Ik heb altijd als ik stoned ben in logic wil werken, wat ik wil maken er gewoon niet uit wil komenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:15 schreef Studeur het volgende:
Jeuzus is dit topic er nog
Afgelopen 3 uur knetterstoned muziek zitten maken met FL studio, wat ging dat traag zeg. begin nu net een beetje uit mn space te komen, wat zat ik diep zeg, en langzaam dat het ging
Ergens in zuid holland en randstad en maar 1 coffeeshop te bekennen in deze kutstad, nog te duur ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Je woont waarschijnlijk sowieso ver hier vandaan (hier = ergens in Drenthe)
ik maak alleen muziek als ik stoned benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb altijd als ik stoned ben in logic wil werken, wat ik wil maken er gewoon niet uit wil komen
Ik neurie 't dan nog weleens in in m'n telefoon omdat het in m'n kop echt geniaal klinkt en de dag daarop denk ik bij 't terugluisteren altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik maak alleen muziek als ik stoned ben
het prachtige noord hollandquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In welke provincie is 'bij mij thuis?'
Randstad ftwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:18 schreef Onorgineel het volgende:
steden buiten het arrogante randstad
Ga je ons verlaten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:18 schreef Onorgineel het volgende:
ohja ik ging ff m'n restje opmaken maar 't is hier zooo gezellig totzo lievords
Vind het altijd wel leuk dat als je 's avonds op straat langs iemand loopt gewoon even netjes goedenavond zegt, je altijd een schrikreactie terugkrijgtquote:
Raampje openquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
poging doen tot stoned worden en niet binnen roken
Aah oke.. Goeie reden maar raampje open idd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
poging doen tot stoned worden en niet binnen roken
Mwah, ouders hebben liever niet dat ik binnen rook, dus doe ik dan ook maar nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah oke.. Goeie reden maar raampje open idd?
Stoned in de trein zitten met heerlijk spacende muziek op niks mis meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik dan de enige die echt vies ver moet reizen?
Ik woon in Ede, jij dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik dan de enige die echt vies ver moet reizen?
studenten ovee lenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt te treinen. Moet ik wel geld hebben voor OV, betaal de volle mep
Emmen (Drenthe). Maar opzich een stuk alleen reizen is geen rampquote:
Is dat zo veel verder reizen naar Haarlem dan Ede, dan? Mijn topo is echt om te huilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen (Drenthe). Maar opzich een stuk alleen reizen is geen ramp
stu ov niet in de trein?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet mee in de treinZien ze op die foto
conducteurs die naar de foto kijken om te zien of je het wel echt bent bestaan niet, ze houden dat ding gewoon voor de scanner en geven hem weer terug.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet mee in de treinZien ze op die foto
Vetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:24 schreef Onorgineel het volgende:
Ik doe tevens een muziekopleiding, dus ik kan echt geen muziek meer luisteren als 1 geheel, omdat ik alles los van mekaar ga analyseren, gaat vanzelf. maar op 't moment dat ik stoned muziek luister voelt alsof alles samensmelt en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
iets met maps punt googlequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is dat zo veel verder reizen naar Haarlem dan Ede, dan? Mijn topo is echt om te huilen
Geen idee maar Emmen - Amsterdam is sowieso dikke 3 uur volgens mij of 3½. Maar als alles mee zit heb ik tegen die tijd wel school dus OVquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is dat zo veel verder reizen naar Haarlem dan Ede, dan? Mijn topo is echt om te huilen
Ik durf de gok niet te nemenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
conducteurs die naar de foto kijken om te zien of je het wel echt bent bestaan niet, ze houden dat ding gewoon voor de scanner en geven hem weer terug.
Sounddesign, dus onder andere geluid afregelen met concerten, muziek afmixen, muziek maken voor games/films en geluidseffecten etc, alleen jammer dat er geen enkele baan in te vinden isquote:
hij durfde je niet in je ogen te kijken dus keek hij naar de foto om te weten hoe jij er uit zietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik durf de gok niet te nemenHeb ze vaak zat even naar m'n foto zien kijken
Of het 50e topic moet pas eind augustus zijn, dan ben ik weer student
oh das wel vet heequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Sounddesign, dus onder andere geluid afregelen met concerten, muziek afmixen, muziek maken voor games/films en geluidseffecten etc, alleen jammer dat er geen enkele baan in te vinden is
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
hij durfde je niet in je ogen te kijken dus keek hij naar de foto om te weten hoe jij er uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |