Ik heb 'm gisteren ontvangen. Bij de vorige Neato hoefde ik de batterij niet aan te sluiten, er zat niet eens een leaflet bij waarop dat stond; bij deze Neato wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
29-01-2013 Uw product is vervangen voor een nieuw exemplaar
29-01-2013 Wij hebben uw product in behandeling genomen
29-01-2013 Wij hebben uw product retour ontvangen
Compleet product vervangen vanwege brakke batterijen...![]()
Welke software versie en board revisie heeft ze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren ontvangen. Bij de vorige Neato hoefde ik de batterij niet aan te sluiten, er zat niet eens een leaflet bij waarop dat stond; bij deze Neato wel.
Ik heb 'm zonet voor het eerst laten stofzuigen (sinds gisteren aan de lader): na nog geen 5 minuten ging ie alweer terug naar het laadstation.
jezuskut, ga even zeiken man. Je krijgt binnen 2 dagen een nieuwe en nog lopen zeuren...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
29-01-2013 Uw product is vervangen voor een nieuw exemplaar
29-01-2013 Wij hebben uw product in behandeling genomen
29-01-2013 Wij hebben uw product retour ontvangen
Compleet product vervangen vanwege brakke batterijen...![]()
Laat hem lekker gaan, begint vanzelf weer. De software bepaalt het leeg en vol niveau van de batterijquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 'm zonet voor het eerst laten stofzuigen (sinds gisteren aan de lader): na nog geen 5 minuten ging ie alweer terug naar het laadstation.
Tuurlijk ga ik zeiken. Bekend probleem met batterijen en dan van de klant verwachten dat ie het complete product terugstuurt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jezuskut, ga even zeiken man. Je krijgt binnen 2 dagen een nieuwe en nog lopen zeuren...
SW 3.0.17235quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Yemanja het volgende:
[..]
Welke software versie en board revisie heeft ze?
Ik ken ze niet. Maar wij hebben ook een Roomba en lang haar. Na elke ronde haal ik de borstels helemaal los en onthaar ik de Roomba helemaal. Na een paar keer kreeg ik er een handigheidje in. En als je dat doet, is het niet zoveel werk meer, vind ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
In een vorig topic kreeg ik de tip om op mijn Roomba speciale borstels voor lange haren te kopen, maar deze kan ik nergens vinden. Iemand een tip waar die te krijgen zijn? Zijn ze van Roomba zelf?
Wat betekenen die gegevens overigens precies... Ik kan wel iets raden maar helemaal weten wat het precies betekent weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SW 3.0.17235
LDS V2.6.15295
Board Rev 64
Board SW 17242
Dus het nieuwste model, behalve de laatste update.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SW 3.0.17235
LDS V2.6.15295
Board Rev 64
Board SW 17242
Njah, dat schoonmaken kost in totaal te veel tijd. Mijn vorige 100,- merkloze stofzuiger kon gewoon een week of 3-4 rondjes rijden zonder problemen. 1 keer legen, eens per 2-3 maanden schoonmaken, niets aan de hand. Sinds ik de veel duurdere Roomba heb ben ik steeds dat ding aan het schoonmaken. Niet zo best product als je het zo bekijkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar wij hebben ook een Roomba en lang haar. Na elke ronde haal ik de borstels helemaal los en onthaar ik de Roomba helemaal. Na een paar keer kreeg ik er een handigheidje in. En als je dat doet, is het niet zoveel werk meer, vind ik.
Ik heb pas één keer een echt grote schoonmaak gehouden, waarbij ik ook de hele gearbox uit elkaar heb gehaald. Maar dat heb ik dus pas één keer gedaan in de drie jaar dat ik de Roomba nu heb. En ik heb één keer de borstels vervangen, het voorwiel een keertje en één keer de batterij.
Ben er nog steeds zo blij mee
Even naar de website van Neato, dan naar support, even lezen. Plugin downloaden en installeren. Kabel in de Neato, aanzetten en de aanwijzingen op het scherm volgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef tattyteddymel het volgende:
Waar kan je die gegevens vinden? Misschien dat ik morgen ook wel eens die update doe, ik blijf erbij dat dit exemplaar dommer is dan de eerste ... Hij botst meer en rijd vaker over mijn voeten en doet niet alles wat hij moet doen ...
Ga naar deze site: http://www.neatorobotics.com/eur_en/support/software-updates/quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef tattyteddymel het volgende:
Waar kan je die gegevens vinden? Misschien dat ik morgen ook wel eens die update doe, ik blijf erbij dat dit exemplaar dommer is dan de eerste ... Hij botst meer en rijd vaker over mijn voeten en doet niet alles wat hij moet doen ...
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef tattyteddymel het volgende:
(had de neato op m'n schoot gezet, duwde ik per ongeluk op de aan knop,
je eerste stofzuiger liet waarschijnlijk veel meer liggen dan je roombaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Njah, dat schoonmaken kost in totaal te veel tijd. Mijn vorige 100,- merkloze stofzuiger kon gewoon een week of 3-4 rondjes rijden zonder problemen. 1 keer legen, eens per 2-3 maanden schoonmaken, niets aan de hand. Sinds ik de veel duurdere Roomba heb ben ik steeds dat ding aan het schoonmaken. Niet zo best product als je het zo bekijkt.
Die indruk heb ik niet, maar de Roomba heeft wel een groter bereik / langere reistijd. Hij moet alsnog 2-3 keer volledig laden en leegrijden voor de hele woonkamer is gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je eerste stofzuiger liet waarschijnlijk veel meer liggen dan je roomba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |