'mattie'? bedoel je nu je toekomstige lover of een neukbuddy? hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie shitReminds me, ik heb al vanaf 6 uur niks meer van mijn 'mattie' gehoord, en hij laat altijd nog wel weten wat hij gaat doen of als ie gaat slapen ofzo (en hij slaapt altijd voor 11 uur)
QI kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk allemaal aan het doen (op het internet) buiten dit topic om?
'Soulmate' (al helemaal op seks-gebied), beste vriend, friends with benefits, vaste bedpartner. Tijdje relatie gehad, maar was beetje te snel allemaal dus nu spreken en zien we elkaar minder maar hebben nog steeds 1x per anderhalve maand/2 maanden chillweekendjes met bier, wijn, wiet, seks, lol, serieuze gesprekken, geknuffel, nog meer lol, nog meer seks, nog meer wiet, en af en toe een xtc pilquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'mattie'? bedoel je nu je toekomstige lover of een neukbuddy? haha
Klinkt niet verkeerd hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
'Soulmate' (al helemaal op seks-gebied), beste vriend, friends with benefits, vaste bedpartner. Tijdje relatie gehad, maar was beetje te snel allemaal dus nu spreken en zien we elkaar minder maar hebben nog steeds 1x per anderhalve maand/2 maanden chillweekendjes met bier, wijn, wiet, seks, lol, serieuze gesprekken, geknuffel, nog meer lol, nog meer seks, nog meer wiet, en af en toe een xtc pil
Kies maar hoe je 't wil noemen![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is bij mij dan ook gelijk de domste keuze van de hele avond. Maar op zo'n moment denk ik daar dus echt niet bij na.
Denk het wel. Als ik hem z'n rust en de tijd geef en de reassurance dat ik nog steeds een toffe vriendin kan zijn en niet per se een relatie wil (wat ik wel wil maar zo min mogelijk wil laten merkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd hahaZit een relatie er ooit nog wel in denk je?
In m'n anti-kraak-jaartje ging het er zo elk weekend aan toequote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:08 schreef CodeRood het volgende:
[..]mooi omschreven...
Is al zooo vaak misgegaan bij mij en met je dronken kop roep je "afterparty!!!!"
Vervolgens staat je hele huis vol met mensen/blauw van de wietrook en zelf eindig ik dan meestal kotsend in mijn eigen plee, bad, gang of bed.
Naja als 't goed gaat zoals het nu gaat dan is 't chill jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het wel. Als ik hem z'n rust en de tijd geef en de reassurance dat ik nog steeds een toffe vriendin kan zijn en niet per se een relatie wil (wat ik wel wil maar zo min mogelijk wil laten merken), dan denk ik dat dat vanzelf wel bijtrekt.
Voor hem ben ik ook speciaal, hij voelt die klik ook nog steeds hetzelfde. Nu is dat even als vriendschap maar ik denk dat hij dat uiteindelijk (hetzij over een paar maanden, hetzij over een jaar) wel weer in een relatie wil.
En als dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn heb ik er tegen die tijd wel vrede mee denk ik.
Zolang hij maar mijn beste vriend en vaste bedpartner blijft
Hier ook, al woon ik niet anti-kraakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In m'n anti-kraak-jaartje ging het er zo elk weekend aan toe
Haha ik heb ook elke dag wel mensen hier in huis.. Soort gelijke situatie als jouw maar dan iets anders. Ook wel beschaafd hier verder, mensen werken ook enz dus vooral op Zaterdag is er hier feest (treden ook regelmatig bandjes op uit andere landen). Maar er wordt hier wel vies veel geblowt en veel bier weg getanktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In m'n anti-kraak-jaartje ging het er zo elk weekend aan toe
Jij wel xtc en hij niet, toen? Nee dat is niet leuk voor hem, neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja als 't goed gaat zoals het nu gaat dan is 't chill jaZo doorgaan dus! Ben benieuwd wanneer ik een keer xtc ga slikken met mn lover. Ik heb het tijdje terug wel gedaan in zijn bij zijn (vond die niet zo leuk gek genoeg)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef Midnight_snack het volgende:
doe ik eindelijk eens moeite, werk die shit niet.
Ja dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:08 schreef CodeRood het volgende:
[..]mooi omschreven...
Is al zooo vaak misgegaan bij mij en met je dronken kop roep je "afterparty!!!!"
Vervolgens staat je hele huis vol met mensen/blauw van de wietrook en zelf eindig ik dan meestal kotsend in mijn eigen plee, bad, gang of bed.
Hij was meer pissed dat ik dat deed nadat ik net beter was (was ziek, kotsen enz paar dagen) en het vet impulsief in nam terwijl ik niet vaak drugs neem haha. Was wel mooi man.. ik ontmoette een meisje daar (ging om haar uit eindelijk wel heen, hardcore feestje) die ik via internet ken en zij bood mij meteen xtc aan toen ik binnen was. Vond hij ook niet zo leuk volgens mij lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wel xtc en hij niet, toen? Nee dat is niet leuk voor hem, nee
Samen doen is echt awesomeHeb het alleen nog maar met hem gedaan eigenlijk (en 2x met m'n ex in mei ofzo), is altijd super
Maar wil het ook wel eens op een groot feest doen ofzo, lijkt me ook wel leuk om een keer mee te maken dat iedereen om je heen ook wap is en helemaal los gaan op muziek en in de space enzo
ik kon 'm via de 'afbeelding' link in de quote zien op de site van tinypicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef Midnight_snack het volgende:
doe ik eindelijk eens moeite, werk die shit niet.
ahh balen is dat dan, dat je je achteraf eigenlijk schuldig voelt omdat je hem hebt teleurgesteldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij was meer pissed dat ik dat deed nadat ik net beter was (was ziek, kotsen enz paar dagen) en het vet impulsief in nam terwijl ik niet vaak drugs neem haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |