quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan wel rijden vanuit A'dam ja.
Volgens mij woon ik van ons drie dan het verste weg...quote:
Rotterdam is, zeker in de namiddag/schemer erg fotogeniek!quote:
Wellicht de Erasmusbrug nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Rotterdam is, zeker in de namiddag/schemer erg fotogeniek!
Kijk even bij de foto's van China Light heb je een beetje een beeld bij rotterdam in de avond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wellicht de Erasmusbrug nog.
Maar verder vind ik het geen mooie stad.
Köln, Berlijn...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Dus de opties zijn:
Gouda
Nijmegen
Utrecht
Amersfoort
Mis ik nog 1tje?
Rhenen, Amsterdam, Arnhem mogen ook wel op de lijstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Dus de opties zijn:
Gouda
Nijmegen
Utrecht
Amersfoort
Mis ik nog 1tje?
Keulen is goed op 1 dag te doen, zeker over Venlo. En nog goedkoop ook. Okee, je moet wel redelijk vroeg op vanuit Noord Holland (zeker als je zo rond kwart over 9 Venlo wilt verlaten), maar je hebt dan wel wat aan je dag. Net als Brussel zeg maar, was ook altijd goed te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga zelf niet voor een dagje naar Berlijn toe en een weekendmeet vind ik ook weer wat teveel van het goede. Maar als er een groep is die naar Berlijn wilt voor een weekend of dag ga ik dat natuurlijk niet tegenhouden. Köln weet ik niet.
Antwerpen, Brussel, Aachen... In Duisburg kan je goed Italiaans eten vlak naast het station. Wuppertal niet vergeten, met die Schwebebahn (erg apart).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Dus Brussel moet er ook bij?![]()
Misschien is het wel zo handig om buitelandse steden te nemen die goed met de trein te bereizen zijn, al denk ik zomaar dat dat met jou wel goed zit
Is goed. Wanneer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Dus toch Nijmegen?
We moeten 'm idd niet te lang maken nee
Doe er dan wel 20x Cologne enzo in!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Puala het volgende:
Gewoon plaatsnamen in de hoge hoed en kijken welke eruit komt Kano?
Ik wil er wel op toe zien dat hij het eerlijk doet, maar dat word dan pas donderdagquote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Doe er dan wel 20x Cologne enzo in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |