SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
![]()
DLC fact:
"Players without Revolution will be able to see, pick-up, and use the Peacekeeper and it will appear in Sharpshooter
To get Diamond on all the other SMG's, the Peacekeeper does not have to have Gold unlocked. "Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Op de FAL na is dit spel de meeste balanced COD ooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ipv dat camo geneuzel mag hij wel eens wat posten over wapens beter en slechter makenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk ook dat in de update details wel veel meer info komt, ff geduld.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Snipers mogen meer sway hebben niet zo erg als in BO1 maar wel meer, PDW iets minder kogels,870 minder range en de 1216 beter, full auto FAL en SMR veel meer recoil geven net zoals de LMG's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Op de FAL na is dit spel de meeste balanced COD ooit.![]()
Hebben w eindlijk weer een fijne pump shottie sinds de spas12 van mw2, wil je een range reductie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snipers mogen meer sway hebben niet zo erg als in BO1 maar wel meer, PDW iets minder kogels,870 minder range en de 1216 beter, full auto FAL en SMR veel meer recoil geven net zoals de LMG's.
Die hebben ze toch ook al generfd in de eerste patch?
Op zich ben ik het met de PDW eens, het is nu net bijna een LMG met 100% mobility.
65 kogels in een extendos clip
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja spass 12 was ook bizar OP en ook nog een side armquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Hebben w eindlijk weer een fijne pump shottie sinds de spas12 van mw2, wil je een range reductie?
Die hebben ze toch ook al generfd in de eerste patch?
Op zich ben ik het met de PDW eens, het is nu net bijna een LMG met 100% mobility.
65 kogels in een extendos clip
Je kan gasten helemaal vol pompen met een smg maar als ze je kleine teen raken met de 870 ben je dood![]()
![]()
MW2 was gewoon OPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja spass 12 was ook bizar OP en ook nog een side arm
Je kan gasten helemaal vol pompen met een smg maar als ze je kleine teen raken met de 870 ben je doodVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zo herkenbaar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja spass 12 was ook bizar OP en ook nog een side arm
Je kan gasten helemaal vol pompen met een smg maar als ze je kleine teen raken met de 870 ben je doodAls het me even een paar potjes tegenzit met de SMG's pak ik ook direct mijn 870 en dan ben ik wel weer tevreden.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dan weet je dat een wapen OP is net zoals de full auto SMR en FAL. Snipers zijn imo belachelijk OP maar ze moeten ook weer niet zo waardeloos worden als in BO1 dat gun ik BzP niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zo herkenbaar..Als het me even een paar potjes tegenzit met de SMG's pak ik ook direct mijn 870 en dan ben ik wel weer tevreden.
![]()
Snipers zijn niet belachelijk OP in Bo2 en ook niet waardeloos in BO1.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je dat een wapen OP is net zoals de full auto SMR en FAL. Snipers zijn imo belachelijk OP maar ze moeten ook weer niet zo waardeloos worden als in BO1 dat gun ik BzP niet.
Het is bij jou echt zwart of wit he.
Een van de grote kenmerken van autisme (echt waar)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Semi automatische sniper zonder recoil en een one hit kill in je kleine teen met de DSR is gewoon belachelijk. Zelfs de MSR, Intervention,Barret en L118 waren niet zo belachelijk makkelijk om te gebruiken. Snipen in BO1 was perfect.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Snipers zijn niet belachelijk OP in Bo2 en ook niet waardeloos in BO1.
Het is bij jou echt zwart of wit he.
Een van de grote kenmerken van autisme (echt waar)
En hou alsjeblieft op met je autisme!
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snipers zijn imo belachelijk OP maar ze moeten ook weer niet zo waardeloos worden als in BO1lolquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja je moest ook daadwerkelijk iemand raken voor mij was het perfect voor de meeste mensen waardeloos. Je moet toch wel toegeven dat snipen nog nooit zo makkelijk is geweest als in dit spel die XPR en Dragunov look a like beginnen mij nog veel meer te irriteren dan de DSR.quote:![]()
MW3 was nog veel makkelijker qua snipen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je moest ook daadwerkelijk iemand raken voor mij was het perfect voor de meeste mensen waardeloos. Je moet toch wel toegeven dat snipen nog nooit zo makkelijk is geweest als in dit spel die XPR en Dragunov look a like beginnen mij nog veel meer te irriteren dan de DSR.
BO1 snipen was moelijker omdat de AR's/SMG's een lagere ttk hadden
Maarja, whatever... Geen zin om weer uren te discussierenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee hoor MW3 was echt niet zo makkelijk als in dit spel en daar was het al retarded makkelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef BzP het volgende:
[..]
MW3 was nog veel makkelijker qua snipen.
BO1 snipen was moelijker omdat de AR's/SMG's een lagere ttk hadden
Maarja, whatever... Geen zin om weer uren te discussieren![]()
okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor MW3 was echt niet zo makkelijk als in dit spel en daar was het al retarded makkelijk.
Is dit wit of zwart?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Komt hij weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor MW3 was echt niet zo makkelijk als in dit spel en daar was het al retarded makkelijk.![]()
![]()
Als ze het allemaal ook echt zouden kunnen zou je een punt hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe meer mensen je ziet die snipen hoe makkelijker het is toch?![]()
Zelfs blinde mensen kunnen snipen in dit spel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ze het allemaal ook echt zouden kunnen zou je een punt hebben.
Dit is toch geen troll hoe meer mensen je ziet die met een sniper rondlopen hoe makkelijker het is. In MW3 gebruikte er 1 hooguit 2 mensen in een lobby een sniper in BO2 zit je toch al op 3 of 4. Het is niet erg om toe te geven dat ze het gewoon te makkelijk hebben gemaakt.![]()
Als je in deze maps een pak slaag krijgt van een sniper dan ben je gewoon slecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs blinde mensen kunnen snipen in dit spel.
Dit is toch geen troll hoe meer mensen je ziet die met een sniper rondlopen hoe makkelijker het is. In MW3 gebruikte er 1 hooguit 2 mensen in een lobby een sniper in BO2 zit je toch al op 3 of 4. Het is niet erg om toe te geven dat ze het gewoon te makkelijk hebben gemaakt.
En 3/4 snipers per room is de grootste inzin ooit.
Alhoewel, xbox zijn ook campers...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sterk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs blinde mensen kunnen snipen in dit spel.Ik zie voornamelijk mensen die er nogal in zuigen, dus dat lijkt wel mee te vallen.quote:Dit is toch geen troll hoe meer mensen je ziet die met een sniper rondlopen hoe makkelijker het is. In MW3 gebruikte er 1 hooguit 2 mensen in een lobby een sniper in BO2 zit je toch al op 3 of 4. Het is niet erg om toe te geven dat ze het gewoon te makkelijk hebben gemaakt.
Maar hoe zouden ze dat makkelijker kunnen maken dan? Principe blijft toch gewoon hetzelfde? En er zijn nu ook niet echt attachments of perks voor die snipen makkelijker maken.![]()
Dat ene ding wat idle sway weg haalt moet je niet op de semi auto's kunnen zetten. Ga maar eens snipen in BO1 en daarna in BO2 dan begrijp je met wat ik met makkelijker maken bedoel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sterk.
[..]
Ik zie voornamelijk mensen die er nogal in zuigen, dus dat lijkt wel mee te vallen.
Maar hoe zouden ze dat makkelijker kunnen maken dan? Principe blijft toch gewoon hetzelfde? En er zijn nu ook niet echt attachments of perks voor die snipen makkelijker maken.![]()
BO1 had een compleet andere balans met de andere wapens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ene ding wat idle sway weg haalt moet je niet op de semi auto's kunnen zetten. Ga maar eens snipen in BO1 en daarna in BO2 dan begrijp je met wat ik met makkelijker maken bedoel.
Appels en peren, snap je dit niet?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat snap ik maar dat betekent niet dat ze het niet te makkelijk hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef BzP het volgende:
[..]
BO1 had een compleet andere balans met de andere wapens.
Appels en peren, snap je dit niet?![]()
Vind jij, ze luisteren niet naar alleen jij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat betekent niet dat ze het niet te makkelijk hebben gemaakt.
Jij bent ook de enige op FOK en COD forum die snipers belachelijk OP noemt.
Dusja...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De enige? Iedereen met een halve hersencel ziet dat ze OP zijn de enige reden dat die dingen zo belachelijk OP zijn is omdat die pipo van een vanderhaaaaaaaaaaaar gezeik over zich heen heeft gehad door al die sniperkleuters tijdens BO1.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Vind jij, ze luisteren niet naar alleen jij.
Jij bent ook de enige op FOK en COD forum die snipers belachelijk OP noemt.
Dusja...![]()
Wie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De enige? Iedereen met een halve hersencel ziet dat ze OP zijn de enige reden dat die dingen zo belachelijk OP zijn is omdat die pipo van een vanderhaaaaaaaaaaaar gezeik over zich heen heeft gehad door al die sniperkleuters tijdens BO1.
Ik zie niemand klagen behalve jij.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ben het wel eens dat snipen in BO2 stukken makkelijker is dan in de voorgangers..
Ziet ze ook veel meer.
Vind het persoonlijk oersaai en irritant![]()
![]()
DSR 50 staat op plek 5 bij de wapens waar ik het vaakst door ben gekilled onder andere boven de Vector,FAL en M8A1 dat zegt genoeg.
Alleen de PDW, MSMC,MP7 en Type 25 staan er boven. Maar nee hoor snipers zijn niet belachelijk OP.![]()
Als ze BELACHELIJK OP zijn waarom staat de top 5 niet vol met snipers?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DSR 50 staat op plek 5 bij de wapens waar ik het vaakst door ben gekilled onder andere boven de Vector,FAL en M8A1 dat zegt genoeg.
Alleen de PDW, MSMC,MP7 en Type 25 staan er boven. Maar nee hoor snipers zijn niet belachelijk OP.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dat is wat anders als belachelijk OPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Mubassie het volgende:
Ben het wel eens dat snipen in BO2 stukken makkelijker is dan in de voorgangers..
Ziet ze ook veel meer.
Vind het persoonlijk oersaai en irritant
Zwart wit autist litmanen denkt er anders over.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Omdat er minder mensen zijn die het leuk vinden om te gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Als ze BELACHELIJK OP zijn waarom staat de top 5 niet vol met snipers?
MW3 staat de MSR op plek 9 bij de wapens waar ik het vaakst door gekilled bent. Dit laat gewoon overduidelijk zien dat ze het veel te makkelijk hebben gemaakt om te snipen.![]()
Net beweerde je nog dat er zoveel mensen zijn die snipen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er minder mensen zijn die het leuk vinden om te gebruiken
Dat je het vooral moet hebben van dit soort 'argumenten' zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De enige? Iedereen met een halve hersencel ziet dat ze OP zijn de enige reden dat die dingen zo belachelijk OP zijn is omdat die pipo van een vanderhaaaaaaaaaaaar gezeik over zich heen heeft gehad door al die sniperkleuters tijdens BO1.![]()
Ik geef daarna nog twee goede argumenten. Er zijn nou eenmaal veel meer mensen die AR en SMG's gebruiken zoals in elke shooter dus natuurlijk ga je daar vaker door dood. Dat de DSR boven de M8 staat imo de beste AR in het spel zegt genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Net beweerde je nog dat er zoveel mensen zijn die snipen.
[..]
Dat je het vooral moet hebben van dit soort 'argumenten' zegt eigenlijk wel genoeg.![]()
Voor de Xbox-spelers onder jullie misschien leuk om me ete doen:
http://games.fok.nl/siten(...)or-black-ops-ii.htmlOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:42 schreef Pheno het volgende:
Voor de Xbox-spelers onder jullie misschien leuk om me ete doen:
http://games.fok.nl/siten(...)or-black-ops-ii.htmlquote:Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Yup, zie meer meldingen erover. Dat is wanneer je je adres invult en zo? Ik ga het bij de devvers van FOK! neerleggen, want databasedingen zijn hier niet aan me besteed.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Fixed !Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ook aantal keer gehad nu..quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hallo,
Ik denk dat ik maar weer eens opzoek ga na een 2e hands CODje voor op de ps3. Nu vraag ik me af voor welke ik moet gaan.
Ik zoek een spel waarin niet gequickscoopt kan worden, het moet snelle actie zijn, geen megagrote maps dus.
Was niet van plan om mappacks erbij te kopen. MW3 heb ik gehad maar doorverkocht toendertijd voor 40 euries, spel beviel wel maar mijn voorkeur ging ik uit naar BF3 (nog steeds maar wil ook weer wat snelle actie voor de afwisseling)
Modern Warfare spellen kunnen in gequickscoopt worden dus hou je over:
CoD 4
Black Ops
Black Ops 2 (waarschijnlijk aan de te dure kant)
Word er nog wel actief gespeeld op de oudere CoD spellen of gaat dit tegenvallen?![]()
CoD4 is kapot gehackedquote:Op zondag 27 januari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
Hallo,
Ik denk dat ik maar weer eens opzoek ga na een 2e hands CODje voor op de ps3. Nu vraag ik me af voor welke ik moet gaan.
Ik zoek een spel waarin niet gequickscoopt kan worden, het moet snelle actie zijn, geen megagrote maps dus.
Was niet van plan om mappacks erbij te kopen. MW3 heb ik gehad maar doorverkocht toendertijd voor 40 euries, spel beviel wel maar mijn voorkeur ging ik uit naar BF3 (nog steeds maar wil ook weer wat snelle actie voor de afwisseling)
Modern Warfare spellen kunnen in gequickscoopt worden dus hou je over:
CoD 4
Black Ops
Black Ops 2 (waarschijnlijk aan de te dure kant)
Word er nog wel actief gespeeld op de oudere CoD spellen of gaat dit tegenvallen?
BO1 grote maps en relatief traag t.o.v. andere CoD's
BO2 kun je in gequickscoped worden, maar heb het idee dat het nu een stuk minder is dan in de eerste weken dat het spel uit was.A mind with a heart of it's own![]()
Op een PS3 kan toch niet gehackt worden?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CoD4 is kapot gehacked
BO1 grote maps en relatief traag t.o.v. andere CoD's
BO2 kun je in gequickscoped worden, maar heb het idee dat het nu een stuk minder is dan in de eerste weken dat het spel uit was.![]()
helaas dus wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Op een PS3 kan toch niet gehackt worden?A mind with a heart of it's own![]()
Geen idee, MW2 al tijden niet gespeeld en MW3 ook niet. Maar dat is sowieso een kutspel vergeleken met beide black ops spellenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Aii, nee dan word dat niks
En mw2 en mw3 word je helemaal doodgequickscoopt?A mind with a heart of it's own![]()
Waarom is BO beter tov MW spellen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, MW2 al tijden niet gespeeld en MW3 ook niet. Maar dat is sowieso een kutspel vergeleken met beide black ops spellen![]()
Nodig je bent een baas schijt aan die kleuters die snipen!!!!
In BO1 heb je het minste last van die mensen wordt ook nog veel gespeeld![]()
Heuj, ekte bazen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nodig je bent een baas schijt aan die kleuters die snipen!!!!
In BO1 heb je het minste last van die mensen wordt ook nog veel gespeeld
Maar is het spel ook een beetje snel? Iniedergeval een stuk sneller als BF3 met tdm op kleinste maps?![]()
Ja het is imo de beste COD ooit speelt echt als een trein!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Heuj, ekte bazen.
Maar is het spel ook een beetje snel? Iniedergeval een stuk sneller als BF3 met tdm op kleinste maps?
TDM spelen op BF3 is wel zonde man juist die grote mappen met voertuigen vind ik te gek!![]()
Ik speel heel afwisselend op BF3 maar hou het meest van een potje Grand Bazaar conqeustquote:Op maandag 28 januari 2013 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het is imo de beste COD ooit speelt echt als een trein!
TDM spelen op BF3 is wel zonde man juist die grote mappen met voertuigen vind ik te gek!![]()
Heb er trouwens 300 uur in zitten![]()
Is BO ook nog een game waar je echt skill en tactiek nodig hebt? Dat zoek ik wel een beetje, ik weet dat CoD over het algemeen Run n Shoot is maar toch![]()
![]()
Je kan als een kip zonder kop rond rennen maar de beste resultaten haal je toch als je nadenkt bij wat je doet! Skill heb je niet echt nodig in COD.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik speel heel afwisselend op BF3 maar hou het meest van een potje Grand Bazaar conqeust![]()
Heb er trouwens 300 uur in zitten![]()
Is BO ook nog een game waar je echt skill en tactiek nodig hebt? Dat zoek ik wel een beetje, ik weet dat CoD over het algemeen Run n Shoot is maar toch![]()
Shit was er dit weekend dubbel XP? Gemist dus
Overigens op Multiplayer net een uurtje gameplay ofzo
AFCA!![]()
Iemand nog tips waar de goedkoopste MS points zijn?
Ben vergeten een season pass te kopen dus moet die mappack los halen![]()
![]()
Dit inderdaad, slim spelen is de truc.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan als een kip zonder kop rond rennen maar de beste resultaten haal je toch als je nadenkt bij wat je doet! Skill heb je niet echt nodig in COD.
Gisteren werd ik meteen voor camper uitgemaakt omdat ik meteen B pakte op raid en iemand van achter zo'n blok schoot. Vervolgens ren ik door naar C en schiet een boy face to face af (hij die mij camper noemde).
Je kan wel als een kip zonder kop van B meteen naar C rennen, maar je kan beter eerst ff wachten en de boel clearen voor je gaatJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Eh? Wa? Dubbel XP? Alweer voorbij zeker?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Denk het wel inmiddels.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Eh? Wa? Dubbel XP? Alweer voorbij zeker?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Bij mij niet.. Level 12 na 2 games KC..quote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Eh? Wa? Dubbel XP? Alweer voorbij zeker?![]()
Vanavond effe knallen dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bij mij niet.. Level 12 na 2 games KC..Ben verlielfd op de SCAR. Heerlijke gun. FAL is voor pussies.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Meestal is 't maandagavond weer over hehe.. Zag dat ik kon prestigen dus nog maar ff gebruik van maken.. Heb ik mn lodestar en alles weer wat sneller..
Hoorde dat de Peacekeeper 't meeste in de buurt komt van de SCAR, misschien is dat wat voor je dan![]()
![]()
Season pass kan je toch gewoon nog kopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand nog tips waar de goedkoopste MS points zijn?
Ben vergeten een season pass te kopen dus moet die mappack los halen![]()
SMG die op de SCAR lijkt, heerlijk wapen lijkt me dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef Timmos het volgende:
Meestal is 't maandagavond weer over hehe.. Zag dat ik kon prestigen dus nog maar ff gebruik van maken.. Heb ik mn lodestar en alles weer wat sneller..
Hoorde dat de Peacekeeper 't meeste in de buurt komt van de SCAR, misschien is dat wat voor je dan''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Zag het, toch maar gewoon MS points gekocht...weet niet of ik BO2 nog 10 maanden leuk vind...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Season pass kan je toch gewoon nog kopen?![]()
DLC gedownload, maps zijn leukPeacekeeper hadden ze van mij mogen houden, wat een grafapparaat...
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Die Rise Great Leap Forward is zon grote en zieke map
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Zijn de mensen die allemaal goed zijn gestopt ofzo? Een maandje geleden dan speelde ik wel eens en kon ik er helemaal niks van, nu gaat het wel goed met winnen, of in ieder geval met mijn K/D wanneer ik niet kan winnen.
Net een gast weer aan het zeiken in zo'n game, zijn W/L was 0.5 en zijn K/D net over de 1 net als die van mij, en dan het team de schuld geven dat je verliest.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Soms speel je de sterren van de hemel, en andere dagen is het bagger.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Zijn de mensen die allemaal goed zijn gestopt ofzo? Een maandje geleden dan speelde ik wel eens en kon ik er helemaal niks van, nu gaat het wel goed met winnen, of in ieder geval met mijn K/D wanneer ik niet kan winnen.
Net een gast weer aan het zeiken in zo'n game, zijn W/L was 0.5 en zijn K/D net over de 1 net als die van mij, en dan het team de schuld geven dat je verliest.
Moet wel zeggen dat het stukken beter gaat tegenwoordig, eindig meestal toch wel in de plus.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Catkiller het volgende:
De 3 standaard excuses.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dit. Teammates rennen vaak als kip zonder kop rond. Ik ben een lone gun zogezegd. Maar ik speel dan ook alleen Hardcore Kill Confirmed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Jorwol het volgende:
Altijd er gewoon vanuit gaan dat je niks aan je team hebt, kan het alleen maar meevallenPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Mij kan het niet eens meer boeien watvoor team ik heb.. Misschien omdat ik alleen Kill Confirmed speel, bij objective lijkt me dat wel frustrerend een pauperteam dat niks doet..
Winpercentage is nu 67% op 538 games, 386 SPM en 2,57 KD op 19275 kills.. Elke game gaat eigenlijk wel goed tegenwoordig..
Nieuwe DLC maar 's goed bekijken via YouTube, zal er toch nog wel een tijdje op moeten wachten voor PS3..![]()
De tering wat een hoge KDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:26 schreef Timmos het volgende:
Winpercentage is nu 67% op 538 games, 386 SPM en 2,57 KD op 19275 kills.. Elke game gaat eigenlijk wel goed tegenwoordig..
![]()
![]()
Alle mongooltjes hebben hun console weer aan staan en denken dat ze TDM aan het spelen zijn. Beter gaan ze 16 uur per dag werken zodat ze helemaal niet meer kunnen spelen aangezien er vanmiddag helemaal niks aan de hand was, geen ragende host die zorgt dat de game voortijdig stopt, geen debielen op je team, niks.
[/quote]![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag BO (dus niet ll) voor het eerst gespeeld, gelijk al kd's van boven de 2.00
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon goed op je map blijven kijken waar je teamgenoten zich bevinden/heen kijken
Vind het wel leuk dat je bij bijv. Gun Game ziet waar je tegenstanders zijn.
Constant UAV maakt het wat aantrekkelijker om te blijven spelen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Killstreaks zijn om te kotsenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Vind het wel leuk dat je bij bijv. Gun Game ziet waar je tegenstanders zijn.
Constant UAV maakt het wat aantrekkelijker om te blijven spelen
Speelde een mode waar je zonder killstreaks doet, geen zin in choppers die mijn spel belemmeren.![]()
Twee games achter elkaar een stuk of 3 keer host migration door het vijandelijke team en ik heb het al weer gehad en ga maar weer wat anders doen.
[/quote]![]()
Zelfde hier ik ging door die iemand met een noobtube dus ik spawn weer en ik krijg met 2 tellen een hunterkiller in mijn gezicht. Heb maar FIFA erin gedaan op zulke avonden moet je ook niet doorspelen wordt je alleen maar boos van.![]()
Nee?? In een Treyarch game? Kan niet!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Catkiller het volgende:
Twee games achter elkaar een stuk of 3 keer host migration door het vijandelijke team en ik heb het al weer gehad en ga maar weer wat anders doen.na regen, ben ik er.
Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad in MW3 of 2quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee?? In een Treyarch game? Kan niet!![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad in MW3 of 2
na regen, ben ik er.
Ik probeer deze zin te snappen maar het lukt nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfde hier ik ging door die iemand met een noobtubeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
PS3 Community Update (1/30/12)
Posted by [3ARC] ADMIN on Jan 30, 2013 7:40 AM
Hello PS3 community,
We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. Stay tuned right here for all the latest info and be sure to follow @Treyarch on Twitter!
PS3 Game Update (1.06) Notes: Jan. 30, 2013
New Features & Feature Improvements
Added support for Live Streaming in all Public Match playlists.
Added League Best from Season 1 to Player Card.
If you played in multiple series and/or multiple teams then your highest division and rank will be displayed. The League Best will span all seasons. If you finish with a higher division rank in Season 2 then your new League Best will be displayed after Season 2.
Added a Cumulative Daily Pool instead of a Weekly Pool in League Play. 200 Rank Points are added to a player’s pool every day. Points that are not used are rolled into the next day.
Added 2 new pages to the Combat Record (the Combat Summary and Medals).
Implemented sorting of Medals in the After Action Report.
Lowered HUD threshold for the "low health" overlay to increase player’s awareness of low health.
Added a “Go to Top” button for the League Leaderboard.
Issues Addressed
Matchmaking modified to never return games outside of player’s own continent, unless the Connection Type in Search Preferences is set to “Any”.
Addressed an issue where the UAV would not trigger if called in while aiming down sight.
Addressed an issue where the Master Demolition challenge did not unlock when the requirements were complete.
Addressed issue with the headshot sound not playing in final Killcams and Theater Demos.
Fixed an issue in League Play where “Career Wins” for a Series were not displayed during placement in the Lobby Career Overview.
Updated the After Action Report in League Play so that bonus points are not summed with the ladder points in points earned for the match.
Removed the ability to make dual wield attachment combos in Elite Create a Class and addressed an issue where these classes were appearing as missing in game.
Corrected mode description message displayed on YouTube when Live Streaming Public Match Core game modes.
Stocks on SMGs no longer allow a player to move faster while ADS than when moving normally.
Shotgun crosshairs will no longer turn red if an enemy is out of the shotgun’s maximum damage range.
Fixed an issue where bullets would not fire straight immediately after aiming down the sight while moving at the same time.
Improved turret tracking to eliminate false positives when checking line of sight.
Turrets now have smoother tracking when targeting players.
Improved bot pathing on multiple maps.
Current League Info is now getting updated properly in the Player Identity.
Manual sorting on League Teams removed as the results are now returned correctly.
Improved the Scoreboard to make friend Playercard information more accessible.
Addressed multiple UI issues.
Players can no longer earn credit towards a Prestige Equipment challenge through “friendly” flashbangs, concussions, and shock charges.
Fixed Select Fire weapons reverting back to their default fire method when using certain Scorestreaks and not calling them in.
Addressed an exploit where the game allowed access to the Custom Games Settings while believing the game was Public Matchmaking, allowing XP.
Fixed UI errors when linking Live Stream.
Score and points are no longer awarded if a player destroys their own turret in Hardcore FFA.
Improved image alignment when Stereoscopic 3D is enabled.
Addressed an issue where players were able to plant numerous Assault Shields.
Addressed an issue where the Stealth Helicopter was able to drop below the map in Drone.
Players are no longer able to get infinite Black Hats by immediately using another Black Hat.
Addressed an issue where it was possible for a player to equip two Assault Shields at the same time.
Players Spectating a One in the Chamber game no longer earn Survivor Bonus Points.
A player can no longer earn Medals for multi-kills if they continue to kill quickly after dying and re-spawning.
Various minor map fixes were made across multiple maps.
Gameplay Balancing
Scorestreaks:
Death Machine: 3 hit kill range increased.
Dragonfire: health increased, gun spread reduced.
AGR: ground speed increased, reduced machine gun close range damage.
Warthog: reduced missile delay.
Lodestar: reduced missile speed and AOE radius.
Swarm: drone re-spawn delay increased.
Perks:
Hard Wired: Players with hard wired are now completely unaffected by EMP grenades.
Equipment:
Trophy System: increased range.
SMGs:
All + Silencers: reduced range.
Assault Rifles:
All: reduced idle sway.
M27: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, increased 4-hit kill range.
Type25: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
SCAR: Increased 3-hit kill range. Maximum amount of bullets to kill is now 4.
SIG556: Penetration increased from medium to large, reduced burst delay, and maximum amount of bullets to kill is now 4.
MTAR: increased 3-hit kill range.
SMR: slight increase to damage so that 2 hit kills can still happen with minor penetration, headshot multiplier increased at long distance.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW: increased hip spread.
LMGs:
All: ADS in and out time reduced.
Shotguns:
SRM1216: slightly increased short range damage.
Pistols:
Executioner: increased medium range damage.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |