quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
Kan die foto niet weg? Vind ik toch wat ver gaan
Die foto mocht ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
Kan die foto niet weg? Vind ik toch wat ver gaan
Stijn wordt opgevoed door Sjaak, HMF, Callie enz. Gaat helemaal de foute kant op met die jongenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd of Stijntje in het echt ook dit soort taal uitslaat, of dat het beperkt blijft tot FOK!
Ahja dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel om mee samen te werken ja.
Ik niet, werk liever met vrouwen, zijn loyalerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel om mee samen te werken ja.
Nee man je bent in de war met hondenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet, werk liever met vrouwen, zijn loyaler
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man je bent in de war met honden
Mwoah, valt toch tegen heb ik altijd 't idee. 9 van de 10 zal in beginsel om de pot heen draaien en niet direct zeggen waar 't op staat. Heb ik echt een hekel aan man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet, werk liever met vrouwen, zijn loyaler
Ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man je bent in de war met honden
Kom je nog wel achter danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, valt toch tegen heb ik altijd 't idee. 9 van de 10 zal in beginsel om de pot heen draaien en niet direct zeggen waar 't op staat. Heb ik echt een hekel aan man.
Je ging via Den Haag toch? Dan kun je wel naar m'n pa zwaaien, zus wordt lastigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
nu lekker zwaaien naar de zus van saind.
Ik ben er al achter, mannen zijn niet loyaal maar wel eerlijk. Vrouwen zijn wel loyaal maar niet eerlijk. Op dat eerste kun je anticiperen, oneerlijkheid is telkens weer een verassing die jou in de problemen brengt.quote:
toch maar via utrecht, scheelt mij weer een half uur plus niet meer hoeven over te stappen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Saind het volgenode:
[..]
Je ging via Den Haag toch? Dan kun je wel naar m'n pa zwaaien, zus wordt lastig
Nouja de zus zit nog in Grunn, moet je goed zwaaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch maar via utrecht, scheelt mij weer een half uur plus niet meer hoeven over te stappen.
Lijst het maar in en kijk over 10 jaar nog maar een keer naarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er al achter, mannen zijn niet loyaal maar wel eerlijk. Vrouwen zijn wel loyaal maar niet eerlijk. Op dat eerste kun je anticiperen, oneerlijkheid is telkens weer een verassing die jou in de problemen brengt.
rij nu net voorbij houten. helaas niet kunnen zwaaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja de zus zit nog in Grunn, moet je goed zwaaien
Je mag wel ff naar m'n volvo zwaaien als je langs Geldermalsen komt
Je hebt wat gemist man, de machtige 440 boezemt altijd weer ontzag inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rij nu net voorbij houten. helaas niet kunnen zwaaien
alsof wesley haar kan beschermen _o-. die gast is de helft van smoofie ofzo?quote:
Ok. Ik zeg niet dat ik je niet geloof he. Ik geef alleen mijn eigen ervaring tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijst het maar in en kijk over 10 jaar nog maar een keer naar
Wesley kan een Hummer kopen, smoofie nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof wesley haar kan beschermen _o-. die gast is de helft van smoofie ofzo?
smoofie heeft eenyachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wesley kan een Hummer kopen, smoofie niet
Pussy ain't got no facequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een goed lichaam had/heeft ze, maar die kop heb nooit wat gevonden
Ik vind 't wel knap, alleen 't blijft gewoon niet bijzonder om te horen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is zeg maar voor jou als iemand zegt dat fat boy slim op een knopje drukt en wat plaatjes van zijn appletje staat te draaien op een festival.
Je snapt het niet. Is niet ergquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel knap, alleen 't blijft gewoon niet bijzonder om te horen.
BAMquote:
Ik snap niet waarom iets wat knap is ineens mooi moet zijn? Dan had ik ook wel een fan geweest van Heavy Metal. Geeft niet, muziek is emotie en als jij dit cool vindt no problem. Ik zeg alleen dat ik er niet zoveel meer in hoor dan een dj met ille skills en een boze neger die door de mic onzin loopt te spitten.quote:
Het gaat niet om het (live) scratchenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iets wat knap is ineens mooi moet zijn? Dan had ik ook wel een fan geweest van Heavy Metal. Geeft niet, muziek is emotie en als jij dit cool vindt no problem. Ik zeg alleen dat ik er niet zoveel meer in hoor dan een dj met ille skills en een boze neger die door de mic onzin loopt te spitten.
Om wat dan? Je geilt gewoon op dikke negers?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gaat niet om het (live) scratchen
Gast zeg nou maar gewoon wat je er vent aan vindt? Je post die link, ik toon interesse en dan ga je debiel lopen doen. Krijg de spetterpoep man.quote:
He smoof wassup man?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan idd yo beter in bescherming nemen en haar ook weer omtoveren in een schoonheid. Ik heb een missie nu.
Krijg ik ook wel, flink gezondigd. Maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast zeg nou maar gewoon wat je er vent aan vindt? Je post die link, ik toon interesse en dan ga je debiel lopen doen. Krijg de spetterpoep man.
bijna moest ron oppassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om wat dan? Je geilt gewoon op dikke negers?
Sparta spelers voelen zich thuis in Eindhoven, mooi om te weten voor Brandsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong PSV-Sparta is geëindigd in 0-5.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong PSV-Sparta is geëindigd in 0-5.
Heb je weer aan de sos gezeten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik lig echt helemaal strak hier. Chanant.
Sucks man...hoop op 't beste voor jou en natuurlijk voor je moeder pik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje rustig nu, moeten alleen een week wachten op definitieve uitslag.
Ok man. Het beste ervan hopen dan maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje rustig nu, moeten alleen een week wachten op definitieve uitslag.
Dat radiofragment kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je weer aan de sos gezeten?
Oh, je was niet serieusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik lig echt helemaal strak hier. Chanant.
Je weet dat die fragmentjes nep zijn he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok man. Het beste ervan hopen dan maar.
[..]
Dat radiofragment kut.
Deze echt niet man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Je weet dat die fragmentjes nep zijn he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |