Jij wel xtc en hij niet, toen? Nee dat is niet leuk voor hem, neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja als 't goed gaat zoals het nu gaat dan is 't chill jaZo doorgaan dus! Ben benieuwd wanneer ik een keer xtc ga slikken met mn lover. Ik heb het tijdje terug wel gedaan in zijn bij zijn (vond die niet zo leuk gek genoeg)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef Midnight_snack het volgende:
doe ik eindelijk eens moeite, werk die shit niet.
Ja dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:08 schreef CodeRood het volgende:
[..]mooi omschreven...
Is al zooo vaak misgegaan bij mij en met je dronken kop roep je "afterparty!!!!"
Vervolgens staat je hele huis vol met mensen/blauw van de wietrook en zelf eindig ik dan meestal kotsend in mijn eigen plee, bad, gang of bed.
Hij was meer pissed dat ik dat deed nadat ik net beter was (was ziek, kotsen enz paar dagen) en het vet impulsief in nam terwijl ik niet vaak drugs neem haha. Was wel mooi man.. ik ontmoette een meisje daar (ging om haar uit eindelijk wel heen, hardcore feestje) die ik via internet ken en zij bood mij meteen xtc aan toen ik binnen was. Vond hij ook niet zo leuk volgens mij lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wel xtc en hij niet, toen? Nee dat is niet leuk voor hem, nee
Samen doen is echt awesomeHeb het alleen nog maar met hem gedaan eigenlijk (en 2x met m'n ex in mei ofzo), is altijd super
Maar wil het ook wel eens op een groot feest doen ofzo, lijkt me ook wel leuk om een keer mee te maken dat iedereen om je heen ook wap is en helemaal los gaan op muziek en in de space enzo
ik kon 'm via de 'afbeelding' link in de quote zien op de site van tinypicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:16 schreef Midnight_snack het volgende:
doe ik eindelijk eens moeite, werk die shit niet.
ahh balen is dat dan, dat je je achteraf eigenlijk schuldig voelt omdat je hem hebt teleurgesteldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij was meer pissed dat ik dat deed nadat ik net beter was (was ziek, kotsen enz paar dagen) en het vet impulsief in nam terwijl ik niet vaak drugs neem haha
Haha ik heb me niet zo heel schuldig gevoeld hoor.. Vond het wel lief want hij maakte zich echt zorgen zei die..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh balen is dat dan, dat je je achteraf eigenlijk schuldig voelt omdat je hem hebt teleurgesteld
awhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb me niet zo heel schuldig gevoeld hoor.. Vond het wel lief want hij maakte zich echt zorgen zei die..
Jij ook hierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Heel #4 gemist volgens mijMorgen maar eens op het gemakje teruglezen.
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij ook hierBen je weer stoned? hihi
Het is wel een schatje hoor haha, hij heeft Zaterdag nog 3 uur gehuild omdat ik hem beschuldigde van vreemdgaan (ben nog van mening dat ik het echt zag). Heb me die trut, die het probeerde bij hem, me toch een potje uitgescholden terwijl al mijn vrienden konden mee genieten maar dat zijn details, wou haar ook slaan maar ja dat mocht nietquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat.![]()
Plus dat ik er bijna altijd fout van ga en dan zit ik ergens bleek in een hoekje een bad trip te hebben. En dan zijn er soms ook nog wat 'vrienden' bij die je dan al lachend proberen te helpen - enigszins - terwijl je met echt met rust gelaten wilt worden.
Brave jongenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
NeePas volgende week vrijdag weer... Zit in de tentamenperiode en dus hele dagen aan het studeren.
Moet eerlijk bekennen nog nooit stoned in je topics te hebben gepostMaar vanaf 1 februari zal ik er alleen nog maar stoned in posten!
Mannen die huilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel een schatje hoor haha, hij heeft Zaterdag nog 3 uur gehuild omdat ik hem beschuldigde van vreemdgaan (ben nog van mening dat ik het echt zag). Heb me die trut, die het probeerde bij hem, me toch een potje uitgescholden terwijl al mijn vrienden konden mee genieten maar dat zijn details, wou haar ook slaan maar ja dat mocht niet
Echt? ik vond het echt mega irritant.. Daarbij bleef hij 3 uur lang zeggen 'ik heb niet met haar gezoend'. Verdomme bij de 3de keer snap ik het ook wel haha. Maar verder is die lief hoorquote:Mannen die huilen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Heb ineens zin om die bitch alsnog op der smoel te meppen
ahh ja ligt eraan in wat voor situatie ze huilen. Ik heb 'mannelijke huilbuien' gekent die heel irritant en awkward waren, maar ook die heel lieflijk en schattig en aandoenlijk en betekenisvol warenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? ik vond het echt mega irritant.. Daarbij bleef hij 3 uur lang zeggen 'ik heb niet met haar gezoend'. Verdomme bij de 3de keer snap ik het ook wel haha. Maar verder is die lief hoor
Ik kan er niet zo goed tegen hihi.. Hij begint snel te huilen als die drank op heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh ja ligt eraan in wat voor situatie ze huilen. Ik heb 'mannelijke huilbuien' gekent die heel irritant en awkward waren, maar ook die heel lieflijk en schattig en aandoenlijk en betekenisvol waren
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen hihi.. Hij begint snel te huilen als die drank op heeftHij is op zijn leukst als die alleen blowt hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |