Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:42 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ik maak me daar nooit druk om.
Is mn tweede werkdag, kunnen mn collega's alvast wennen aan mijn knalrode ogen en verstrooide kop!
De oude kat van m'n ouders kwam altijd naar m'n kamer als ik een jointje had aangestoken. Kwam 'ie altijd op schoot liggenquote:
Die kat wist gewoon wat goed leven is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De oude kat van m'n ouders kwam altijd naar m'n kamer als ik een jointje had aangestoken. Kwam 'ie altijd op schoot liggen
Hiquote:
Goed bezigquote:
Vastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik zei wel dat ik een kleintje ging maken maar ik heb 'm stiekem tjokvol gestopt
Dan maar weer de helft voor morgen bewaren
Ik blow niet zo vaak. Maar ik heb toch bijna altijd wel wat in huis. Bijna dan, omdat ik nu dus schijnbaar niks meer heb.quote:
Ik doe niet aan helftjes bewarenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik zei wel dat ik een kleintje ging maken maar ik heb 'm stiekem tjokvol gestopt
Dan maar weer de helft voor morgen bewaren
Bij mij ben ik halverwege vaak te stoned om mezelf eraan te helpen herinneren dat ik moet hijsenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe niet aan helftjes bewaren
joint roken en daarna dronken worden lukt me,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik blow niet zo vaak. Maar ik heb toch bijna altijd wel wat in huis. Bijna dan, omdat ik nu dus schijnbaar niks meer heb.![]()
En dat kan wel kloppen, dat is twee weken geleden opgegaan toen ik met mijn dronken hoofd uit de kroeg kwam.
Whatsappen met een geile vriendin van mequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk allemaal aan het doen (op het internet) buiten dit topic om?
Ahh dat vind ik altijd echt fijn als ik nog een jointje doe als ik in bed lig danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
joint roken en daarna dronken worden lukt me,
maar als ik eerst dronken word en dan een joint ga roken, begint mijn slaapkamer vanzelf rond te draaien.
FB spelletje haha, kaartje spelletjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk allemaal aan het doen (op het internet) buiten dit topic om?
Het is bij mij dan ook gelijk de domste keuze van de hele avond. Maar op zo'n moment denk ik daar dus echt niet bij na.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
joint roken en daarna dronken worden lukt me,
maar als ik eerst dronken word en dan een joint ga roken, begint mijn slaapkamer vanzelf rond te draaien.
Goeie shitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Whatsappen met een geile vriendin van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |