SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n boek is uit!!
2 dingen:
1) zo eindig je een boek niet verdomme![]()
2) als er niet snel een man is die hoofdstuk 25 met mij wil doen ga ik gillen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
50 tinten gelezen of zo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
M'n boek is uit!!
2 dingen:
2) als er niet snel een man is die hoofdstuk 25 met mij wil doen ga ik gillenWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Wat is hs 25?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
M'n boek is uit!!
2 dingen:
2) als er niet snel een man is die hoofdstuk 25 met mij wil doen ga ik gillenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uhuh!!quote:
Anderhalve dag over gedaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Als in: morgen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, kaneel, kaneel.
Doe je zaterdagavond al wat?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan bindt hij haar vast, blinddoekt haar, geeft haar een iPod om naar een intens muziekstuk te luisteren en terwijl zij compleet afgesloten van de buitenwereld ligt, niks kan zien, horen of doen slaat hij haar met een strengenzweep!quote:
ME WANT!!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan bindt hij haar vast, blinddoekt haar, geeft haar een iPod om naar een intens muziekstuk te luisteren en terwijl zij compleet afgesloten van de buitenwereld ligt, niks kan zien, horen of doen slaat hij haar met een strengenzweep!
ME WANT!!![]()
![]()
Gut onthoud jij de hoofdstuknummers, kun je niet gewoon even beschrijven hoe-en-wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
M'n boek is uit!!
2 dingen:
2) als er niet snel een man is die hoofdstuk 25 met mij wil doen ga ik gillen
't Is al weer even geleden die drie boeken.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Was best leuk om eens te doen, ja. Maar ik was toch niet het type dat anderen graag slaat. Het enige leuke was haar reacties te zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan bindt hij haar vast, blinddoekt haar, geeft haar een iPod om naar een intens muziekstuk te luisteren en terwijl zij compleet afgesloten van de buitenwereld ligt, niks kan zien, horen of doen slaat hij haar met een strengenzweep!
ME WANT!!Ik moet werken tot half 9. Hoezo?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah jullie zijn ineens 100 postings verderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut onthoud jij de hoofdstuknummers, kun je niet gewoon even beschrijven hoe-en-wat?
't Is al weer even geleden die drie boeken.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat grote meet in Rotterdam, niet compleet zonder jou enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was best leuk om eens te doen, ja. Maar ik was toch niet het type dat anderen graag slaat. Het enige leuke was haar reacties te zien.
[..]
Ik moet werken tot half 9. Hoezo?![]()
![]()
Was het voorlaatste hoofdstukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut onthoud jij de hoofdstuknummers, kun je niet gewoon even beschrijven hoe-en-wat?
't Is al weer even geleden die drie boeken.....en zie onder
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ME WANT!!Echtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niets voor mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het voorlaatste hoofdstuken zie onder
[..]
[..]
Echt![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 50 shades boek 1, 2 en 3 in 2 dagen achterelkaar heb uitgelezen, met alleen kort slaapje ertussen... in mijn hoofd is het dus 1 verhaal....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik voel me gevleid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat grote meet in Rotterdam, niet compleet zonder jou enzo.![]()
Wie komen er allemaal dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga nu deel 2 kopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 50 shades boek 1, 2 en 3 in 2 dagen achterelkaar heb uitgelezen, met alleen kort slaapje ertussen... in mijn hoofd is het dus 1 verhaal....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben, als digi verslaafde, gewoon van PDF's gaan lezen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou dat is dus niks voor mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben, als digi verslaafde, gewoon van PDF's gaan lezen...![]()
Ik stond gisteren met het boek in mn handen te koken, heb in de deuropening staan lezen en zelfs het boek mee naar de wc genomen toen ik moest plassen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat lukt met een iPad ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat is dus niks voor mij![]()
Ik stond gisteren met het boek in mn handen te koken, heb in de deuropening staan lezen en zelfs het boek mee naar de wc genomen toen ik moest plassen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die heb ik niet!!quote:
Tevens is het applefanboy gehalte echt te groot in 50 tinten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb wel een goed boek voor jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik houd niet van lezen, maar als ik lees dan graag van papier.![]()
Vooral hoofdstuk 25 is een aanrader
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeuh! En Audiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet!!
Tevens is het applefanboy gehalte echt te groot in 50 tinten!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed boek voor je![]()
Vooral hoofdstuk 25 is een aanrader![]()
![]()
I was seriousquote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het ging goed las ik? Al een beetje bijgekomen van de McD?quote:Dan moet ik 'm maar gaan lezen hè?quote:![]()
![]()
Kom gaan we snel deel 2 kopen zodat we allebei kunnen lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging goed las ik? Al een beetje bijgekomen van de McD?
[..]
Dan moet ik 'm maar gaan lezen hè?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou ook wat inkopen doen en beetje oefenen met je buurmeisje ofzo...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou ook wat inkopen doen en beetje oefenen met je buurmeisje ofzo...![]()
Geweldig dit!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Okéquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom gaan we snel deel 2 kopen zodat we allebei kunnen lezenNah, zij houdt niet zo van zweepjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou ook wat inkopen doen en beetje oefenen met je buurmeisje ofzo...![]()
![]()
Nou ja ik denk nie dattie onder zijn steen laadjes vol met diverse formaten en uitvoeringen hulpstukken heeft, en de juiste muziekstukken op de ipod enzow...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moest lachen vanwege "buurmeisje"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ik denk nie dattie onder zijn steen laadjes vol met diverse formaten en uitvoeringen hulpstukken heeft, en de juiste muziekstukken op de ipod enzow...
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Fijn. Weer helemaal beter?quote:Ja, nouja. Vanavond afscheidsfeest van een aantal collega's die terug gaan naar Duitsland. Die zouden vorige week hun laatste dag hebben en dit feest stond al gepland. Maar nu is het allemaal wat anders verlopen, dus vanavond word het waarschijnlijk weer een grote jankpartijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging goed las ik? Al een beetje bijgekomen van de McD?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Weer helemaal beter?![]()
![]()
Ja, word ik nou bedoeld of wie? Verwarrend ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen vanwege "buurmeisje"
Oh, ja dat zal wel iets anders verlopen. Maar goed, maak het er het beste vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Fijn. Weer helemaal beter?
[..]
Ja, nouja. Vanavond afscheidsfeest van een aantal collega's die terug gaan naar Duitsland. Die zouden vorige week hun laatste dag hebben en dit feest stond al gepland. Maar nu is het allemaal wat anders verlopen, dus vanavond word het waarschijnlijk weer een grote jankpartij![]()
![]()
![]()
Ik zei gisteren dat ik naar mijn buurmeisje ging om te zien wie dat allemaal geloofden, terwijl ik bij Hups zitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, word ik nou bedoeld of wie? Verwarrend dit![]()
![]()
Last Online: January 23 - 06:45 AMquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik naar mijn buurmeisje ging om te zien wie dat allemaal geloofden, terwijl ik bij Hups zit
Voor mij is het duidelijk ja![]()
![]()
Vin zei woensdag dat ie zijn buurmeisje ging doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, word ik nou bedoeld of wie? Verwarrend dit
Inmiddels is iedereen er geloof ik al achter wat, of beter gezegd wie hij eigenlijk ging doenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eergisteren zelfsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik naar mijn buurmeisje ging om te zien wie dat allemaal geloofden, terwijl ik bij Hups zit
[b]AirwiN schreef [/b]
Dafuq bedoel je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Last Online: January 23 - 06:45 AM
Voor mij is het duidelijk ja![]()
Prachtig dat xfirequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Last Online: January 23 - 06:45 AM
Voor mij is het duidelijk ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit je nog steeds bij Hups?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weten je ouders nog wel hoe je er uit ziet, of niet?
Dat vraag ik me ook al afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je nog steeds bij Hups?
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch eens instellen dat hij niet automatisch opstartquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
http://beta.xfire.com/profile/vinniiee.
![]()
Ik keek ook pas net hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch eens instellen dat hij niet automatisch opstart.
![]()
![]()
Nee, alweerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je nog steeds bij Hups?
Whehe, ja hoor![]()
![]()
Nu eerst even een uurtje...?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
BAM!
al 2,5 uur geleerd en more to come![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu eerst even een uurtje...?ben bezig met de was
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Net of ik daar op letquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik niet eens even mijn laptop uit kan zetten (of aan) zonder dat het opvalt![]()
![]()
Ik moet je zeggen dat ik niet refereerde naar uitspraken van Vinnie, maar dat ik bedoelde "een buurmeisje om het op uit te proberen" alvorens als volleerd dominus aan de gang te gaan met zweep en iPod in de meer intieme sfeer met iemand waar je misschien nog even langer mee wilt doen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je woont bij huppelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik 7273848592616163849281525483916x gezegd.![]()
Ah, oke. Verwarrend hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja.quote:
"He Vinniiee komt online"
"He vinniiee is thuis"
En dan heb ik mijn browser nog niet eens opgestart![]()
![]()
En niemand die mij dat even verteldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik 2x gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja.
"He Vinniiee komt online"
"He vinniiee is thuis"
En dan heb ik mijn browser nog niet eens opgestart![]()
![]()
Ik nu net toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niemand die mij dat even verteld![]()
Om het nog verwarrender te maken moet ik eens naar jou gaan en dan weer zeggen dat ik naar buurmeisje ga, dan denkt iedereen dat ik bij Hups zitquote:![]()
![]()
Mijn dank is groot!quote:
Tenminste nog iemand die mij op de hoogte houdt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het wel fijn vinden als ik het zelf nog allemaal snapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om het nog verwarrender te maken moet ik eens naar jou gaan en dan weer zeggen dat ik naar buurmeisje ga, dan denkt iedereen dat ik bij Hups zit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, nouja. Niet meer dan we eigenlijk al wel wisten maar dan uitgebreider uitgelegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe was die meeting? Veel wijzer geworden?
En allemaal onze gegevens door moeten geven en krijgen komende week allemaal een individueel gesprek, zodat je het kan aangeven als je wil dat je contracturen omhoog gaan enzo.What you forget, you are gonna repeat.
Toch wel ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als ik het zelf nog allemaal snap![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. Ik heb geen adreswijziging gedaan en geen sleutelBewijsquote:![]()
![]()
Ik zou het ook fijn vinden als ik het ook nog blijf snappen. Aangezien mijn nickname toch min of meer buurmeisje is, en straks komen er kromme verhalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als ik het zelf nog allemaal snap
Okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Posts ga ik echt niet terug zoeken![]()
Sleutel vraag je maar aan Hups en adres aan de gemeente.![]()
![]()
Sleutel --> katteluikjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Posts ga ik echt niet terug zoeken![]()
Sleutel vraag je maar aan Hups en adres aan de gemeente.
Adres --> illegaal onderhuur
Hij had beter buurjongen kunnen zeggen ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het ook fijn vinden als ik het ook nog blijf snappen. Aangezien mijn nickname toch min of meer buurmeisje is, en straks komen er kromme verhalen![]()
Sorry, je moet inderdaad niet de verwarring willen dat Vinnie bij jou komt oefenen met een Zweep en plugjes en iPod, om het daarna op Huppel als volleerd leer-werker te kunnen uitvoeren. Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het ook fijn vinden als ik het ook nog blijf snappen. Aangezien mijn nickname toch min of meer buurmeisje is, en straks komen er kromme verhalenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan gebruik ik wel de afkorting van je originele usernamequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het ook fijn vinden als ik het ook nog blijf snappen. Aangezien mijn nickname toch min of meer buurmeisje is, en straks komen er kromme verhalen![]()
![]()
Dan heb ik liever dat TGND oefent op Vin en dat zij dat dan als volleerd leer-werker bij mij komt uitvoerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry, je moet inderdaad niet de verwarring willen dat Vinnie bij jou komt oefenen met een Zweep en plugjes en iPod, om het daarna op Huppel als volleerd leer-werker te kunnen uitvoeren. Dat begrijp ik.![]()
No offence hoor Vin
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen kattenluikje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sleutel --> katteluikje
Adres --> illegaal onderhuur
En illegale onderhuur doe ik niet aan.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat TGND oefent op Vin en dat zij dat dan als volleerd leer-werker bij mij komt uitvoeren![]()
No offence hoor Vin![]()
![]()
Ik zie Vin dit gewoon niet doen. Hij lijkt me het type niet voor sm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry, je moet inderdaad niet de verwarring willen dat Vinnie bij jou komt oefenen met een Zweep en plugjes en iPod, om het daarna op Huppel als volleerd leer-werker te kunnen uitvoeren. Dat begrijp ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Vin dit gewoon niet doen. Hij lijkt me het type niet voor sm.![]()
![]()
Zie je Vin al wel voor je in een "dominus" outfit van leer en riempjes enzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat TGND oefent op Vin en dat zij dat dan als volleerd leer-werker bij mij komt uitvoeren![]()
No offence hoor Vin
Of droom je van de gescheurde spijkerbroek en de stropdas?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik denk dat ik dan inderdaad nat word!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zie je Vin al wel voor je in een "dominus" outfit van leer en riempjes enzo?
Omdat ik dan in mn broek zeik van het lachen![]()
Wederom, no offence Vin
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar je smeert hups nu al maanden 3 keer per dag door, maar ze smeekt om SM.quote:
Ik had verwacht dat je daar nu wel zou zijn aanbeland dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oe die jeans en stropdas
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan inderdaad nat word!
Omdat ik dan in mn broek zeik van het lachen![]()
Wederom, no offence Vin![]()
Daar zul je mij niet in vinden nee![]()
![]()
Zo lang al? Zo vaak?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar je smeert hups nu al maanden 3 keer per dag door, maar ze smeekt om SM.
Ik had verwacht dat je daar nu wel zou zijn aanbeland dan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Teasenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar je smeert hups nu al maanden 3 keer per dag door, maar ze smeekt om SM.
Ik had verwacht dat je daar nu wel zou zijn aanbeland dan..
![]()
Ik heb een lastige puber hier rondlopen die 's nachts al vaak genoeg dingen verstoordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach gossie, kan Vinnie het maar twee keer per dag?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niets van aan trekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een lastige puber hier rondlopen die 's nachts al vaak genoeg dingen verstoord![]()
Vergeet die teenknagende kat nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een lastige puber hier rondlopen die 's nachts al vaak genoeg dingen verstoord![]()
![]()
Is lastig inderdaad om die te woord te staan met een volle mond...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een lastige puber hier rondlopen die 's nachts al vaak genoeg dingen verstoordProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kapotslaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeet die teenknagende kat niet![]()
Ik dacht dat Vin al 20 was...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een lastige puber hier rondlopen die 's nachts al vaak genoeg dingen verstoordEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou ja, dat trekken zal dan wel even nodig zijnquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja, dat trekken zal dan wel even nodig zijn![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vin al 20 was...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vin al 20 was...
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit boordevol goede ideeën
Die worden er zo nu en dan ingestopt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit boordevol goede ideeënProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Onder andere wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die worden er zo nu en dan ingestopt?![]()
![]()
Ik ga mijzelf maar eens even laten feteren op een lunch in het bedrijfsrestaurant
broodje balquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:03 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens even laten feteren op een lunch in het bedrijfsrestaurant
Ik ga kijken of we nog lekkere soep hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:03 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens even laten feteren op een lunch in het bedrijfsrestaurant![]()
![]()
vakantiebestemming voor komende december is bekend
viva la Mexico![]()
Tof!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
vakantiebestemming voor komende december is bekend
viva la Mexico![]()
Ik vlieg mee![]()
![]()
Dat zou geen probleem moeten zijn in het hete Mexicoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de rest kun je afbetalen in natura![]()
![]()
Nu zelfsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou geen probleem moeten zijn in het hete Mexico
Goedemiddag!!!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ai carambaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch 6 minuten later dan dat ik het postte
Adios amigos![]()
hasta luego
Spaans.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik ga volgend jaar spaanse lessen volgen en in december een maand backpacken in Mexicoquote:
Jup. Dias kan altijd, behalve 's nachts.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ESF / Burgerlijke Bingo Bier Bitterballen meet! #31 Kwart voor limoncello!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid.![]()
Wie komen er allemaal dan?
Veel onbekend voor mij, maar beetje zoals John Carter.![]()
Net als bonjour in het Fransquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Dias kan altijd, behalve 's nachts.
Nice! Heb je geld teveel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar spaanse lessen volgen en in december een maand backpacken in Mexico
Te lang geleden dat ik wat Spaans heb geleerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Dias kan altijd, behalve 's nachts.![]()
![]()
ik leen gewoon volle bak bij de overheid en werk daarnaast ook nogquote:![]()
dus ja
Bon guerno (sp?) in het Italiaans.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Net als bonjour in het Frans
Bovenop je stufi nog lenen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik leen gewoon volle bak bij de overheid en werk daarnaast ook nog![]()
dus ja![]()
![]()
jaquote:ik krijg 1000 euro van de overheid per maand ofzo
Ah, lenen. Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik leen gewoon volle bak bij de overheid en werk daarnaast ook nog![]()
dus ja
Sorry, maar dat ga ik niet redden. Ken de meesten ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
ESF / Burgerlijke Bingo Bier Bitterballen meet! #31 Kwart voor limoncello!
Veel onbekend voor mij, maar beetje zoals John Carter.
Maar veel plezier in ieder geval.
waarom niet?quote:ik heb 15 jaar om het terug te betalen ipv 4
Wat geef je allemaal uit dan. 1000 + werkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaik krijg 1000 euro van de overheid per maand ofzo
![]()
![]()
Daarom die sp?quote:Ik wist t niet zeker.
Lenen is kut. Doe het nooit meer. Net als in termijnen betalen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom niet?ik heb 15 jaar om het terug te betalen ipv 4
![]()
Lenen is gewoon klotequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik geef per maand zo'n 800E uit dus dan hou je nog wel eens wat overquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat geef je allemaal uit dan. 1000 + werk
lenen voor studeren is heel normaal hoor. De rente is bijna net zo laag als de inflatie dus het kost bijna nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lenen is kut. Doe het nooit meer. Net als in termijnen betalen.
Ik studeer niet meer, maar ik had t ook niet echt nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Huis cash betalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lenen is kut. Doe het nooit meer. Net als in termijnen betalen.![]()
![]()
Een kut lenen is minder kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lenen is kut. Doe het nooit meer. Net als in termijnen betalen.What you forget, you are gonna repeat.
ligt eraan hoe groot de kutlening isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een kut lenen is minder kut.
Hahaquote:hypotheek is een ander verhaal. Maar lenen voor persoonlijke redenen om iets te kopen is meestal niet slim.
![]()
Ligt eraan welke kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een kut lenen is minder kut.![]()
Waar kan ik een kut lenen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een kut lenen is minder kut.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
studie is investeren in jezelfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahahypotheek is een ander verhaal. Maar lenen voor persoonlijke redenen om iets te kopen is meestal niet slim.
En wat je er onder verstaat, overigens. Letterlijk of niet. Zegmaar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot de kutlening is
Haal die rot hand uit me gezichtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studie is investeren in jezelf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haal die rot hand uit me gezicht
Ik vind het niet slim van je in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef per maand zo'n 800E uit dus dan hou je nog wel eens wat over
[..]
lenen voor studeren is heel normaal hoor. De rente is bijna net zo laag als de inflatie dus het kost bijna niets
Als ik leen, dan leen ik wel bij pap en mam![]()
![]()
Die kun je vast uitzoeken.quote:Bij de kutbank, waar zoveel mensen het over hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kan ik een kut lenen dan?What you forget, you are gonna repeat.
mijn papa en mama helpen met aflossenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het niet slim van je in ieder geval
Als ik leen, dan leen ik wel bij pap en mam
typ dan duidelijkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is het tegenovergestelde van wat ik je vroeg![]()
Klopt. Mensen die lenen om op vakantie te gaan zijn slecht bezig vind ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahahypotheek is een ander verhaal. Maar lenen voor persoonlijke redenen om iets te kopen is meestal niet slim.
![]()
De wallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kan ik een kut lenen dan?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien wil ik de desbetreffende kut wel helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kun je vast uitzoeken.
[..]
Bij de kutbank, waar zoveel mensen het over hebben.![]()
Maar je hebt geen 1000+werk nodig om te studerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studie is investeren in jezelf![]()
![]()
Je kan ze uitzoeken. Dus jouw opmerking is overbodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Misschien wil ik de desbetreffende kut wel helemaal niet.What you forget, you are gonna repeat.
klopt, maar hoe moet ik anders mijn reizen financierenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je hebt geen 1000+werk nodig om te studeren![]()
Good point.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan ze uitzoeken. Dus jouw opmerking is overbodig.![]()
sorry maatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haal.. die hand uit me gezicht aub
Same difference.
Met reizen wachten totdat je er geld voor hebt en dan van je eigen centjes betalen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar hoe moet ik anders mijn reizen financieren![]()
![]()
Iets minder (duur) reizen wellicht. Heb je heel Europa al gezien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar hoe moet ik anders mijn reizen financieren![]()
Geld voor vakanties moet je niet lenen in mijn optiek, dan ben je financieel onverantwoord bezig.![]()
doe ik dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met reizen wachten totdat je er geld voor hebt en dan van je eigen centjes betalen.
ik leef van de overheid, en alles wat ik werk ==> reispotje
Buufjequote:
Goed, eerste werkdag gehad. Erg leuk.quote:
Waar werk je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed, eerste werkdag gehad. Erg leuk.
Als ik even mag binnenvallen in het gesprek![]()
![]()
maak zelf tomatensoep danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Verdomme
Geen tomatensoep in huis
Als ik zelf ook geen boodschappen doe he..
Awesome!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed, eerste werkdag gehad. Erg leuk.
Voor die nieuwe opleiding?![]()
Ik heb ook besloten te stoppen met mijn opleiding
Twee tomatenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel als je een kleine portie maakt![]()
![]()
Nee, halve baan erbij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Awesome!!
Voor die nieuwe opleiding?![]()
Ik heb ook besloten te stoppen met mijn opleidingMorgen wel een open dag.
Whut? Waarom?
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar ga je het niet mee redden nee
Mam kan gewoon geen boodschappen doen![]()
![]()
ga dan ook op kamersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
Mam kan gewoon geen boodschappen doen
Mijn moeder eet nooit fruit, daarom moet ik het ook 3 keer vragen voordat ze fruit in huis haalt. Al eet ik een paar dagen geen fruit voel ik me helemaal ongezond![]()
![]()
Ah, oke! Tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, halve baan erbij.Morgen wel een open dag.
Whut? Waarom?![]()
Omdat het al een jaar aan me knaagt. Ik zie dat therapie geven absoluut niet zitten. En pedagogiek lijkt me veel leuker. Dus toen ik besloot dat ik dat wil gaan doen, besloot ik te stoppen met mijn huidige studie.What you forget, you are gonna repeat.
krijg je er betaald voor?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe normaal altijd de boodschappen. Ik ben de kok hier
Nee, maar in ieder geval wel altijd eten wat ik lekker vindquote:
Mja, ben even wat ander eten zoeken nu![]()
![]()
![]()
Hoe was de bespreking gisteren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke! Tof!![]()
Omdat het al een jaar aan me knaagt. Ik zie dat therapie geven absoluut niet zitten. En pedagogiek lijkt me veel leuker. Dus toen ik besloot dat ik dat wil gaan doen, besloot ik te stoppen met mijn huidige studie.![]()
![]()
Waarom ga je niet gewoon even naar de winkel voor tomaten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar in ieder geval wel altijd eten wat ik lekker vind
Mja, ben even wat ander eten zoeken nu![]()
![]()
Ik had het vroeger ook niet erg gevonden als ik dat had moeten doen. Boodschappen doen is niet vervelend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Al zou ik het zonder auto een stuk minder tof vinden.
Ik ben nu helemaal blij als ik op mijn bonnetje kijk en zie hoeveel korting ik heb.HAMSTEREN!
![]()
Kregen hetzelfde te horen als wat we al min of meer wisten, maar dan uitgebreider.quote:
En gegevens doorgegeven. That's all.What you forget, you are gonna repeat.
Ow okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kregen hetzelfde te horen als wat we al min of meer wisten, maar dan uitgebreider.
En gegevens doorgegeven. That's all.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef Myraela het volgende:
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik had het vroeger ook niet erg gevonden als ik dat had moeten doen. Boodschappen doen is niet vervelend.
Ik ben nu helemaal blij als ik op mijn bonnetje kijk en zie hoeveel korting ik heb. HAMSTEREN!Vrouwen.
Ik had laatst dat extreme coupon programma gezien. Vrouw maakte van 600 dollar boodschappen 23 dollar. Is in Amerika dus nog ziekerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het vroeger ook niet erg gevonden als ik dat had moeten doen. Boodschappen doen is niet vervelend.
Ik ben nu helemaal blij als ik op mijn bonnetje kijk en zie hoeveel korting ik heb.HAMSTEREN!
![]()
![]()
Als het goed is komt mijn zusje vanmiddag mijn taart brengen. Ik ben benieuwd hoe die geworden is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is gewoon geld verdienen terwijl je het uitgeeft.
Ah, oké. Je hebt er in ieder geval wel lang over nagedacht. Pedagogiek op de uni?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke! Tof!![]()
Omdat het al een jaar aan me knaagt. Ik zie dat therapie geven absoluut niet zitten. En pedagogiek lijkt me veel leuker. Dus toen ik besloot dat ik dat wil gaan doen, besloot ik te stoppen met mijn huidige studie.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
+Ik moet dat ook nog eens kijken. Kon het hier ook maar zo erg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik had laatst dat extreme coupon programma gezien. Vrouw maakte van 600 dollar boodschappen 23 dollar. Is in Amerika dus nog zieker![]()
![]()
Taart?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed is komt mijn zusje vanmiddag mijn taart brengen. Ik ben benieuwd hoe die geworden is.![]()
Echt he, lijkt me een geweldige sport om zo veel boodschappen voor 20 euro te regelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:46 schreef Myraela het volgende:
+
[..]
Ik moet dat ook nog eens kijken. Kon het hier ook maar zo erg.![]()
![]()
Nee, gewoon op de HUquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Je hebt er in ieder geval wel lang over nagedacht. Pedagogiek op de uni?
Zow, nog een paar uurtjes e ndan is het weekend. Bijkomen van de zware avond...
Zin in een goede borrel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, geweldig lijkt me dat. Hele voorraadkasten vol met troep zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Echt he, lijkt me een geweldige sport om zo veel boodschappen voor 20 euro te regelen![]()
![]()
Pics.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een taart bij haar besteld.![]()
20 pakjes Maagzuurremmers, 15 rollen Edet-pull, 22 pakjes vochtig toiletpapier, 15 dozen sportdrank.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, geweldig lijkt me dat. Hele voorraadkasten vol met troep zetten.
Jeeeej wat heb ik een hoop bespaard!
Ach, als ik het uiteindelijk zou gebruiken en het houdbaar blijft tot die tijd, zou ik het niet erg vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
20 pakjes Maagzuurremmers, 15 rollen Edet-pull, 22 pakjes vochtig toiletpapier, 15 dozen sportdrank.
Jeeeej wat heb ik een hoop bespaard!![]()
Mjah meestal worden er toch producten getoond in de couponning show op TLC dat je denkt: dat -gebruikt- toch helemaal niemand??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, als ik het uiteindelijk zou gebruiken en het houdbaar blijft tot die tijd, zou ik het niet erg vinden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen zin in. Ga morgen boodschappen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon even naar de winkel voor tomaten?
Kan wel een dag zonder hoor![]()
![]()
Goeiemiddag
* Blind_Guardian heeft een bod op z'n huis
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Uiteraard massaal inslaan als iets de helft goedkoper is jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
en een goed bod?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemiddag
* Blind_Guardian heeft een bod op z'n huis
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemiddag
* Blind_Guardian heeft een bod op z'n huis![]()
![]()
Ik ga weer vergaderen.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat heet goedquote:? 't is maar 50.000 onder de hypotheekwaarde, maar meer dan het bij executie zou opleveren
Helaas is dat wel een werkelijkheid waar veel huiseigenaren mee moeten gaan leren leven (ik ook...)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat heet goed? 't is maar 50.000 onder de hypotheekwaarde, maar meer dan het bij executie zou opleveren
Daarom nog even wachten met de aankoop en hopen dat het zich enigszins stabiliseertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is dat wel een werkelijkheid waar veel huiseigenaren mee moeten gaan leren leven (ik ook...)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat heet goed? 't is maar 50.000 onder de hypotheekwaarde, maar meer dan het bij executie zou opleveren
Uhuh. Dat ik en mijn ex al ons spaargeld kwijt gaan raken wisten we al, maar als we het bod met 5000 omhoog kunnen werken dan hebben we hopelijk een goede kans dat de bank en de NHG meewerken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is dat wel een werkelijkheid waar veel huiseigenaren mee moeten gaan leren leven (ik ook...)Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
We zitten in de positie dat we er snel vanaf willen ivm. dubbele lasten. En een kelderend eigen vermogen. Dus zolang de koper dat niet merkt hebben we een kans dat we er iets meer voor kunnen vangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Het is een bod he, gewoon tegenbod doen.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Jullie zijn er stil van?
Ik ben er weer vandoor, werkoverleg (met m'n griepharses)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Jullie zijn er stil van?
Ik ben er weer vandoor, werkoverleg (met m'n griepharses)
![]()
![]()
Middag.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik oooook. Super wedstrijdquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Staat federer lekker te klappen? Altijd een zwak voor die gozer, sympathiek. Nooit kwaad, en al jaren aan de top.![]()
Dat weten die mensen ook... die zetten express veel lager in in de hoop dat jij ja zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
We zitten in de positie dat we er snel vanaf willen ivm. dubbele lasten. En een kelderend eigen vermogen. Dus zolang de koper dat niet merkt hebben we een kans dat we er iets meer voor kunnen vangen.![]()
Super wisselvalligquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Staat federer lekker te klappen? Altijd een zwak voor die gozer, sympathiek. Nooit kwaad, en al jaren aan de top.![]()
Is eigenlijk gewoon belachelijk jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwentennis is veel leuker, denken de buren direct dat je weer een porno op hebt gezet.
![]()
![]()
Federer nooit wegstrepen. Dan presteert hij juistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Federer verliest. Al dacht ik dat een set geleden ook
Mja, nu 3-0 achter in games.![]()
![]()
Klopt. Maar hij zwijnde in de derde set op 5-6 achter wel dik. Slaat Murray zo'n 100% bal uit, wordt het 6-6 en pakt ie de tie-break.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Federer nooit wegstrepen. Dan presteert hij juist
Maar nu ziet het er slecht uit voor hem![]()
![]()
Hij staat maar 1 break achter, dus het kan wel. Al ga ik daar niet vanuit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat hij de 5-3, 5-4 en 5-5 pakt?![]()
Ik zeg het lukt hem.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij staat maar 1 break achter, dus het kan wel. Al ga ik daar niet vanuit.![]()
Oh 2 breaksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij staat maar 1 break achter, dus het kan wel. Al ga ik daar niet vanuit.![]()
![]()
Deel 2 en 3 ook in the pocket!!
Tot over een dag of 3
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Deel 2 en 3 ook in the pocket!!
Tot over een dag of 3
Sop zeDjoko dan maarquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |