Ik vind haar de leukste van de groep en hoop dat zij de mol is.... :-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ik haar ook als kandidaat slecht gecast vind![]()
Dus met andere woorden, ik vind haar de minst leuke van de hele groep en hoop dus niet dat ze ook nog de mol blijkt te zijn.
Ik vind haar ook de leukste, maar ik hoop dat ze de winnaar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind haar de leukste van de groep en hoop dat zij de mol is.... :-)
Niet Carolienquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens de ogen theorie Daniel, Zarayda of Carolien. Ik ga voor Carolien.
Dan heb ik het goed, Kees is gewoon DE MOL.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Misschien heeft Kees dat complot tegen Tania gedaan zodat de kaart van Kees niet gekozen zou worden.
Had iemand alle antwoorden goed dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Uit de 'vraag de Mol' opdracht viel op dat er veel negatief geantwoord werd of de Mol een man was en tevens ook veel negatief op de vraag of de Mol blank was.
Nee, maar het viel me op dat - ondanks dat we niet weten of iemand alle vragen goed had - dezelfde vragen vaak eenduidig beantwoord werden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had iemand alle antwoorden goed dan?
True, zag ik ook..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me op dat - ondanks dat we niet weten of iemand alle vragen goed had - dezelfde vragen vaak eenduidig beantwoord werden.
Maar je kan er helaas geen conclusies uit trekkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me op dat - ondanks dat we niet weten of iemand alle vragen goed had - dezelfde vragen vaak eenduidig beantwoord werden.
Ook waar. Dat spel is een grote mindfuck.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Maar je kan er helaas geen conclusies uit trekken
Waarom wel? Zelfde informatie als je vraagt of ie een man is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef elby1988 het volgende:
Waarom vraagt niemand of de mol een vrouw is?;)
Vond het gewoon grappig dat werkelijk niemand vraagt of het een vrouw is. Snap dat het dezelfde informatie isquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Waarom wel? Zelfde informatie als je vraagt of ie een man is.
Echter heeft Daniël het geld gevonden, maar liet hij Kees het woord doen. Maar verdacht is hij wel. Maar echt veel uit de opdrachten te halen is er overigens niet, want die stellen meestal niet veel voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik neig ook steeds meer naar Kees. Ik vind het verdacht dat het geld van Tania opeens verdween en dat Kees er opeens mee kwam, en dat er vervolgens net een opdracht komt waar de penningmeester makkelijk zou kunnen mollen. Maar aan de andere kant..hij kon niet met zekerheid weten dat hij genomineerd zou worden of zou winnen om de nieuwe te worden. Maar hij was er ook best wel op gebrand om een minuut extra te kopen voor die puzzel...
Eigenlijk heeft elke kandidaat wel iets verdachts. Wel verdacht inderdaad dat veel mensen vroegen of de mol een man was en dat er veel negatief op gereageerd werd. Een vrouwelijke mol zal dus goed mogelijk zijn.
Als winnaar hoop ik eigenlijk Paulien, en op de tweede plek Carolien. Leukste kandidaten die er nog in zitten. Daniel is de enige die ik echt uit sluit als mol, veel te fanatiek voor de pot.
Een laag bedrag zou teveel verraden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Even terug naar Kees die Carolien-envelop pakt met 1500 euro. Dat moet toch te weinig zijn om haar als Mol aan te wijzen? Als Kees de Mol is zou het een slechte actie van hem zijn om zo'n hoog bedrag te pakken (er van uitgaande dat er lagere bedragen lagen).
Kwestie van twee akkoordjes leren, dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag me ook af wie van de kandidaten zo goed piano kan spelen...
Kees?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag me ook af wie van de kandidaten zo goed piano kan spelen...
Ook geluisterd naar wat er gespeeld werd toen de kandidaten naar de microfoon liepen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef JochemP het volgende:
[..]
Kwestie van twee akkoordjes leren, dat lijkt me niet zo moeilijk.
Is er volgens mij onder gemonteerd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook geluisterd naar wat er gespeeld werd toen de kandidaten naar de microfoon liepen?
Hij had de enveloppe van Carolien gepakt toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand zien welke naam er op de envelop staat wanneer Kees weer wegvliegt in de heli?
Als producent van dit programma zou het een goed bedrag zijn om als hoogste te laten functioneren. Mensen vinden het te laag voor een mol maar ook te hoog om haar niet te verdenken. Maar of het nou echt het hoogste bedrag was of niet zullen we niet te weten komen tot aan de laatste aflevering (waarschijnlijk).quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Even terug naar Kees die Carolien-envelop pakt met 1500 euro. Dat moet toch te weinig zijn om haar als Mol aan te wijzen? Als Kees de Mol is zou het een slechte actie van hem zijn om zo'n hoog bedrag te pakken (er van uitgaande dat er lagere bedragen lagen).
De camera laat vlug nog een envelop zien, wellicht de envelop waar het meeste geld in zat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij had de enveloppe van Carolien gepakt toch?
Dat is natuurlijk ook de opzet hequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
De opdracht met de Mol is eigenlijk nutteloos omdat de Mol bij foutieve antwoord(en) op de vragen 'naar eigen inzicht' mag beantwoorden. Het is dus niet of of en er valt dus ook niets weg te strepen.
Jij heet Daniel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Wat een GEWELDIGE aflevering, een van de leukste ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |