Ik wil naar Keulen, snap dat dahan!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil er wel op toe zien dat hij het eerlijk doet, maar dat word dan pas donderdag
Dan doe je dat? Alsof deze meet jou daarin tegen houd?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik wil naar Keulen, snap dat dahan!
Alleen is saaaaaaai.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan doe je dat? Alsof deze meet jou daarin tegen houd?
Ga je mee?quote:
Nu wel?quote:
Hoe bedoel je?quote:
Zoals ik zeg, nu wel.quote:
Al sinds vrijdag ofzo al man!quote:
Keulen!quote:
Goed kijken naar de mooie plekjes, begijnhof, chasseveld enz. Maar zo heeft iedere stad wel wat toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Xcalibur het volgende:
Breda vind ik persoonlijk ook niet zo fotogeniek....
Sinds de kraan omgewaaid is ziet dat terrein er niet meer zo speciaal uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef andreas612 het volgende:
Is het NDSM terrein in Amsterdam niet wat? lekker afwisselend van verlaten tot urban tot opnieuw ontwikkeld.
ahquote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sinds de kraan omgewaaid is ziet dat terrein er niet meer zo speciaal uit.
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat het kiezen van de juiste stad/locatie al een paar weken gaat kosten.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef andreas612 het volgende:
(volgende week zou wel super gunstig uitkomen, ivm geldig OV en vakantie).
Wat al helemaal dood gefotografeerd isquote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ahwist niet dat ie pleite was
Tja, of naar plaatsje 'doel' oid.. da's zo'n spookstadje net over de grens in België.. maar da's wel natuurlijk weer kakka te bereiken voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |