Geen cliffhangers meerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar dat zou dan nu een dubbele aflevering zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Breuls het volgende:
De serie begint in zwart-wit met slechte beeldkwaliteit. Ik zou gewoon voor je eigen lol beginnen bij Tom Baker of Peter Davison. Die zijn minder 'erg'.
Je kunt daarna altijd nog terugwerken.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Missen er in hun periodes ook nog afleveringen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Breuls het volgende:
Ik heb geen idee welke er missen, maar het zullen wel oudere afleveringen zijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is wel leuk om hier en daar een "legendarische" episode mee te pakken, zoals de allereerste, maar ik trek het niet lang, zo f*cking traaaag
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:17 schreef Breuls het volgende:
Ja, een classic serial vertelt een verhaal in 4x25 minuten wat ze nu in 45 minuten zouden doen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
En Pertwee als doctor missen??!!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:47 schreef Breuls het volgende:
Nee, het is een startpunt. Time can be traversed in either direction.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sommige zelfs 6/8 afleveringen
[..]
The dandy and fabulous 3rd Doctor
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar dat zou dan nu een dubbele aflevering zijn.
Yep.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er wel eens aan begonnen maar ook na 1,5 'ouwe' aflevering weer afgehaakt. Té gedateerd om fatsoenlijk weg te kijken imo
Welke dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er wel eens aan begonnen maar ook na 1,5 'ouwe' aflevering weer afgehaakt. Té gedateerd om fatsoenlijk weg te kijken imo
Classic?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
En de redenen waarom ik Doctor Who leuk vind, zijn de verhalen en het acteerwerk, en dat is bij de vorige series (heel) anders.
De afleveringen vanaf 2005 zijn imo niet te vergelijken met die uit de jaren 60/70/80. Die kreeg ik echt niet weggekeken, sorry ...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke dan?![]()
Dan kijk je helemaal geen DW meer.
[..]
Classic?
Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De afleveringen vanaf 2005 zijn imo niet te vergelijken met die uit de jaren 60/70/80. Die kreeg ik echt niet weggekeken, sorry ...
Doctor Who was een serie in de jaren 60-80 en is in 2005 nieuw leven ingeblazen. De oude afleveringen zijn trager en gedateerder dan de nieuwe (op dit moment dan, daar denken we mogelijk over 30 jaar ook weer anders over.) The_BoezelaaR vindt die oude afleveringen niet boeiend en ik ga de komende weken bekijken of ik het met hem eens benquote:
Wij jou ook niet.quote:
Er zijn juist heel veel verwijzingen naar de oude serie(Moffat is er dol op)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Doctor Who was een serie in de jaren 60-80 en is in 2005 nieuw leven ingeblazen. De oude afleveringen zijn trager en gedateerder dan de nieuwe (op dit moment dan, daar denken we mogelijk over 30 jaar ook weer anders over.) The_BoezelaaR vindt die oude afleveringen niet boeiend en ik ga de komende weken bekijken of ik het met hem eens ben
Echt waar?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wij jou ook niet.
De 2005-afleveringen zijn erg verschillend in vergelijking met de classic-afleveringen. De classics kunnen daardoor wat moeizaam wegkijken.
Simpel.
Niet vreemd toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel verwijzingen naar de oude serie(Moffat is er dol op)
[..]
Echt waar?
Classic DW valt best wel mee,aangezien iedereen inmiddels gewend is aan de 2005 versie(en USA series)
Vooral in zwart/wit en oude techniekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet vreemd toch?
Niet iedereen is eene geavanceerd TV-kijker, niet iedereen kijkt vaak oude series. Als je voornamelijk nieuwe/hedendaagse series kijkt is een oude serie als de classic 60's/70's DW een (te) groot verschil.
Tripodquote:
bronquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef Breuls het volgende:
Oh. Nouja, dat is een foto van oude cybermen.
Is dat die zwarte doos van Play.com?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:12 schreef wonderer het volgende:
Eindelijk de box van de eerste vier seizoenen binnenSeptember besteld, whooo.
Ja, alleen heb ik hem nu van amazon.co.uk (voor tien euro minder ook nog).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is dat die zwarte doos van Play.com?
Eerst lag ie een maand bij de douane (play.com stuurt van de kanaaleilanden en dan moet je invoerrechten betalen, blijkbaar...). Kreeg ik het eindelijk binnen, was de doos beschadigd. Teruggestuurd, wachten op een nieuwe, af en toe eens mailen. Ze hadden de beschadigde niet binnen en uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen en bij amazon.co.uk besteld en binnen drie dagen lag ie bij mijn oudersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 29-01-2013 03:27:41 ]
Same here, liep over de grote begraafplaats in Glasgow constant over m'n schouder te turenquote:
Oh man dat is fucked up!quote:
quote:
De mijne Oodsphere...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben dus niet de enige die z'n Whovianism in z'n apparatuur verwerkt. Mijn Wifi heet ook Gallifrey
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef DoomCow het volgende:
BBC announces Doctor Who 50th anniversary 3D special
http://www.nme.com/filman(...)ary-3d-specia/295955
In the Doctor's Wife heeft the Doctor het over een andere Time Lord gehad die zowelijk mannelijke als vrouwelijke vormen heeft gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef wonderer het volgende:
Is dat eigenlijk mogelijk, qua regeneratie? Hebben ze het daar wel eens over gehad? Canon-wise?
Ja. Het is canon-wise mogelijk, maar ik als jongetje van 30+ hoop dat het er nooit van komt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef wonderer het volgende:
Is dat eigenlijk mogelijk, qua regeneratie? Hebben ze het daar wel eens over gehad? Canon-wise?
Let the speculations begin!quote:The special episode is likely to provide the exit point for Smith, who is expected to regenerate into the 12th Time Lord.
Romana?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef lunapuella het volgende:
[..]
In the Doctor's Wife heeft the Doctor het over een andere Time Lord gehad die zowelijk mannelijke als vrouwelijke vormen heeft gehad.
Hier gaat zoveel budget in zitten dat de rest van het seizoen het decor bestaat uit geschilderde toiletrolletjes of zoquote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Sprouts het volgende:
Ja, het wordt vast een mooi spektakel. En dan alle Doctors in hun eigen console room! Die werden toch ergens in de TARDIS opgeslagen?![]()
Tevens:
[..]
Let the speculations begin!
EXTERMINATE!quote:Op zondag 24 februari 2013 08:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dalek-ontwerper Ray Cusick overleden
Demon's Runquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef wonderer het volgende:
Ik zou haast ook zeggen JUIST vanwege de garde en de gootsteenontstopper.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
EXTERMINATE!
Is toch wel de meest iconische vijand van de Doctor ondanks de eierklustser en gootsteen-ontstopper.
Zelfs m'n kleine neefje roept "IK STOOR ME NIET!" als ie met een Dalek van z'n pa speelt
Ze heeft al haar regenerations opverbruikt in Let's kill Hitler..quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Demon's Run
"She is a human +. Specifically: Human plus Timelord. Can she even regenerate?"
Klinkt me steeds meer als een loophole
Bron: http://www.bbc.co.uk/blog(...)rst-Official-Picturequote:Written by Steven Moffat, 'The Bells of St John' will mark the official introduction of the Doctor's newest companion, Clara Oswald, played by Jenna-Louise Coleman. Having already made two appearances last year, the opening episode will be the first time fans get to see the Clara that will accompany the Doctor across the series' eight adventures.
Set in London against the backdrop of new and old iconic landmarks, The Shard and Westminster Bridge, 'The Bells of St John' will also establish a new nemesis, the Spoonheads, who will battle the Doctor as he discovers something sinister is lurking in the Wi-Fi.
Hahahaha, oh damn. Ik las eerst jouw post, toen scrollde ik omhoog en dacht ik "Ja, die ziet er inderdaad raar uit".quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Young_David het volgende:
Eerste reactie: "Wat ziet Amy er raar uit ..." .. "Oh wacht ... dat was ook zo"
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef WheeleE het volgende:
Een beetje over de top, en het steekt ook een beetje de draak met DW, maar toch leuk:
Ok maar .... dat kan het einde van haar zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze heeft al haar regenerations opverbruikt in Let's kill Hitler..
Op Pinterest stikt het momenteel echt van de Doctor Who pins, leuke voorpret
Hehe, een levend standbeeld op de achtergrond. Is de stijl van Weeping Angels aangepast?quote:
uiteraard!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik hoop dat iedereen Comic Relief Night aan het kijken is/was, want the Doctor kwam net voorbij in een hele grappige sketch.
Ik was van plan te kijken, want ik verwachtte iets, maar er kwam van alles tussen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik hoop dat iedereen Comic Relief Night aan het kijken is/was, want the Doctor kwam net voorbij in een hele grappige sketch.
KAN. NIET. WACHTEN...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef DoomCow het volgende:
New trailer for Doctor Who appears online – watch
Video features Cybermen, Sontarans and a Warwick Davis cameo
http://www.nme.com/filman(...)online--watch/298133
Cool. Nog even geduld!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef DoomCow het volgende:
New trailer for Doctor Who appears online – watch
Video features Cybermen, Sontarans and a Warwick Davis cameo
http://www.nme.com/filman(...)online--watch/298133
Tof!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Breuls het volgende:
Leuk klein clipje uit de nieuwe aflevering: http://insidetv.ew.com/20(...)bells-of-saint-john/
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef SiGNe het volgende:
En hij heeft nog gelijk ook, Jedward is ook verschrikkelijk...
Sloeg opquote:
Ik wist dat het met die video te maken had maar geen idee wat jedward was, nu wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sloeg op
Jedward is een zangduo, tweeling geloof ik, hebben rare kapsels.. aliens volgens de Doctor.. horrible..
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wist dat het met die video te maken had maar geen idee wat jedward was, nu wel.Bedankt.
Oooh, thanks! Waarom duurt het nou zo lang?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Breuls het volgende:
Leuk klein clipje uit de nieuwe aflevering: http://insidetv.ew.com/20(...)bells-of-saint-john/
Komt dat nog of is het nu? Ik zit nu naar allerlei personen te kijken die vragen beantwoorden, een soort quiz?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef lunapuella het volgende:
NU op BBC1, Doctor Who special van Pointless!
Welke?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Breuls het volgende:
Clara quiz: https://www.facebook.com/DoctorWho?sk=app_101454766713379
Ik had 1 fout.
Hmmm, "nerds rejoice"? Weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn. Ik vind Jackson sinds LOTR een erg 'indulgent' regisseur geworden. Hij lijkt meer zijn films vol te proppen dingen die hij zelf gaaf vindt dan echt goede films met strakke verhaallijnen te willen maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hobbit helmer Peter Jackson wants to direct a Doctor Who episode
He wants a gold Dalek in payment.
http://uk.movies.yahoo.co(...)isode-153058702.html
Was inderdaad erg voorspelbaar....quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Breuls het volgende:
Prequel voor zaterdag:
Voor het eerst is Moffat voorspelbaar: dat einde zie je vanaf het begin aankomen.
10 uit 11 goed. Ik ben tevredenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Breuls het volgende:
Clara quiz: https://www.facebook.com/DoctorWho?sk=app_101454766713379
Ik had 1 fout.
Ik blijf bij het zien van jouw nick denken aan Alons-y Alonso (oftewel Russell Tovey)quote:
Dat heb ik ook vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf bij het zien van jouw nick denken aan Alons-y Alonso (oftewel Russell Tovey)
Toffe special! Een tijdje terug helemaal vooraan begonnen (ook in dit topic vermeld geloof ik) maar dat was niet echt aan mij besteed. Daarom vanaf volgende week Seizoen 1 van de nieuwe serie herkijken en dan een beetje tempo maken om in ieder geval voor november helemaal bij te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Breuls het volgende:
Je bedoelt: Doctor Who: an introduction to time and space
(met titel)
Wauw, mooi stukje! Breuls heeft duidelijk hart voor de zaak!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Breuls het volgende:
Je bedoelt: Doctor Who: an introduction to time and space
(met titel)
Voor mij is alleen seizoen 1 (en een paar afleveringen van seizoen 2) echt herkijken, de rest is nieuw voor me. Daarom wacht ik nog even met de afleveringen op TV volgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:23 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde alles herkijken van 2005 t/m nu, maar ik had geen tijd en bovendien heb ik m'n dvd's uitgeleend omdat ik dacht dat de serie pas eind april terug zou komen, ipv eind maart.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:23 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde alles herkijken van 2005 t/m nu, maar ik had geen tijd en bovendien heb ik m'n dvd's uitgeleend omdat ik dacht dat de serie pas eind april terug zou komen, ipv eind maart.
ik ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef GI het volgende:
[..]Ik gok dat je ze maandag weer meeneemt
Mijn tip, laat vanaf zaterdag dit forum een beetje links liggen. Aangezien je mogelijk spoilers voorbij ziet komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor mij is alleen seizoen 1 (en een paar afleveringen van seizoen 2) echt herkijken, de rest is nieuw voor me. Daarom wacht ik nog even met de afleveringen op TV volgen.
Bedankt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mijn tip, laat vanaf zaterdag dit forum een beetje links liggen. Aangezien je mogelijk spoilers voorbij ziet komen
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
10 uit 11 goed. Ik ben tevreden
[..]
Ik blijf bij het zien van jouw nick denken aan Alons-y Alonso (oftewel Russell Tovey)
Ze zijn ouder geworden....ik ook sinds deze Doctors de actuele Doctors waren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef Breuls het volgende:
Drie Doctors met hun postzegels. Kun je mooi zien wat de tijd met ze heeft gedaan:
[ afbeelding ]
McGann is nog best weinig veranderd. De rest is wel echt ouder geworden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef Breuls het volgende:
Drie Doctors met hun postzegels. Kun je mooi zien wat de tijd met ze heeft gedaan:
[ afbeelding ]
Dat is voor meerdere interpretaties uitlegbaar.... Maar ik ben het er wel mee eens.....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:04 schreef SiGNe het volgende:
[...]
En nog maar een paar nachtjes slapen en we gaan eindelijk weer verder, ik heb zin in Clara![]()
Is terecht, goede special.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:56 schreef Breuls het volgende:
Thanks voor de complimenten overigens, peeps.
Ben blij dat de special bevalt.
Hij is zeker goed en lekker als voorbereiding op morgen, ben al helemaal in dr. Who stemmingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:56 schreef Breuls het volgende:
Thanks voor de complimenten overigens, peeps.
Ben blij dat de special bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |