abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122322270
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
wat een fantastisch programma.

tania zat op tim, tim is eruit.
tania is de mol?
Tim zei in het gesprek met Art dat hij zich ook op één persoon had gefixeerd. Tim had dus minder vragen goed/de mol heeft veel gemeen met Tim.
pi_122323330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef remcoP het volgende:

[..]

Tim zei in het gesprek met Art dat hij zich ook op één persoon had gefixeerd. Tim had dus minder vragen goed/de mol heeft veel gemeen met Tim.
Tania zat al vanaf aflevering 1 volledig op Tim. Dan is het wel erg toevallig dat ze toch elke keer mag blijven, en dat er elke keer iemand is die er eerder uitvliegt. Zelfs personen die de vragen verspreid had over meerdere mogelijke mol kandidaten.

Tania had zelf wel een punt. Het kan natuurlijk zo zijn dat er dit jaar 2 mollen zijn. Tim, en nog iemand ( zij zelf waarschijnlijk ). De weerwolf game was wel een aanwijzing waarin 2 mollen zaten. 13e editie. Niets is wat het lijkt he?
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:09:25 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_122323387
Sowieso is het best mogelijk dat alle antwoorden op Tania zetten meer foute antwoorden oplevert dan andersom. Als Tim vaker in het groepje van de Mol heeft gezeten bij opdrachten en/of op de zelfde hotelkamer etc. dan leveren de Tim als Mol antwoorden meer goede resultaten op dan Tania.

Als bijvoorbeeld Kees de Mol is, heeft Tania er automatisch al één goed, terwijl dat bij Tim nog nul is. Want er wordt gevraagd of de Moll een man of een vrouw is (als het goed is bij elke test).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:12:51 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_122323592
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tania zat al vanaf aflevering 1 volledig op Tim. Dan is het wel erg toevallig dat ze toch elke keer mag blijven, en dat er elke keer iemand is die er eerder uitvliegt. Zelfs personen die de vragen verspreid had over meerdere mogelijke mol kandidaten.

Tania had zelf wel een punt. Het kan natuurlijk zo zijn dat er dit jaar 2 mollen zijn. Tim, en nog iemand ( zij zelf waarschijnlijk ). De weerwolf game was wel een aanwijzing waarin 2 mollen zaten. 13e editie. Niets is wat het lijkt he?
Het is heel goed mogelijk dat de anderen nog meer fouten hebben gemaakt dan Tania, ondanks dat zij vol op Tim zat. Al is het wel zo dat spreiden statistisch gezien de eerste afleveringen het gunstigste is. Dat deed Maarten vorig jaar dan ook, wat op een gegeven moment natuurlijk wel steeds minder succesvol is.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Tania de Mol niet is. Maar ik vind het zelf vrij sterk dat de Mol zo uitgesproken over een kandidaat is. Dat is een te groot risico. Ik denk dat de Mol meestal vrij vaag is over zijn/haar Molkeuze.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_122324639
Tania is echt irritant :r

En Zarayda ook lekker naïef bij dat weerwolven :') _O-
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:13:39 #126
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_122328171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef BobW het volgende:
Tania is echt irritant :r

En Zarayda ook lekker naïef bij dat weerwolven :') _O-
Ik begin me ook gruwelijk te irriteren aan Tania. Een hele irritante en betweterige knorrige tante.
pi_122328679
Ik ga voor Tania als mol. Niet omdat ik zoveel molacties van haar zie of omdat ze zoveel saboteert, maar omdat ik die 'cameragesprekjes' van haar zo apart vind. Heel anders dan de anderen voor mijn gevoel, veel woorden, weinig tekst.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:54:00 #128
330855 ejiraM
for the greater good
pi_122328707
Ik was halverwege de aflevering al redelijk verbaasd toen Art zo duidelijk zei dat er ÉÉN mol was, maar toen kwam Tania met haar knullige opmerking :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_122328756
Als Tania de mol is* dan zouden ze voor mijn gevoel wel een erg vergelijkbaar type met vorig jaar hebben gekozen.

* maar het is Kees
  PR en moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 02:08:25 #130
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122328828
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tania is toch ook zwanger (tijdens de opnames)?
Dat kan ook duiden op 2 mollen :)
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 02:15:35 #131
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_122328860
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 01:58 schreef Maartel het volgende:

* maar het is Kees
Inderdaad.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:32:11 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_122330022
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef remcoP het volgende:

[..]

Ja precies, zat dus bv in dezelfde auto, is van hetzelfde geslacht, dat soort dingen. Want daarmee krijgt Tania toch nog punten ook al zit ze helemaal verkeerd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_122333927
Maar waarom Kees dan? Tania geeft open en bloot toe vol op een kandidaat te zitten bij de test die eruit is. Daarbij er is nog steeds duidelijk gekloot op de fotoboot opdracht.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_122334241
Kan ook zijn dat hij express liep te mollen toen natuurlijk. Maar wel grote kans dat de mol dan een man is ja. Kees is dan ook de eerste die me te binnen schiet.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:15:11 #135
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_122334281
Ik mis trouwens Carolien in de executiebiecht...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:16:07 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122334320
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar waarom Kees dan? Tania geeft open en bloot toe vol op een kandidaat te zitten bij de test die eruit is. Daarbij er is nog steeds duidelijk gekloot op de fotoboot opdracht.
omdat het een programma is wat al vandezomer opgenomen is. dus in de editting-room kunnen ze laten geloven wat je wil. ik geloof gewoon niet dat ze in aflevering 5 al zo obvious de mol weggeven.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 11:21:31 #137
42184 crew  DaMart
pi_122334493
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies, zat dus bv in dezelfde auto, is van hetzelfde geslacht, dat soort dingen. Want daarmee krijgt Tania toch nog punten ook al zit ze helemaal verkeerd.
Tim deed ook veel met Carolien en Paulien en die drie vormden een groepje. Dus grote kans ook dat een aantal vragen bij de test ook op Carolien en Paulien kunnen slaan (Paulien en Tim vonden bijvoorbeeld ook evenveel goudklompjes).
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:23:32 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_122334566
Ik heb ook al een keer Paulien gestemd. Mede vanwege de taal is echt mijn ding hint. Maar inderdaad, die zat vaak bij Tim ja. Dus dat is ook een goede lead misschien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_122334632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook al een keer Paulien gestemd. Mede vanwege de taal is echt mijn ding hint. Maar inderdaad, die zat vaak bij Tim ja. Dus dat is ook een goede lead misschien.
Dat was echt geen hint, dat kan ik me niet voorstellen. Dat was gewoon een geintje tussendoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 11:25:48 #140
42184 crew  DaMart
pi_122334647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Paulien ook altijd erg passief bij de opdrachten. Bij die puzzel ook gisteren, zag je haar vooral toekijken hoe de anderen die puzzel oplosten. Uiteindelijk had meehelpen de groep minder tijd gekost en dus meer geld opgeleverd ;).

En ze gooide gisteren even heel handig haar halve goudzoekpan leeg in het water :P.
pi_122334726
Dat zou dan the same old passieve mol zijn die niks doet en het gekloot aan de rest overlaat.

Saai hoor.,
pi_122334793
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat zou dan the same old passieve mol zijn die niks doet en het gekloot aan de rest overlaat.

Saai hoor.,
Niets saais aan hoor. Alleen verwacht je veel te veel van een Mol.
In Southern Sun
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:30:53 #143
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_122334818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vind Paulien ook altijd erg passief bij de opdrachten. Bij die puzzel ook gisteren, zag je haar vooral toekijken hoe de anderen die puzzel oplosten. Uiteindelijk had meehelpen de groep minder tijd gekost en dus meer geld opgeleverd ;).

En ze gooide gisteren even heel handig haar halve goudzoekpan leeg in het water :P.

Inderdaad :D

Ik blijf nog steeds lollen om jouw UI, kan er naar blijven kijken _O-
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_122334932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niets saais aan hoor. Alleen verwacht je veel te veel van een Mol.
Ja maar dat zou dan net als met Patrick zijn, 2 seizoenen geleden. Amper iets doen en vooral op de achtergrond blijven. En ja, tuurlijk moet een mol low profile blijven maar niet zo.
pi_122334942
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:30 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ik blijf nog steeds lollen om jouw UI, kan er naar blijven kijken _O-
Idd! :D _O_

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja maar dat zou dan net als met Patrick zijn, 2 seizoenen geleden. Amper iets doen en vooral op de achtergrond blijven. En ja, tuurlijk moet een mol low profile blijven maar niet zo.
Stop maar met de discussie, het is namelijk gewoon Kees. Punt :{w
pi_122335001
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Maar het is eigenlijk wel het basisprincipe. De opdrachten saboteren. En door niet mee te werken, saboteer je de boel.
In Southern Sun
pi_122335029
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:35 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Idd! :D _O_

[..]

Stop maar met de discussie, het is namelijk gewoon Kees. Punt :{w
Ik denk ook dat het Kees is. Maar als Paulien het blijkt te zijn, heeft ze het best aardig gedaan. Maar ik denk dat zij gewoon altijd zo apathisch is.
In Southern Sun
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 11:43:51 #148
42184 crew  DaMart
pi_122335207
Ik verdenk Kees dus absoluut niet. Die doet te erg zijn best en heeft toch al een aantal keer actief bijgedragen aan het spekken van de pot :D.
pi_122335272
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:43 schreef DaMart het volgende:
Ik verdenk Kees dus absoluut niet. Die doet te erg zijn best en heeft toch al een aantal keer actief bijgedragen aan het spekken van de pot :D.
Maar hij was verschrikkelijk bij die woorden opdracht, met zijn 33-letterwoorden _O-

Even denken wat hij nog meer heeft gedaan...

Oja, die C is the mole hint, wel heel obvious...
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 11:47:06 #150
42184 crew  DaMart
pi_122335324
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Maar hij was verschrikkelijk bij die woorden opdracht, met zijn 33-letterwoorden _O-

Even denken wat hij nog meer heeft gedaan...
Tania koos ook niet de makkelijkste woorden uit en Paulien was bij die opdracht ook lekker bezig door een heel onzinverhaal te vertellen bij elk woord, waardoor het woord waar het om ging niet echt bleef hangen :P.

quote:
Oja, die C is the mole hint, wel heel obvious...
Met de C van Paulien Cornelisse :P.

Toch wel grappig hoe we allemaal alweer in onze eigen moltunnel zitten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')