In jouw geval kun je dagen ook vervangen in minuten. Scheelt weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meer dan twee dagen om één aflevering te analyseren is eigenlijk al teveel denk ik...
Aha, jaja.. ehh nou je er toch bent, en als bijdehante beterweter weet jij vast wel waar de caps geplaats mochten worden? Thx vast...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw geval kun je dagen ook vervangen in minuten. Scheelt weer.
Hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, jaja.. ehh nou je er toch bent, en als bijdehante beterweter weet jij vast wel waar de caps geplaats mochten worden? Thx vast...
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is de grootste reden dat ik Tim niet verdenk. Alles wat hij doet wordt zo dik uitgemeten door de regie. Geen idee waarom, maar ik kan me niet voorstellen dat hij de Mol is. Anders zou ik het niet leuk gedaan vinden door de makers.
Ja prima, maar dan vind ik het niet leuk gedaan. Het mindfucken begint een veel te grote rol in het programma in te nemen, wat ten koste gaat van het eigenlijke spel.quote:
Daarom zit ik op Kees, als DE MOL.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Die laatste twijfel ik aan hoor.volgens mij laten ze je echt niet zonder wat voor informatie dan ook "los" door een gebied waar potentieel wilde dieren zitten lopen.
Ik vind de opmerking van Zarayda en Carolien eigenlijk wel bij elkaar passen. Als de schemer invalt komen de wilde dieren, dan moet je weg wezen. (kan natuurlijk een strategie zijn van een mol, om de tijdsdruk wat op te voeren)
dan vind ik de opmerking van Paulien (wij praten wel wat zacht, want wij hebben niet zo'n kooi om ons te beschermen) opmerkelijker. De angst voor wilde dieren aanjakkeren? of zijn ze zo voorbereid, zat de schrik er nog in na de val van Janine en is de productie extra voorzichtig geworden?
Zeer mooie locatie is het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef afstandbediening het volgende:
Ik ook niet. Maar met dit spel moet je zelfs op een grasspriet letten want overal kan een aanwijzing zitten.![]()
Ik moet zeggen dat ze er weer een mooi programma van hebben gemaakt met zeer mooie beelden.
nou je het zegt!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef alors het volgende:
De Koningin kijkt ook WIDMstel je voor dat ze het op een donderdag bekend had gemaakt.
Gelukkig hoeft de koningin niet op haar verjaardag aanstaande donderdag bekend maken dat ze aftreed! Dan had ik WIDM, Mooiste meísje van de klas en Hollands Welvaren niet kunnen kijken! Ik kijk donderdag's naar deze programma's ! Maar vanavond voor mij geen Schaep en Spoorloos! Sorry voor de offtopic.quote:
Anne-Marie Jung is er ook in de nabeschouwing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Toine van Peperstraten is (in ieder geval) te gast donderdag bij MolTalk.
Dan zit je verkeerd want het is Paulien, die haalt geen geld binnen en is dus de Mol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daarom zit ik op Kees, als DE MOL.
Dan hoef je niet perse de Mol te zijn. Als andere geen geld binnen halen, dan is dat toch ook heerlijk voor de Mol. Ik herinner mij Patrick Stoof nog. Die verklapte in de laatste uitzending (toen hij ontmaskerd was als DE MOL) dat hij zich verbaasde hoeveel mensen probeerde te 'Mollen'.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zit je verkeerd want het is Paulien, die haalt geen geld binnen en is dus de Mol.
Dat is juist de grootste zwakte van het spel. De winnende strategie als speler is om te mollen. De voor de Mol is de enige strategie om te mollen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Iedereen wil de verdenkingen als Mol op zich nemen, maar niemand wil de Mol zijn. Dat is nou zo bruut aan dit spel.
Leuk? Wat een saaie opdrachten...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke en spannende uitzending WIDM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |