Ik vind haar de leukste van de groep en hoop dat zij de mol is.... :-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ik haar ook als kandidaat slecht gecast vind![]()
Dus met andere woorden, ik vind haar de minst leuke van de hele groep en hoop dus niet dat ze ook nog de mol blijkt te zijn.
Ik vind haar ook de leukste, maar ik hoop dat ze de winnaar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind haar de leukste van de groep en hoop dat zij de mol is.... :-)
Niet Carolienquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens de ogen theorie Daniel, Zarayda of Carolien. Ik ga voor Carolien.
Dan heb ik het goed, Kees is gewoon DE MOL.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Misschien heeft Kees dat complot tegen Tania gedaan zodat de kaart van Kees niet gekozen zou worden.
Had iemand alle antwoorden goed dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Uit de 'vraag de Mol' opdracht viel op dat er veel negatief geantwoord werd of de Mol een man was en tevens ook veel negatief op de vraag of de Mol blank was.
Nee, maar het viel me op dat - ondanks dat we niet weten of iemand alle vragen goed had - dezelfde vragen vaak eenduidig beantwoord werden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had iemand alle antwoorden goed dan?
True, zag ik ook..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me op dat - ondanks dat we niet weten of iemand alle vragen goed had - dezelfde vragen vaak eenduidig beantwoord werden.
Maar je kan er helaas geen conclusies uit trekkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me op dat - ondanks dat we niet weten of iemand alle vragen goed had - dezelfde vragen vaak eenduidig beantwoord werden.
Ook waar. Dat spel is een grote mindfuck.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Maar je kan er helaas geen conclusies uit trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |