Openluchtmuseum Arnhem? Park Hoge Veluwe?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
Groningen is wel weer erg ver weg he? Utrecht ofzo is centraler? Of misschien Amersfoort? Maar das weer niet zo fotogeniek denk ik.
Amersfoort hebben we al gehad en was best leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
Groningen is wel weer erg ver weg he? Utrecht ofzo is centraler? Of misschien Amersfoort? Maar das weer niet zo fotogeniek denk ik.
Ja hoor. Volgens mij had Netsplitter nog een leuke kroeg gevonden ook waar we een tijd hebben zitten drinkenquote:
Voor mensen uit bijv. Amsterdam is dat niet handig he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef Mercan het volgende:
Nijmegen stel ik voor!
Mooie oude binnenstad.
Ik ken de stad goed, kan helpen met planning.
I know.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mensen uit bijv. Amsterdam is dat niet handig he?
Gaan we gezellig naar Amsterdam? Of exotisch doen en direct door naar Köln/Berlijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef Mercan het volgende:
[..]
I know.
Maar elke keer Utrecht/Amersfoort is ook zo saai.![]()
En het is een voorstel he.
Ik carpool wel met D_A en P_Bquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mensen uit bijv. Amsterdam is dat niet handig he?
Ja natuurlijk, fotografisch hoogstandjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef Mercan het volgende:
Kijk als we allemaal elkaar een beetje helpen gaat het lukken.
En geloof me Nijmegen is echt de moeite waard!
Heb jij nare ervaringen met/in Nijmegen ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, fotografisch hoogstandje
Zie mijn edit. En ik heb geen negatieve ervaringen er mee. Ik vind het alleen geen prettige stad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:42 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hij jij nare ervaringen met/in Nijmegen ofzo?
okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie mijn edit. En ik heb geen negatieve ervaringen er mee. Ik vind het alleen geen prettige stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |