Tim zei in het gesprek met Art dat hij zich ook op één persoon had gefixeerd. Tim had dus minder vragen goed/de mol heeft veel gemeen met Tim.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
wat een fantastisch programma.
tania zat op tim, tim is eruit.
tania is de mol?
Tania zat al vanaf aflevering 1 volledig op Tim. Dan is het wel erg toevallig dat ze toch elke keer mag blijven, en dat er elke keer iemand is die er eerder uitvliegt. Zelfs personen die de vragen verspreid had over meerdere mogelijke mol kandidaten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Tim zei in het gesprek met Art dat hij zich ook op één persoon had gefixeerd. Tim had dus minder vragen goed/de mol heeft veel gemeen met Tim.
Het is heel goed mogelijk dat de anderen nog meer fouten hebben gemaakt dan Tania, ondanks dat zij vol op Tim zat. Al is het wel zo dat spreiden statistisch gezien de eerste afleveringen het gunstigste is. Dat deed Maarten vorig jaar dan ook, wat op een gegeven moment natuurlijk wel steeds minder succesvol is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tania zat al vanaf aflevering 1 volledig op Tim. Dan is het wel erg toevallig dat ze toch elke keer mag blijven, en dat er elke keer iemand is die er eerder uitvliegt. Zelfs personen die de vragen verspreid had over meerdere mogelijke mol kandidaten.
Tania had zelf wel een punt. Het kan natuurlijk zo zijn dat er dit jaar 2 mollen zijn. Tim, en nog iemand ( zij zelf waarschijnlijk ). De weerwolf game was wel een aanwijzing waarin 2 mollen zaten. 13e editie. Niets is wat het lijkt he?
Ik begin me ook gruwelijk te irriteren aan Tania. Een hele irritante en betweterige knorrige tante.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef BobW het volgende:
Tania is echt irritant
En Zarayda ook lekker naïef bij dat weerwolven![]()
Tania is toch ook zwanger (tijdens de opnames)?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tania zat al vanaf aflevering 1 volledig op Tim. Dan is het wel erg toevallig dat ze toch elke keer mag blijven, en dat er elke keer iemand is die er eerder uitvliegt. Zelfs personen die de vragen verspreid had over meerdere mogelijke mol kandidaten.
Tania had zelf wel een punt. Het kan natuurlijk zo zijn dat er dit jaar 2 mollen zijn. Tim, en nog iemand ( zij zelf waarschijnlijk ). De weerwolf game was wel een aanwijzing waarin 2 mollen zaten. 13e editie. Niets is wat het lijkt he?
Inderdaad.quote:
Ja precies, zat dus bv in dezelfde auto, is van hetzelfde geslacht, dat soort dingen. Want daarmee krijgt Tania toch nog punten ook al zit ze helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Tim zei in het gesprek met Art dat hij zich ook op één persoon had gefixeerd. Tim had dus minder vragen goed/de mol heeft veel gemeen met Tim.
omdat het een programma is wat al vandezomer opgenomen is. dus in de editting-room kunnen ze laten geloven wat je wil. ik geloof gewoon niet dat ze in aflevering 5 al zo obvious de mol weggeven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar waarom Kees dan? Tania geeft open en bloot toe vol op een kandidaat te zitten bij de test die eruit is. Daarbij er is nog steeds duidelijk gekloot op de fotoboot opdracht.
Tim deed ook veel met Carolien en Paulien en die drie vormden een groepje. Dus grote kans ook dat een aantal vragen bij de test ook op Carolien en Paulien kunnen slaan (Paulien en Tim vonden bijvoorbeeld ook evenveel goudklompjes).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, zat dus bv in dezelfde auto, is van hetzelfde geslacht, dat soort dingen. Want daarmee krijgt Tania toch nog punten ook al zit ze helemaal verkeerd.
Dat was echt geen hint, dat kan ik me niet voorstellen. Dat was gewoon een geintje tussendoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook al een keer Paulien gestemd. Mede vanwege de taal is echt mijn ding hint. Maar inderdaad, die zat vaak bij Tim ja. Dus dat is ook een goede lead misschien.
Ik vind Paulien ook altijd erg passief bij de opdrachten. Bij die puzzel ook gisteren, zag je haar vooral toekijken hoe de anderen die puzzel oplosten. Uiteindelijk had meehelpen de groep minder tijd gekost en dus meer geld opgeleverdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook al een keer Paulien gestemd. Mede vanwege de taal is echt mijn ding hint. Maar inderdaad, die zat vaak bij Tim ja. Dus dat is ook een goede lead misschien.
Niets saais aan hoor. Alleen verwacht je veel te veel van een Mol.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat zou dan the same old passieve mol zijn die niks doet en het gekloot aan de rest overlaat.
Saai hoor.,
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind Paulien ook altijd erg passief bij de opdrachten. Bij die puzzel ook gisteren, zag je haar vooral toekijken hoe de anderen die puzzel oplosten. Uiteindelijk had meehelpen de groep minder tijd gekost en dus meer geld opgeleverd.
En ze gooide gisteren even heel handig haar halve goudzoekpan leeg in het water.
Ja maar dat zou dan net als met Patrick zijn, 2 seizoenen geleden. Amper iets doen en vooral op de achtergrond blijven. En ja, tuurlijk moet een mol low profile blijven maar niet zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets saais aan hoor. Alleen verwacht je veel te veel van een Mol.
Idd!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds lollen om jouw UI, kan er naar blijven kijken![]()
Stop maar met de discussie, het is namelijk gewoon Kees. Puntquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan net als met Patrick zijn, 2 seizoenen geleden. Amper iets doen en vooral op de achtergrond blijven. En ja, tuurlijk moet een mol low profile blijven maar niet zo.
Maar het is eigenlijk wel het basisprincipe. De opdrachten saboteren. En door niet mee te werken, saboteer je de boel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan net als met Patrick zijn, 2 seizoenen geleden. Amper iets doen en vooral op de achtergrond blijven. En ja, tuurlijk moet een mol low profile blijven maar niet zo.
Ik denk ook dat het Kees is. Maar als Paulien het blijkt te zijn, heeft ze het best aardig gedaan. Maar ik denk dat zij gewoon altijd zo apathisch is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd!![]()
[..]
Stop maar met de discussie, het is namelijk gewoon Kees. Punt![]()
Maar hij was verschrikkelijk bij die woorden opdracht, met zijn 33-letterwoordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:43 schreef DaMart het volgende:
Ik verdenk Kees dus absoluut niet. Die doet te erg zijn best en heeft toch al een aantal keer actief bijgedragen aan het spekken van de pot.
Tania koos ook niet de makkelijkste woorden uit en Paulien was bij die opdracht ook lekker bezig door een heel onzinverhaal te vertellen bij elk woord, waardoor het woord waar het om ging niet echt bleef hangenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar hij was verschrikkelijk bij die woorden opdracht, met zijn 33-letterwoorden
Even denken wat hij nog meer heeft gedaan...
Met de C van Paulien Cornelissequote:Oja, die C is the mole hint, wel heel obvious...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |