Dat had niet echt een reden, als ik me dat goed herinner.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef afstandbediening het volgende:
Weet iemand nou wat de reden was in 2005 om Gijs Staverman terug te laten keren in het programma?
Hmm.. je weet inmiddels wel waar je zélf mee bezig bent nu hé? Als dat jou methode van de Mol spelen is, ok...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw wereldje denk je wellicht dat je dat doet, maar in werkelijkheid kom je nogal triestig over. Alles is kut, niets is goed aan het programma, zelfs de spelletjes die je zo leuk vindt deugen niet. Maar toch kijk je iedere week weer. Dat raakt me.
Natuurlijk weet ik waar ik mee bezig ben. It never hurts to help!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. je weet inmiddels wel waar je zélf mee bezig bent nu hé? Als dat jou methode van de Mol spelen is, ok...![]()
Tim is toch ook nog helemaal niet naar huis gegaan? Ik snap niet wat jij ziet als vals spelen?quote:
En dan moet ik afl 4 nog gaan kijken..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik waar ik mee bezig ben. It never hurts to help!
Het is schrijnender dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan moet ik afl 4 nog gaan kijken..
omdat er altijd ergens geen afvaller is. En dat jaar kozen ze daar voor. En nu viel Janine uit en moesten ze een terugkomst improviseren. (Denk ik, is speculaas) en de keer daarna dus de geplande executie met de groene kaarten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef afstandbediening het volgende:
Weet iemand nou wat de reden was in 2005 om Gijs Staverman terug te laten keren in het programma?
ik zie niks als valsspelen eigenlijk. Ik was alleen emphatisch richting 5thencounters visie op vals spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:12 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Tim is toch ook nog helemaal niet naar huis gegaan? Ik snap niet wat jij ziet als vals spelen?
Jahh.. het gaat een geweldig weekend worden...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is schrijnender dan ik dacht.
Dat is de grootste reden dat ik Tim niet verdenk. Alles wat hij doet wordt zo dik uitgemeten door de regie. Geen idee waarom, maar ik kan me niet voorstellen dat hij de Mol is. Anders zou ik het niet leuk gedaan vinden door de makers.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alles leuk en aardig maar er wordt echt belachelijk veel aandacht aan Tim gegeven door alle spelers en de regie. Is het te obvious?
Ben je er maandag nog wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. het gaat een geweldig weekend worden...
Oh ik wilde ook helemaal niet jouw post quoten maar die van hem.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zie niks als valsspelen eigenlijk. Ik was alleen emphatisch richting 5thencounters visie op vals spelen.
In jouw geval kun je dagen ook vervangen in minuten. Scheelt weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meer dan twee dagen om één aflevering te analyseren is eigenlijk al teveel denk ik...
Aha, jaja.. ehh nou je er toch bent, en als bijdehante beterweter weet jij vast wel waar de caps geplaats mochten worden? Thx vast...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In jouw geval kun je dagen ook vervangen in minuten. Scheelt weer.
Hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, jaja.. ehh nou je er toch bent, en als bijdehante beterweter weet jij vast wel waar de caps geplaats mochten worden? Thx vast...
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is de grootste reden dat ik Tim niet verdenk. Alles wat hij doet wordt zo dik uitgemeten door de regie. Geen idee waarom, maar ik kan me niet voorstellen dat hij de Mol is. Anders zou ik het niet leuk gedaan vinden door de makers.
Ja prima, maar dan vind ik het niet leuk gedaan. Het mindfucken begint een veel te grote rol in het programma in te nemen, wat ten koste gaat van het eigenlijke spel.quote:
Daarom zit ik op Kees, als DE MOL.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Die laatste twijfel ik aan hoor.volgens mij laten ze je echt niet zonder wat voor informatie dan ook "los" door een gebied waar potentieel wilde dieren zitten lopen.
Ik vind de opmerking van Zarayda en Carolien eigenlijk wel bij elkaar passen. Als de schemer invalt komen de wilde dieren, dan moet je weg wezen. (kan natuurlijk een strategie zijn van een mol, om de tijdsdruk wat op te voeren)
dan vind ik de opmerking van Paulien (wij praten wel wat zacht, want wij hebben niet zo'n kooi om ons te beschermen) opmerkelijker. De angst voor wilde dieren aanjakkeren? of zijn ze zo voorbereid, zat de schrik er nog in na de val van Janine en is de productie extra voorzichtig geworden?
Zeer mooie locatie is het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef afstandbediening het volgende:
Ik ook niet. Maar met dit spel moet je zelfs op een grasspriet letten want overal kan een aanwijzing zitten.![]()
Ik moet zeggen dat ze er weer een mooi programma van hebben gemaakt met zeer mooie beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |