smoofie heeft eenyachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wesley kan een Hummer kopen, smoofie niet
Pussy ain't got no facequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een goed lichaam had/heeft ze, maar die kop heb nooit wat gevonden
Ik vind 't wel knap, alleen 't blijft gewoon niet bijzonder om te horen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is zeg maar voor jou als iemand zegt dat fat boy slim op een knopje drukt en wat plaatjes van zijn appletje staat te draaien op een festival.
Je snapt het niet. Is niet ergquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel knap, alleen 't blijft gewoon niet bijzonder om te horen.
BAMquote:
Ik snap niet waarom iets wat knap is ineens mooi moet zijn? Dan had ik ook wel een fan geweest van Heavy Metal. Geeft niet, muziek is emotie en als jij dit cool vindt no problem. Ik zeg alleen dat ik er niet zoveel meer in hoor dan een dj met ille skills en een boze neger die door de mic onzin loopt te spitten.quote:
Het gaat niet om het (live) scratchenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iets wat knap is ineens mooi moet zijn? Dan had ik ook wel een fan geweest van Heavy Metal. Geeft niet, muziek is emotie en als jij dit cool vindt no problem. Ik zeg alleen dat ik er niet zoveel meer in hoor dan een dj met ille skills en een boze neger die door de mic onzin loopt te spitten.
Om wat dan? Je geilt gewoon op dikke negers?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gaat niet om het (live) scratchen
Gast zeg nou maar gewoon wat je er vent aan vindt? Je post die link, ik toon interesse en dan ga je debiel lopen doen. Krijg de spetterpoep man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |