Ik kan dus niet goed efficiënt werken en mijn tempo is ook kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wajong-uitkering en ik zit qua intelligentie op HBO-niveau.
Wajong zegt niet zoveel over je begaafdheidmeer over je beperkingen waardoor je niet optimaal kan werken of studeren.
Klopt, maar ik ken geen man zoals jij, hoe je je gedraagt etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd nog iets kinderlijks in zich he
Maar ja ik wil nog niets zeggen daarover,maar laten we dat maar niet doen.
Nee, zie het nu pas in het uitroeptekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
heeft niemand nou door dat choco gewoon in de OP staat?
hahaha jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zie het nu pas in het uitroepteken
je moest wel lachen.quote:
Ik had een drukke dag vandaag helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
wow stu, jij staat ook niet hoog in de dagcijfers
Ik had 'ruzie' met jou en discussie? hoe je wilt noemen met FOK-it.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken geen man zoals jij, hoe je je gedraagt etc.
En dat je mij niet mag, prima, maar doe dan tenminstens normaal tegen de andere users.
En dat sommige users daarnet voor me opkwamen, betekent nog niet dat ze me aanbidden. Daar is een reden voor, want misschien zat je gewoon idd fout. Of ik behandel ze gewoon beter dan jij het doet.
Amen, ik ben uitgepraat.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als je fuckt met aj lig je een paar dagen later in een vuilniszak over de rijn te dobberen
Dan heb je nog een overeenkomst ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Chocoprince het volgende:
Die chick in de OP heeft echt een kop om op te schieten.
Welnee, ik kan je toch niet van nuttig advies voorzienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
wil je het ook weten? dan dm ik even
goeie, goeiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je nog een overeenkomst ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |