Eten en drinken voor de dag als je dat niet daar wilt kopen. Hou er rekening mee dat we waarschijnlijk wel ergens wat gaan drinken of 's avonds eten ofzo, dus zorg dat je wat geld meehebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:55 schreef Susteren het volgende:
Moet ik nog wat versnaperingen voor jullie meenemen?
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd als ik vragen mag?
Ahh okey, nja ben zelf 16 vandaarquote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eten en drinken voor de dag als je dat niet daar wilt kopen. Hou er rekening mee dat we waarschijnlijk wel ergens wat gaan drinken of 's avonds eten ofzo, dus zorg dat je wat geld meehebt.
Ik ben 23 maar geestelijk 10 jaar jonger.
Merc, jij komt toch twee van stations verder vandaan?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:46 schreef Mercan het volgende:
Ik heb nog niet eerder meegedaan aan een Fok meet, weet eigenlijk niet hoe jullie voorheen te werk zijn gegaan.
Willen we een soort van routekaart en globale dag planning?
Ik wil het een en ander wel organiseren!
Ik hoor het wel.
Ben je ookquote:
Zo zijn wijquote:
Heel lief, maar denk dat ieder dat voor zich mee kan nemenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:55 schreef Susteren het volgende:
Moet ik nog wat versnaperingen voor jullie meenemen?
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd als ik vragen mag?
* Puala kijkt doodkapje lief aanquote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
Ons huis heeft ook een bezoekersvergunning. Kun je voor een paar ekkie de hele dag staan
Ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Merc, jij komt toch twee van stations verder vandaan?
Ik zal m reserveren. Verwacht niet dat mn huisgenoten ze nodig heeft, maar je weet nooit. Plus ergens dit jaar gaan ze over naar een digitale versiequote:
Ja dat is mss wel handig. Mensen komen van ver, dus is het wel handig om iets 'unieks' te doen. Ooijpolder vind ik zelf wel grappig, zeker met het waalstrandje met die beesten erbij enzo. De Hemel is gewoon leuk omdat je daar een rondleiding kan krijgen. Het kost wel 100,- E.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ja?
Zullen wij een beetje in overleg een routekaart maken en een soort van dagplanning in elkaar zetten?
Zo haal je meer uit een dag dan wanneer we ter plekke dingen gaan improviseren want dan krijg je 10 verschillende meningen.
31 hier, knaapjequote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef Mercan het volgende:
Ik ben 30, dus allemaal doen wat ik zeg!
Hmm, wil die dag eigenlijk niet meer dan 30/40 euro opmaken aangezien ik nog een hele wishlist aan photo gear hebquote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef Doodkapje het volgende:
De Hemel is gewoon leuk omdat je daar een rondleiding kan krijgen. Het kost wel 100,- E.
Nee, het is maar een ideetje... doen we gewoon iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm, wil die dag eigenlijk niet meer dan 30/40 euro opmaken aangezien ik nog een hele wishlist aan photo gear heb
Moggeh, 100 ekkies is veel.. niet iedereen zit er warmpjes bij hequote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef Doodkapje het volgende:
De Hemel is gewoon leuk omdat je daar een rondleiding kan krijgen. Het kost wel 100,- E.
Mja,... zijn we met 10 personen, dan is dat een tientje en dan krijg je een bierproeverij daarna erbij hequote:Op maandag 11 februari 2013 11:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Moggeh, 100 ekkies is veel.. niet iedereen zit er warmpjes bij he
Bierquote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja,... zijn we met 10 personen, dan is dat een tientje en dan krijg je een bierproeverij daarna erbij he
Misschien is het wel leuk om ook eens Nijmeegs bier te proeven en het is op zich wel leuk om daar foto's te maken.quote:Groepen
Voor groepen vanaf 10 personen adviseren we een rondleiding. Onder begeleiding van een gids hoort u het hele verhaal van de geschiedenis van de brouwerij en u leert de productieprocessen kennen. We sluiten af met een proeverij van 6 van onze bieren.
Het geheel duurt ongeveer anderhalf uur en kost ¤ 10 p.p., met een minimum van ¤ 100,-.
Ook kunt u de rondleiding combineren met een lunch of diner na afloop. (vanaf 20 pers.) Of denk ook eens aan een fles met zelf ontworpen etiket als souvenier.
Tofquote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zal m reserveren. Verwacht niet dat mn huisgenoten ze nodig heeft, maar je weet nooit. Plus ergens dit jaar gaan ze over naar een digitale versie
Maar sluit dat beetje aan op de meet? 'k bedoel, 'k ga meer voor de gebouwen en fotografische hoogstandjes om 't zo maar te zeggen.quote:
Mja, bier is bijna inherent aan de meetsquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar sluit dat beetje aan op de meet? 'k bedoel, 'k ga meer voor de gebouwen en fotografische hoogstandjes om 't zo maar te zeggen.
Lijkt me wel leuk!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om ook eens Nijmeegs bier te proeven en het is op zich wel leuk om daar foto's te maken.
We kunnen ook gewoon in die brouwerij een biertje pakken, maar dan betaal je net zo goed 2-3 Eur voor een speciaal gebrouwen biertje.
Ik heb m zelf al eens gedaan met collega's en ben gewoon dol op dat bierquote:
Van mij mogen jullie om 9u al op de stoep staan... heb je meteen mooi licht in de Ooijpolderquote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Susteren het volgende:
Van hoelaat tot hoelaat ongeveer? Misschien leuk om verschillende plekken te gaan, met verschillende takken van fotografie (urban, street-portrait, architecture, noem maar op)?
Zullen we dat maar niet doen met 1,5 uur reistijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie om 9u al op de stoep staan... heb je meteen mooi licht in de Ooijpolder
7 uur opstaan zal jequote:Op maandag 11 februari 2013 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen met 1,5 uur reistijd?
x2quote:
1u 20 minuten... Mjah, eens met ^^....quote:Op maandag 11 februari 2013 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen met 1,5 uur reistijd?
Na 1,5 uur nog niet weg?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wiltOchtendhumeur ftw
Klinkt goed, alleen zal ik wat eerder weg zijn. Afpilsen kan ik toch niet vanwege auto...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:55 schreef Doodkapje het volgende:
Voorstel
12:00 meeten op station en dan rijden naar Ooijpolder/Duivelsberg (ook leuke boswandeling)?
12:30-14:00 picknicken bij mooi weer + beestjes fotograferen
14:30-18:00 binnenstad Nijmegen (/Straatfotografie/Bierbrouwerij/Valkhofmuseum/St.Stevenskerk/Kronenburgerpark), eindigen met zonsondergang aan de Waalkade.
18:00 ergens eten/bbq bij Doodkapje bij goed weer met een kratje bier
21:00-einde of verder borrelen in de stad
Mooi plan! Misschien een leuke goedkope italiaan zoeken om wat lekkers te eten? Ben vegetarischquote:Op maandag 11 februari 2013 11:55 schreef Doodkapje het volgende:
Voorstel
12:00 meeten op station en dan rijden naar Ooijpolder/Duivelsberg (ook leuke boswandeling)?
12:30-14:00 picknicken bij mooi weer + beestjes fotograferen
14:30-18:00 binnenstad Nijmegen (/Straatfotografie/Bierbrouwerij/Valkhofmuseum/St.Stevenskerk/Kronenburgerpark), eindigen met zonsondergang aan de Waalkade.
18:00 ergens eten/bbq bij Doodkapje bij goed weer met een kratje bier
21:00-einde of verder borrelen in de stad
Ja ook, ik kan ook een paar courgetten, paprika's en zoete aardappelen op de bbq gooien en wat vis?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mooi plan! Misschien een leuke goedkope italiaan zoeken om wat lekkers te eten? Ben vegetarisch
Hmm ik ben zelf meer voor een gezellig en niet te duur restaurant, maar komen we wel uitquote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ook, ik kan ook een paar courgetten, paprika's en zoete aardappelen op de bbq gooien en wat vis?Restaurants zat hier
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:34 schreef Mercan het volgende:
Welk merk gebruiken jullie?
1. Kanovinnie
2. Puala = Canon
3. Mercan = Nikon
4. Susteren
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje
8. Merlijn = Canon
Patserquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
Canon 400D
17-40 f/4
70-200 f/4
50mm f/1.8
sigma 10-20
18-55
Speedlite 430
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Hmm, gaat 'm voor mij niet worden denk ik, 30 maart is voor mij te onhandig... Ik heb dan een volle tentamenweek en het is het één na laatste weekend dat ik nog in Nederland ben, dus die hou ik dan sowieso liever even vrij.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Neee! Natuurlijk moet je gewoon komen. Omniej woont ook om de hoek.... Die moeten we ook ff zien te strikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, gaat 'm voor mij niet worden denk ik, 30 maart is voor mij te onhandig... Ik heb dan een volle tentamenweek en het is het één na laatste weekend dat ik nog in Nederland ben, dus die hou ik dan sowieso liever even vrij.
Sorry guys.
Stiekem ben ik overigens gewoon enorm pissig dat jullie zo'n ongelofelijk niet-centrale kutlocatie gekozen hebben en ga ik écht geen geld uitgeven alleen maar om jullie te zien en dat hadden jullie best kunnen weten.Que?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ga je heen?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Het kan verkeerd gelezen worden zie ik al.quote:
tentamens zijn overrated ouwe, gewoon komenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het kan verkeerd gelezen worden zie ik al.Ik ga niet permanent weg hoor, don't you worry.
Bij toekomstige meets kan ik jullie gewoon weer vervelen met mijn aanwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |