Haha ik heb me niet zo heel schuldig gevoeld hoor.. Vond het wel lief want hij maakte zich echt zorgen zei die..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh balen is dat dan, dat je je achteraf eigenlijk schuldig voelt omdat je hem hebt teleurgesteld
awhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb me niet zo heel schuldig gevoeld hoor.. Vond het wel lief want hij maakte zich echt zorgen zei die..
Jij ook hierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Heel #4 gemist volgens mijMorgen maar eens op het gemakje teruglezen.
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij ook hierBen je weer stoned? hihi
Het is wel een schatje hoor haha, hij heeft Zaterdag nog 3 uur gehuild omdat ik hem beschuldigde van vreemdgaan (ben nog van mening dat ik het echt zag). Heb me die trut, die het probeerde bij hem, me toch een potje uitgescholden terwijl al mijn vrienden konden mee genieten maar dat zijn details, wou haar ook slaan maar ja dat mocht nietquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Plus dat ik er bijna altijd fout van ga en dan zit ik ergens bleek in een hoekje een bad trip te hebben. En dan zijn er soms ook nog wat 'vrienden' bij die je dan al lachend proberen te helpen - enigszins - terwijl je met echt met rust gelaten wilt worden.
Brave jongenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
NeePas volgende week vrijdag weer... Zit in de tentamenperiode en dus hele dagen aan het studeren.
Moet eerlijk bekennen nog nooit stoned in je topics te hebben gepostMaar vanaf 1 februari zal ik er alleen nog maar stoned in posten!
Mannen die huilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel een schatje hoor haha, hij heeft Zaterdag nog 3 uur gehuild omdat ik hem beschuldigde van vreemdgaan (ben nog van mening dat ik het echt zag). Heb me die trut, die het probeerde bij hem, me toch een potje uitgescholden terwijl al mijn vrienden konden mee genieten maar dat zijn details, wou haar ook slaan maar ja dat mocht niet
Echt? ik vond het echt mega irritant.. Daarbij bleef hij 3 uur lang zeggen 'ik heb niet met haar gezoend'. Verdomme bij de 3de keer snap ik het ook wel haha. Maar verder is die lief hoorquote:Mannen die huilen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Heb ineens zin om die bitch alsnog op der smoel te meppen
ahh ja ligt eraan in wat voor situatie ze huilen. Ik heb 'mannelijke huilbuien' gekent die heel irritant en awkward waren, maar ook die heel lieflijk en schattig en aandoenlijk en betekenisvol warenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? ik vond het echt mega irritant.. Daarbij bleef hij 3 uur lang zeggen 'ik heb niet met haar gezoend'. Verdomme bij de 3de keer snap ik het ook wel haha. Maar verder is die lief hoor
Ik kan er niet zo goed tegen hihi.. Hij begint snel te huilen als die drank op heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh ja ligt eraan in wat voor situatie ze huilen. Ik heb 'mannelijke huilbuien' gekent die heel irritant en awkward waren, maar ook die heel lieflijk en schattig en aandoenlijk en betekenisvol waren
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen hihi.. Hij begint snel te huilen als die drank op heeftHij is op zijn leukst als die alleen blowt hihi
Oh als ze snel gaan huilen is nooit chillquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen hihi.. Hij begint snel te huilen als die drank op heeftHij is op zijn leukst als die alleen blowt hihi
Haha nuchter is hij ook leuk hoor hihiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:31 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Issie nuchter ook nog te doen of...?
Maak een nieuwe account.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Verdomme, begint Spotify ineens te bitchen 'je 10 uur is op'. Wat? Net nu ik chill muziek luister?
Ik luister met reclame maar dan heb je een 10 uur limiet. Verdomme...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:32 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Maak een nieuwe account.
Of luister door , maar dan met reclame.
Huh? Wist ik niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister met reclame maar dan heb je een 10 uur limiet. Verdomme...
Wist ik ook niet, was vroeger wel zo maar toen was het weg en nu is het er weer schijnbaar en als ik het goed heb was het 'vroeger' 16 uur ofzo. Maar goeie tip, thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:34 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Huh? Wist ik niet...
Op www.soundcloud.com vind je ook "oneindig" veel muziek btw.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
Waarom spotify? Download gewoon albums en mp3s en zet ze in itunes of windows media player ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:47 schreef CodeRood het volgende:
Hooooooly shit!!!! Moira, kheb toen straks je fobo begluurd![]()
Jij bent, naast een leuke, ook nog echt een aantrekkelijke meid!!_!
Maar dat vindt vast heel mannelijk, fappend FOK! al
Awhh hihi das liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
Fuck the EBU.
Ik heb FOK!verkering (gehad) met Pixie, stond in m'n ondertitel dat ik alleen FOK!lesbisch wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook met haar trouwen
Ook al ben ik niet lesbisch
Misschien ben ik ook wel stiekem FOK!lesbisch maar zit ik nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb FOK!verkering (gehad) met Pixie, stond in m'n ondertitel dat ik alleen FOK!lesbisch was
Maar ik ben FOK!-bi denk ik
Bij mij mag je uit de kast komen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel stiekem FOK!lesbisch maar zit ik nog in de ontkenningsfase
Trusten!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ga tukken, niet te veel posten he :p Moet morgen al 1,5 topic teruglezen... gaat me fijn van het studeren af houden
Haha SOG op z'n bestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ga tukken, niet te veel posten he :p Moet morgen al 1,5 topic teruglezen... gaat me fijn van het studeren af houden
Hihihquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mij mag je uit de kast komen hoor
Aah.. Ik heb gelukkig nog voor een aantal jointsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:12 schreef Onorgineel het volgende:
Ben even m'n laatste kleine restje opmaken terwijl alles al sinds 11 gesloten is, hooooi
Delen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah.. Ik heb gelukkig nog voor een aantal joints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |