Van mij mogen jullie om 9u al op de stoep staan... heb je meteen mooi licht in de Ooijpolderquote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Susteren het volgende:
Van hoelaat tot hoelaat ongeveer? Misschien leuk om verschillende plekken te gaan, met verschillende takken van fotografie (urban, street-portrait, architecture, noem maar op)?
Zullen we dat maar niet doen met 1,5 uur reistijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie om 9u al op de stoep staan... heb je meteen mooi licht in de Ooijpolder
7 uur opstaan zal jequote:Op maandag 11 februari 2013 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen met 1,5 uur reistijd?
x2quote:
1u 20 minuten... Mjah, eens met ^^....quote:Op maandag 11 februari 2013 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen met 1,5 uur reistijd?
Na 1,5 uur nog niet weg?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wiltOchtendhumeur ftw
Klinkt goed, alleen zal ik wat eerder weg zijn. Afpilsen kan ik toch niet vanwege auto...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:55 schreef Doodkapje het volgende:
Voorstel
12:00 meeten op station en dan rijden naar Ooijpolder/Duivelsberg (ook leuke boswandeling)?
12:30-14:00 picknicken bij mooi weer + beestjes fotograferen
14:30-18:00 binnenstad Nijmegen (/Straatfotografie/Bierbrouwerij/Valkhofmuseum/St.Stevenskerk/Kronenburgerpark), eindigen met zonsondergang aan de Waalkade.
18:00 ergens eten/bbq bij Doodkapje bij goed weer met een kratje bier
21:00-einde of verder borrelen in de stad
Mooi plan! Misschien een leuke goedkope italiaan zoeken om wat lekkers te eten? Ben vegetarischquote:Op maandag 11 februari 2013 11:55 schreef Doodkapje het volgende:
Voorstel
12:00 meeten op station en dan rijden naar Ooijpolder/Duivelsberg (ook leuke boswandeling)?
12:30-14:00 picknicken bij mooi weer + beestjes fotograferen
14:30-18:00 binnenstad Nijmegen (/Straatfotografie/Bierbrouwerij/Valkhofmuseum/St.Stevenskerk/Kronenburgerpark), eindigen met zonsondergang aan de Waalkade.
18:00 ergens eten/bbq bij Doodkapje bij goed weer met een kratje bier
21:00-einde of verder borrelen in de stad
Ja ook, ik kan ook een paar courgetten, paprika's en zoete aardappelen op de bbq gooien en wat vis?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mooi plan! Misschien een leuke goedkope italiaan zoeken om wat lekkers te eten? Ben vegetarisch
Hmm ik ben zelf meer voor een gezellig en niet te duur restaurant, maar komen we wel uitquote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja ook, ik kan ook een paar courgetten, paprika's en zoete aardappelen op de bbq gooien en wat vis?Restaurants zat hier
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:34 schreef Mercan het volgende:
Welk merk gebruiken jullie?
1. Kanovinnie
2. Puala = Canon
3. Mercan = Nikon
4. Susteren
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje
8. Merlijn = Canon
Patserquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
Canon 400D
17-40 f/4
70-200 f/4
50mm f/1.8
sigma 10-20
18-55
Speedlite 430
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Hmm, gaat 'm voor mij niet worden denk ik, 30 maart is voor mij te onhandig... Ik heb dan een volle tentamenweek en het is het één na laatste weekend dat ik nog in Nederland ben, dus die hou ik dan sowieso liever even vrij.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Neee! Natuurlijk moet je gewoon komen. Omniej woont ook om de hoek.... Die moeten we ook ff zien te strikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, gaat 'm voor mij niet worden denk ik, 30 maart is voor mij te onhandig... Ik heb dan een volle tentamenweek en het is het één na laatste weekend dat ik nog in Nederland ben, dus die hou ik dan sowieso liever even vrij.
Sorry guys.
Stiekem ben ik overigens gewoon enorm pissig dat jullie zo'n ongelofelijk niet-centrale kutlocatie gekozen hebben en ga ik écht geen geld uitgeven alleen maar om jullie te zien en dat hadden jullie best kunnen weten.Que?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ga je heen?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Het kan verkeerd gelezen worden zie ik al.quote:
tentamens zijn overrated ouwe, gewoon komenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het kan verkeerd gelezen worden zie ik al.Ik ga niet permanent weg hoor, don't you worry.
Bij toekomstige meets kan ik jullie gewoon weer vervelen met mijn aanwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |