Ok, ben zelf ook al jaren niet meer in een shop geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meestal shop, maar zo nu en dan heeft iemand ergens wat ingekocht
Ow wacht, ik ging iets posten over test middels MAP, maar bedenk me net dat het een beetje laat is voor die pil als je al positief test op zo'n pisdingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die kost 15 euro en kun je bij elke drogist kopen
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ging iets posten over test middels MAP, maar bedenk me net dat het een beetje laat is voor die pil als je al positief test op zo'n pisding![]()
![]()
Faal van de week!
Veel vrienden van mij zaten in de Amnesia, maar die zijn allemaal overgestapt op andere witsoorten.quote:
ik maak denk ik toch nog een kleintjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef Midnight_snack het volgende:
nog anderen die een verse hebben aangestoken?
Ik dacht: vruchtbaarheids test kost dus 15 euro voor de pil, 10 voor de tester en een paar weken tijdquote:
Jup!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef Midnight_snack het volgende:
nog anderen die een verse hebben aangestoken?
De meeste haze soorten vind ik echtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij zaten in de Amnesia, maar die zijn allemaal overgestapt op andere witsoorten.
Amnesia is qua prijs echt enorm in elkaar gezakt in deze regio.
Doen, dan steek ik hem ook weer aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik maak denk ik toch nog een kleintje
achsoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik dacht: vruchtbaarheids test kost dus 15 euro voor de pil, 10 voor de tester en een paar weken tijd![]()
Maar het is natuurlijk de morning after pil, niet de month after![]()
ik hoef gelukkig pas om 17:30 te beginnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
* draait mee.
06:15 gaat de wekker, who cares?
Als ze Amnesia hebben hier in de shop kost 'ie al snel meer dan een tientje de gramquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij zaten in de Amnesia, maar die zijn allemaal overgestapt op andere witsoorten.
Amnesia is qua prijs echt enorm in elkaar gezakt in deze regio.
Inkoopprijs is gezakt van ¤5500 naar ¤3100 in deze regio. Teveel aanbod.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ze Amnesia hebben hier in de shop kost 'ie al snel meer dan een tientje de gram
Ja is helaas wel vaak duurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ze Amnesia hebben hier in de shop kost 'ie al snel meer dan een tientje de gram
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
ik hoef gelukkig pas om 17:30 te beginnen
Wel gezellig dat iedereen nog blijft plakken
Ik hou van jullie
Damn.. dat zuigt. 12 uur gaat mijn wekker, of 11 uur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
* draait mee.
06:15 gaat de wekker, who cares?
Ik maak me daar nooit druk om.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn.. dat zuigt. 12 uur gaat mijn wekker, of 11 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |