Ja we missen echt een heleboel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef safe het volgende:
Zo typisch dat iedereen de hints uit de afleveringen mist... Ik weet vanaf aflevering 2 100000% zeker dat Daniel de mol is. Hij is te zien in het spiegelbeeld in de zonnebril van Tania in de aflevering genaamd Spiegelbeeld..Dit terwijl Tania met Kees aan het praten is en niet met Daniel.
Al die gemiste hints! Je noemt er wel 1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef safe het volgende:
Zo typisch dat iedereen de hints uit de afleveringen mist... Ik weet vanaf aflevering 2 100000% zeker dat Daniel de mol is. Hij is te zien in het spiegelbeeld in de zonnebril van Tania in de aflevering genaamd Spiegelbeeld..Dit terwijl Tania met Kees aan het praten is en niet met Daniel.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef safe het volgende:
Die hint is al door een user of vijf genoemd rondom die aflevering. En dat je serieus denkt dat Daniël de Mol isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef safe het volgende:
En juist daarom!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hint is al door een user of vijf genoemd rondom die aflevering. En dat je serieus denkt dat Daniël de Mol isAls er eentje zeker niet de Mol is, dan is dat Daniël.
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef remcoP het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/02/paulien-do-you-copy/
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:41 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat vinden jullie zo irritant aan Paulien?
Dat is wel eens gebeurd jaquote:
Paulien is ook gecast als kandidaat, dus vinden ze haar ook geschikt als potentiële Mol (of ze het is, is dan weer een tweede, al denk ik van wel). Verder zijn er wel meer Mollen geweest die minder opvallend waren dan de meeste kandidaten, dus het zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef El.Wulfo het volgende:
Tania zat zoals ze zelf zegt 100% op Tim, die is af dus had bijna niets goed, hij zat op Tania en Zarayda dus die vallen beide af. Blijven Daniel, Kees, Carolien en Paulien over.
Daniel haalt veel te veel geld binnen dus is het 1 van de andere 3.
Kees of Carolien dus, Paulien zou ik heel slecht gecast vinden want ze is de minste leuke van de hele groep, ze is zo apatisch als de pest en hangt er maar een beetje bij.
Ik bedoel ook dat ik haar ook als kandidaat slecht gecast vindquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Paulien is ook gecast als kandidaat, dus vinden ze haar ook geschikt als potentiële Mol (of ze het is, is dan weer een tweede, al denk ik van wel). Verder zijn er wel meer Mollen geweest die minder opvallend waren dan de meeste kandidaten, dus het zegt niet zoveel.
Ook niet over de casting, aangezien het erom gaat of een kandidaat het wil en of hij/zij geschikt is. Achteraf is pas te zien hoe die kandidaat de rol van Mol echt gaat spelen.
Ah dan snap ik wat je bedoeld ja en heb je wel een punt. Het was van te voren al opvallend dat zij zou meedoen, omdat zij er helemaal geen type voor is. Wel heeft ze normaal gesproken wat meer humor. Die komt er nu ook af en toe wel uit, maar ik heb wel het idee dat ze niet helemaal zichzelf is. Waardoor ze niet zoveel toevoegt als ze zou kunnen. Wat zou kunnen wijzen op de Mol, maar ook wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ik haar ook als kandidaat slecht gecast vind![]()
Dus met andere woorden, ik vind haar de minst leuke van de hele groep en hoop dus niet dat ze ook nog de mol blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |