Vervolg opquote:Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.
Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.
Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.
'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.
Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.
De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."
Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Iranees denk ik...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is vast een Turk. Zijn altijd zo gebrekkig en lomp als het aankomt op communicatie en praten.
Hij maakt maar een grapje.quote:
Oh dat heb ik gemist? Hoe komen ze daarbij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
en er is niet sprake van zware mishandeling dus... ben benieuwd wat de straf gaat worden
Jaja @Marie30..(daar begint het meestal mee)..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iranees denk ik...
[..]
Hij maakt maar een grapje.
slachtoffer heeft er geen zwaar lichamelijk letsel aan overgehoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist? Hoe komen ze daarbij?
Pas wel op ja, hij is een echte rokkenjager.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Maron het volgende:
[..]
Jaja @Marie30..(daar begint het meestal mee)..![]()
En dat bepaalt hoe ze het dan noemen? Voor mij blijft het gewoon poging tot doodslag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
slachtoffer heeft er geen zwaar lichamelijk letsel aan overgehouden
Want daarvoor was jij fan van Geenstijl?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sinds ze zijn overgenomen is het zum kotsen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Pas wel op ja, hij is een echte rokkenjager.
[..]
En dat bepaalt hoe ze het dan noemen? Voor mij blijft het gewoon poging tot doodslag.![]()
Heb je een bronnetje? En geen Iranees met roze microfoon aub
Nou.. Ergens in 2007/2008 was het niveau een stuk hoger, nu ik er over nadenk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want daarvoor was jij fan van Geenstijl?
Troll. Natuurlijk valt dit onder zware mishandeling.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist? Hoe komen ze daarbij?
Welke krokodillentranen? Ze distantieert zich van het gedrag van haar kleinzoon en wil er geen commentaar op geven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:13 schreef stekelzwijn het volgende:
Dankzij ingrijpen van de ouders kwamen die gasten steeds overal mee weg. Nu zijn de koppen en namen bekend en reageert de familie (oma, schijnt bekend te zijn). Dit lijken me krokodillentranen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_Strijbosch__.html
Vooral jij!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:02 schreef HyperViper het volgende:
Wat sommige users hier zeggen is om te kotsen.
Je kunt natuurlijk niet tendentieus en ongefundeerd zijn zonder dat een bepaalde politieke richting de boventoon gaat voeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:08 schreef De_Guidance het volgende:
Vroeger probeerden ze nog de schijn op te houden dat ze pluriform waren.
Nu zie je duidelijk dat een bepaalde politieke richting de boventoon voert.
Maar provocatief ( + tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsen) waren ze altijd hoor. Zo zijn ze groot geworden.
Hippe omaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:13 schreef stekelzwijn het volgende:
Dankzij ingrijpen van de ouders kwamen die gasten steeds overal mee weg. Nu zijn de koppen en namen bekend en reageert de familie (oma, schijnt bekend te zijn). Dit lijken me krokodillentranen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_Strijbosch__.html
Lees eens goed. En wat zei je ook alweer over schelden gisteren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:15 schreef HyperViper het volgende:
Ze zouden eigenlijk verhaal moeten gaan halen bij die oma. Wat geen commentaar. Trut.
Sarcasme, I assume?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:15 schreef HyperViper het volgende:
Ze zouden eigenlijk verhaal moeten gaan halen bij die oma. Wat geen commentaar. Trut.
Wat moet ik goed lezen? En over dat schelden, laat eens zien waar ik in dit topic aan het schelden ben op users?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lees eens goed. En wat zei je ook alweer over schelden gisteren?
Oh, je mag wel schelden op die oma? Die zegt dat ze de daad van haar kleinzoon afkeurt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat moet ik goed lezen? En over dat schelden, laat eens zien waar ik in dit topic aan het schelden ben op users?
Ja duh. Leest zij hier mee? Neemt zij deel aan deze discussie? Denk maar even hard na.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, je mag wel schelden op die oma?
Niet goed genoeg. Daar komt ze nu mee aankakken? Laat mij niet lachen zeg.quote:Die zegt dat ze de daad van haar kleinzoon afkeurt?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja duh. Leest zij hier mee? Neemt zij deel aan deze discussie? Denk maar even hard na.
[..]
Niet goed genoeg. Daar komt ze nu mee aankakken? Laat mij niet lachen zeg. Die feeks moet samen met dat inteeltgedrocht van een kleinzoontje in een diepe kerker geflikkerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |