere woorden, dus wij zijn speciaal!.
Ik kan echt niet verhullen dat ik een Limburger ben hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dialecten vind ik prima, als je maar weet wanneer je ABN moet praten en dat ook kan zonder accent.![]()
![]()
ik praat gewoon netjes ABN
met een vleugje rotterdams en nimweegs
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
wat deze man zegtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dialecten vind ik prima, als je maar weet wanneer je ABN moet praten en dat ook kan zonder accent.![]()
![]()
Ik ben er even wegvan, heb zin in een loempia, dus die ga ik even een halen.
.
Ieder dorp praat hier wel wat andersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi he, al die dialecten enzo, klein land, maar divers.
![]()
![]()
Dan praat je imo geen ABNquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet verhullen dat ik een Limburger ben hoor.
![]()
wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ieder dorp praat hier wel wat anders
Idd, zachte g blijf je bij mij als brabander horen, ook al praat ik abnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet verhullen dat ik een Limburger ben hoor.
Ik gebruik alle woorden gewoon goed, maar ik praat geen ABN omdat je hoort dat ik uit Limburg kom.quote:
Waar gaat het heen met de mensheid![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, zachte g blijf je bij mij als brabander horen, ook al praat ik abn.
Precies wat ik zegquote:
Mijn vader komt uit een dorpje in de buurt. Hij praat anders dan mij (opgegroeid in Venlo).
Ga je naar een ander stadsdeel in Venlo, hebben ze al veel andere woorden
Dorpjes sowieso weer een stuk anders![]()
![]()
kutprovinciequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg
Mijn vader komt uit een dorpje in de buurt. Hij praat anders dan mij (opgegroeid in Venlo).
Dorpjes sowieso weer een stuk anders
Stelletje autisten die per se een eigen taaltje willen hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg
Dorpjes sowieso weer een stuk anders![]()
![]()
ik weet nog wel, mijn ex der familie![]()
kwamen ook uit limburg, en gingen onbeschaamd limburgs met elkaar praten, ook als ik er was
verstond er altijd weinig vanAanpassen ho maar
Wat? De autisten zijn juist degene die allemaal dezelfde taal willen volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stelletje autisten die per se een eigen taaltje willen hebben
Cultuurbarbaren![]()
![]()
Inderdaad. Ik heb geen dialect of accent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gebruik alle woorden gewoon goed, maar ik praat geen ABN omdat je hoort dat ik uit Limburg kom.
Waar gaat het heen met de mensheid![]()
Dat slaat ook gewoon nergens opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
ik weet nog wel, mijn ex der familie![]()
kwamen ook uit limburg, en gingen onbeschaamd limburgs met elkaar praten, ook als ik er was
verstond er altijd weinig vanAanpassen ho maar
![]()
![]()
nee he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat slaat ook gewoon nergens op
Dat slaat dus gewoon nergens op wat je zegt. En dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb geen dialect of accent.![]()
![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat slaat dus gewoon nergens op wat je zegt. En dat weet je zelf ook![]()
Pfoei..... dat werken is toch maar een raaaare hobbyProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik vond dat altijd ook, en als ik er wat van zei: 5 minuten abn en toen vervielen ze weer in limburgsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit onbeschoft om te doen.
Kan jij abn dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit onbeschoft om te doen..
Meestal schreeuw je wat kreten waar ik niks van op kan maken.![]()
Ja als jij ligt te rammen...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan jij abn dan?.
Meestal schreeuw je wat kreten waar ik niks van op kan maken.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij doet je werk dan ook naar behorenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan jij abn dan?.
Meestal schreeuw je wat kreten waar ik niks van op kan maken.![]()
![]()
Hij is beter geworden, begrijp ik hier uit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij doet je werk dan ook naar behorenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik praat ook liever geen Nederlands hoor, maar als ik bij niet-Limburgers ben, dan moet je het gewoon doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vond dat altijd ook, en als ik er wat van zei: 5 minuten abn en toen vervielen ze weer in limburgs![]()
![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik praat ook liever geen Nederlands hoor, maar als ik bij niet-Limburgers ben, dan moet je het gewoon doen.
maar ik heb nu een vooroordeel tegen limburgers
mijn broer heeft een postbankpas van de ING
maak je eigen pas: en toen deze foto
wat een held
Lol als je in het buitenland gedoe krijgt met die pas....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn broer heeft een postbankpas van de ING
maak je eigen pas: en toen deze foto
[ afbeelding ]
wat een heldProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kijk en leer:quote:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij doet je werk dan ook naar behoren![]()
!
![]()
Dat zei ik toch!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
weet ik veel, ik vind het een bazenactiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lol als je in het buitenland gedoe krijgt met die pas....
ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En de rest van de lening dan?
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je weer een weekendje weg![]()
ik moet iets van 400E uitgeven aan hockeyspul
![]()
jij zou al naar mij toe komenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben er wel weer aan toe hoor
Serieus. Jij betaalt alles (!) van die leningen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neeik moet iets van 400E uitgeven aan hockeyspul
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben er wel weer aan toe hoor.
![]()
Als muhahaha zich meldt vervalt de interesse voor alle anderenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij zou al naar mij toe komen![]()
![]()
dat is gewoon mijn leefgeld/inkomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus. Jij betaalt alles (!) van die leningen?![]()
ik betaal het gewoon in de 15 jaar na mijn studie terug
Heb je dan geen spaarpotje voor uitgaven zoals je hockeyspul. Ik zou alleen het hoognodige willen lenen en liever helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is gewoon mijn leefgeld/inkomen![]()
ik betaal het gewoon in de 15 jaar na mijn studie terug![]()
Reken op zo'n 135,- tot 215,00 per maand, 15 jaar lang....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
ik betaal het gewoon in de 15 jaar na mijn studie terugProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als muhahaha zich meldt vervalt de interesse voor alle anderen
zou kunnen, maar ik heb gewoon 1 rekening. nu 1000E lopende en 3000 spaarrekening.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je dan geen spaarpotje voor uitgaven zoals je hockeyspul. Ik zou alleen het hoognodige willen lenen en liever helemaal niets.
Dus uit welk potje ik het haal maakt weinig uit, want alles wat overblijft in de maand gaat naar de spaarrekening
Werk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is gewoon mijn leefgeld/inkomen![]()
ik betaal het gewoon in de 15 jaar na mijn studie terug![]()
Jij moet leren met geld omgaan, dat blijkt uit deze postquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik heb gewoon 1 rekening. nu 1000E lopende en 3000 spaarrekening.
Dus uit welk potje ik het haal maakt weinig uit, want alles wat overblijft in de maand gaat naar de spaarrekening![]()
![]()
45.000 / 15 = 3000E per jaar ==> 250E per maandquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Reken op zo'n 135,- tot 215,00 per maand, 15 jaar lang....
maar mijn pa en ma hebben met aflossen dus dat wordt minder en als je eenmaal werkt is 200 euro per maand niet zo veel
geld genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij moet leren met geld omgaan, dat blijkt uit deze post
45.000?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
45.000 / 15 = 3000E per jaar ==> 250E per maand
maar mijn pa en ma hebben met aflossen dus dat wordt minder en als je eenmaal werkt is 200 euro per maand niet zo veel![]()
Er wordt een indicatiestelling gedaan op je inkomen, het maandbedrag valt daardoor vooraf niet vast te bepalen. En de rente van nu is hoger dan de rente van "destijds" dus ook daar zitten variaties in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar mijn pa en ma hebben met aflossen dus dat wordt minder en als je eenmaal werkt is 200 euro per maand niet zo veelProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
30.000 Bachelorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
45.000?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
15.000 Master
45.000 is inclusief stufi heDus eigenlijk is het maar iets van 30.000 ofzo
ex Rentequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
30.000 Bachelor
15.000 Master
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan nog. Vind ik echt veelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
30.000 Bachelor
15.000 Master
Stufi krijg je wel terug he![]()
![]()
Rente?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
30.000 Bachelor
15.000 Master
![]()
Vergis je daar niet in, 200 euro is toch best een leuk bedrag als je dat elke maand kunt besparen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar mijn pa en ma hebben met aflossen dus dat wordt minder en als je eenmaal werkt is 200 euro per maand niet zo veel![]()
rente = inflatie, dus die hoef je niet mee te rekenenquote:
true, maar anders zou ik nu elke avond in de kroeg moeten gaan staan tappen enzo. Maar ik heb het veel te druk met de studie zelf en met sport enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, 200 euro is toch best een leuk bedrag als je dat elke maand kunt besparen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat probeerde ik dus ook te zeggen.... Als je hypotheek (met volledige aflossing), verzekeringen, premies, auto(s), abonnementen e.d. te betalen hebt is het zelfs het verschil tussen het hebben van een hobby of niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, 200 euro is toch best een leuk bedrag als je dat elke maand kunt besparen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Helaas, dat is over. De overheid stelt de rente tegenwoordig bij. Dat sprookje werd ook verkondigd bij het verkopen van hypotheken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
rente = inflatie, dus die hoef je niet mee te rekenenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En vergeet het op Fok! rondhangen niet he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
true, maar anders zou ik nu elke avond in de kroeg moeten gaan staan tappen enzo. Maar ik heb het veel te druk met de studie zelf en met sport enzo.![]()
Neuh waarschijnlijk woon je thuis....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb nog nooit iets geleend
Ben ik nu speciaal?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh waarschijnlijk woon je thuis....
Ik leen wel bij paps en mams![]()
![]()
Je leent dus welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Hoi!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, 200 euro is toch best een leuk bedrag als je dat elke maand kunt besparen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat is ook lenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
mijn ouders willen mij nu niets lenen en helpen dus met aflossenhun reden: dan hebben wij ook 15 jaar om het jou te lenen ipv 4. Best wel wat voor te zeggen
Hoe is het?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Formuleer het dan duidelijker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik nog nooit hoeven doen
Dadelijk als ik een huis ga kopen echter...![]()
Jullie zijn echt vriendjes he?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Redelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het nodig zou zijn zou ik wel bij mijn stufi gaan lenen. Maar zou het toch niet standaard al doen, waarom niet gewoon een bijbaantje?![]()
Men plaagt wie men lief heeft hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit te lezen en ben een hele saaie gastvrouw op het momentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent hier niet weg te slaan dus...
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet iets doen als Hups zit te lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent hier niet weg te slaan dus...![]()
![]()
Met het lieve kittenbeestje haar speelgoed spelen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet iets doen als Hups zit te lezenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lees dan!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te lezen en ben een hele saaie gastvrouw op het moment![]()
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet iets doen als Hups zit te lezen![]()
![]()
Goed plan!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu zit Jules in de vensterbank, waarschijnlijk te genieten van de warmte.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met het lieve kittenbeestje haar speelgoed spelen?![]()
Mooi, kun jij aan de gang met diens speelgoedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu zit Jules in de vensterbank, waarschijnlijk te genieten van de warmte.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu zit Jules in de vensterbank, waarschijnlijk te genieten van de warmte.
't Warmste Plekje van het Huis?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
Situatie gewijzigd. Poes zit bij poes.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
Situatie gewijzigd. Poes zit bij poes.![]()
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ja en het beestje nu zo snel mogelijk aan het dieselen krijgen zekerquote:
??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op 1000 euro betalen voor een bruiloft. Stomme zus.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moet jij dat betalen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op 1000 euro betalen voor een bruiloft. Stomme zus.![]()
![]()
Ja en? Als ze wil dat er mensen komen zal ze door die keuze toch keurig haar gasten moeten vervoeren?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Deden mijn 2 zussen ook niet... er kwam geen hontquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en? Als ze wil dat er mensen komen zal ze door die keuze toch keurig haar gasten moeten vervoeren?.
![]()
En terecht. Wij hebben hier in NL zelfs gewoon 2 touringcars laten rijden....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deden mijn 2 zussen ook niet... er kwam geen hont.
kutzusquote:
waarom wil je in godsnaam een huis?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan ook. Maar dan ga ik al naar de 2000 euro. Ik wil toch een huis!!!
Dan is ze blutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en? Als ze wil dat er mensen komen zal ze door die keuze toch keurig haar gasten moeten vervoeren?![]()
![]()
Consequentie van de keuze om niet gewoon in NL te trouwen, of een geregistreerd partnerschap aan te gaan.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat wist je toch allang?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Meteen kopen ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan ook. Maar dan ga ik al naar de 2000 euro. Ik wil toch een huis!!!![]()
I really like the way you thinkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I really like the way you think
Ik ga zo even naar de supermarkt.
BIER HALEN.![]()
Bohquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de supermarkt.
BIER HALEN.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wacht!!
GEEN winkelwagen meenemen aub!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wilde het NET zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht!!
GEEN winkelwagen meenemen aub!!.
![]()
Komt goed. Hebben ze winkelmandjes?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht!!
GEEN winkelwagen meenemen aub!!![]()
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt goed. Hebben ze winkelmandjes?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze moet trouwen om daar te mogen blijven ofzo..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Consequentie van de keuze om niet gewoon in NL te trouwen, of een geregistreerd partnerschap aan te gaan.![]()
You and me babyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die meet van morgen he? Wie komen daar nou allemaal?.
![]()
Bedoel je de rotterdam meet of de meet bij LoLa?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die meet van morgen he? Wie komen daar nou allemaal?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
rotterdam meet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je de rotterdam meet of de meet bij LoLa?
LoLa. Rotterdam is dat Bingogebeuren toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je de rotterdam meet of de meet bij LoLa?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja van ESFquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LoLa. Rotterdam is dat Bingogebeuren toch?
Uhm geen idee wie er allemaal bij LoLa zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
LovelyLady, Braamyo, DaMook, Faxie, JaleesaJoia, Jofunu-kun, kingtoppie, Koen66, magnetronkoffie, muhahaha, -Engel-, Huppel en Vinniiee.![]()
ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
LovelyLady, AldoTheApache, Braamyo, DaMook, Faxie, JaleesaJoia, Jofunu-kun, kingtoppie, Koen66, magnetronkoffie, muhahaha, -Engel-, Huppel en Vinniiee.![]()
![]()
heb maandag tentamen
Dat is 90% van wat hier komtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
LovelyLady, AldoTheApache, Braamyo, DaMook, Faxie, JaleesaJoia, Jofunu-kun, kingtoppie, Koen66, magnetronkoffie, muhahaha, -Engel-, Huppel en Vinniiee.![]()
![]()
Jij maakt 100%quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is 90% van wat hier komt.
![]()
ik word vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
LovelyLady, Braamyo, DaMook, Faxie, JaleesaJoia, Jofunu-kun, kingtoppie, Koen66, magnetronkoffie, muhahaha, -Engel-, Huppel en Vinniiee.![]()
![]()
LovelyLady, Braamyo, DaMook, Faxie, JaleesaJoia, Jofunu-kun, kingtoppie, Koen66, magnetronkoffie, muhahaha, -Engel-, Huppel, Ishimaru en Vinniiee.
Je stond niet in de pm's.
![]()
Het is dat je een man bent anders had ik op je tong gebetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
LovelyLady, Braamyo, DaMook, Faxie, JaleesaJoia, Jofunu-kun, kingtoppie, Koen66, magnetronkoffie, muhahaha, -Engel-, Huppel, Ishimaru en Vinniiee.
Je stond niet in de pm's.
![]()
![]()
Gast, je staat niet op de lijstquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent anders had ik op je tong gebeten! Poets nu maar mijn schoenen, het is nodig
.
![]()
Die schoenen van jou verdwijnen straks in een plek waar geen zon schijnt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, je staat niet op de lijst! Poets nu maar mijn schoenen, het is nodig
.
![]()
![]()
Daar worden ze niet schoon vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die schoenen van jou verdwijnen straks in een plek waar geen zon schijnt..
![]()
In de schaduw van een paar werkende handen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die schoenen van jou verdwijnen straks in een plek waar geen zon schijnt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nah, klopt nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mag jij ze schoon likken, heb begrepen dat je daarvan houdt.
![]()
Niks mis met worsten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik tel net even, 15 mensen waarvan 4 vrouwen. Sausagefest alles.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En zo nu en dan een stokje?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Liefst wel zonder gekookte groenten...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, je staat niet op de lijst! Poets nu maar mijn schoenen, het is nodig
.
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Je koopt het huis niet meer met winst als oogmerk, eerst een paar jaar samenwonen, kijken hoe dat gaat en daarna kopen. Kun je ook meteen sparen zodat je iets ruimer kunt kopenquote:.
![]()
Hoe heet het gebeuren als je een nieuwe montuur haalt bij de opticien en de verzekering een gedeelte ervan vergoed als je dat aangeeft?![]()
Huren zie ik als geldverspilling.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je koopt het huis niet meer met winst als oogmerk, eerst een paar jaar samenwonen, kijken hoe dat gaat en daarna kopen. Kun je ook meteen sparen zodat je iets ruimer kunt kopen.
We hebben nu ca. 100.000 euro bijelkaar (incl. bijdrage van mijn ouders)![]()
Mazzel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:44 schreef Ishimaru het volgende:
Hoe heet het gebeuren als je een nieuwe montuur haalt bij de opticien en de verzekering een gedeelte ervan vergoed als je dat aangeeft?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is kopen ook als je het 5 jaar later moet verkopen omdat manlief toch niet de prins is waarvan je dacht dat hij dat was...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huren zie ik als geldverspilling.![]()
Klopt, maar dan zou je nooit kunnen kopen. Want er gaan ook veel 15 jarige relaties kapotquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is kopen ook als je het 5 jaar later moet verkopen omdat manlief toch niet de prins is waarvan je dacht dat hij dat was...![]()
![]()
Weet ik, na een paar jaar weet je wel wat je aan elkaar hebt en als je dan nog steeds bij elkaar bent op goed gevoel dan zie ik de kans wel afnemenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou je nooit kunnen kopen. Want er gaan ook veel 15 jarige relaties kapot.
![]()
Zeker, maar nogmaals ik zie huren als puur geld weggooien. Bovendien is er niks leuks te huur hier voor een normale prijs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik, na een paar jaar weet je wel wat je aan elkaar hebt en als je dan nog steeds bij elkaar bent op goed gevoel dan zie ik de kans wel afnemen.
En we hebben bij aankoop dan al zo ongeveer 3 jaar al zo half samengewoond
We zijn best ver met sparen hoor![]()
![]()
Naja met koop betaal je rente, is ook weggooienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeker, maar nogmaals ik zie huren als puur geld weggooien. Bovendien is er niks leuks te huur hier voor een normale prijs.
En we hebben bij aankoop dan al zo ongeveer 3 jaar al zo half samengewoond
We zijn best ver met sparen hoor.
Ik wil ook wel kopen maar ik verdien te weinig.
![]()
Klopt. Maar mocht er niets geks gebeuren hoeven we maar 50.000-75.000 bij te lenen voor ons eerste huisjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja met koop betaal je rente, is ook weggooien.
Ik wil ook wel kopen maar ik verdien te weinig.
![]()
![]()
Dat is makkelijk te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Maar mocht er niets geks gebeuren hoeven we maar 50.000-75.000 bij te lenen voor ons eerste huisje. Wel goed geregeld
.
![]()
Verwacht dat we aan het einde van het jaar tegen de 60.000 euro aan spaargeld hebben. Dan nog een halve ton bij pap proberen weg te halenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te doen. Wel goed geregeld
.
![]()
![]()
Kun je aardig wat van krijgen daar in Venloquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verwacht dat we aan het einde van het jaar tegen de 60.000 euro aan spaargeld hebben. Dan nog een halve ton bij pap proberen weg te halen.
![]()
Jawel, al hoef ik niet per se in de stad te wonen. Een van de dorpjes rondom Venlo is me ook goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je aardig wat van krijgen daar in Venlo.
![]()
![]()
Is niet duur daar toch? Hier beginnen de huizenprijzen boven de 160k en dan mag je een hoop klussen ala 15 tot 30k erbovenopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, al hoef ik niet per se in de stad te wonen. Een van de dorpjes rondom Venlo is me ook goed.
![]()
Hoi, trouwen? (Gheghe en dan snel scheiden en hoppa 30k verdiend....)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verwacht dat we aan het einde van het jaar tegen de 60.000 euro aan spaargeld hebben. Dan nog een halve ton bij pap proberen weg te halenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet zo heel duur nee als je het vergelijkt met de rest van Nederland. Voor 170.000 euro heb je echt wel een leuke woning waar je zo in kuntquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is niet duur daar toch? Hier beginnen de huizenprijzen boven de 160k en dan mag je een hoop klussen ala 15 tot 30k erbovenop.
![]()
![]()
Beter tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet zo heel duur nee als je het vergelijkt met de rest van Nederland. Voor 170.000 euro heb je echt wel een leuke woning waar je zo in kunt. Dan heb ik 60m2
.
![]()
Trouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi, trouwen? (Gheghe en dan snel scheiden en hoppa 30k verdiend....)
En het meeste vermogen komt van mijn kant![]()
![]()
Wel een samenlevingscontract laten opstellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trouwen
En het meeste vermogen komt van mijn kant.
![]()
Dat boeit niet bij een standaard huwelijk... alleen bij huwelijkse voorwaarden heb je de mogelijkheid je eigen inbreng te beschermen...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trouwen
En het meeste vermogen komt van mijn kantProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe oud is die vent van je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verwacht dat we aan het einde van het jaar tegen de 60.000 euro aan spaargeld hebben. Dan nog een halve ton bij pap proberen weg te halen![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een samenlevingscontract laten opstellen.
![]()
Ik vind het erg veel eigenlijk, zoveel heb ik niet eensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je dan goed gespaard hebt als je nu al 60k samen hebt.
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je dan goed gespaard hebt als je nu al 60k samen hebt
Ik heb altijd goed gespaard. En hij spaart gewoon bijna al zijn inkomen nu![]()
![]()
Weinig kosten maken helpt veelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het erg veel eigenlijk, zoveel heb ik niet eens.
![]()
![]()
Oja jij bent 22, ik denk steeds 19quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weinig kosten maken helpt veel.
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja jij bent 22, ik denk steeds 19.
![]()
![]()
Daarom vroeg ik ook naar de leeftijd van haar vriendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het erg veel eigenlijk, zoveel heb ik niet eens.
. Ik vind het ook behoorlijk veel.
Dat scheelt wel een hoop, jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb altijd goed gespaard. En hij spaart gewoon bijna al zijn inkomen nu.
![]()
Ja, is het ook. Ik zou het willen beleggenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom vroeg ik ook naar de leeftijd van haar vriend. Ik vind het ook behoorlijk veel.
.
![]()
Nu hopen dat we de kosten laag kunnen houden dmv lening van mijn ouders. Dat zou ook flink schelen nogquote:![]()
![]()
Huh, pap? Jij op Fok?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ik zou het willen beleggen.
![]()
![]()
Hehehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ik zou het willen beleggen.
![]()
Mijn ouders zouden echt rollend van het lachen over de grond gaan en vervolgens het telefoonboek voor me pakken, zodat ik zelf het nummer van een bank kan opzoeken....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu hopen dat we de kosten laag kunnen houden dmv lening van mijn ouders. Dat zou ook flink schelen nogProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, heeft ie al heel wat geld mee verdiend. Één keer wel keihard gefaald met de internetzeepbelquote:![]()
![]()
Die van mij niet, ze helpen graagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden echt rollend van het lachen over de grond gaan en vervolgens het telefoonboek voor me pakken, zodat ik zelf het nummer van een bank kan opzoeken....![]()
![]()
Dat geloof ik wel ja, mijn opa is veel geld verloren daardoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, heeft ie al heel wat geld mee verdiend. Één keer wel keihard gefaald met de internetzeepbel.
Ik speel er zelf ook een beetje mee maar te weinig tijd om me er echt goed in te verdiepen.
![]()
Dan nog, de meeste studenten van 22 hebben echt niet zo veel spaargeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja jij bent 22, ik denk steeds 19.
Dan heb je je hele leven gewoon bijna niks zelf hoeven betalen.![]()
True, en waarschijnlijk ook zelf weinig tot niks gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, de meeste studenten van 22 hebben echt niet zo veel spaargeld.
Dan heb je je hele leven gewoon bijna niks zelf hoeven betalen.. Dat lijkt me dan wel saai hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |