Ik neem niks serieus. Ik zeg wat ik van je vind. Je groet alleen Dientje? Vind je dat niet een beetje kinderachtig als je alleen een probleem met AJ hebt? Jij wil hier zelf leuk mee posten, althans dat zeg je dan. Maar je bent met zulke dingen eerder aan het provoceren en dat helpt je niet echt heel erg kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Ro-ald het volgende:
Als je zo gaat doen ben je echt een simpele ziel en dan mag je die opbouwende kritiek die ik je stuurde gister zien als teruggenomen.
FOK-it heb ik ooit iets verkeerds tegen jou gezegd?
Je zegt wel tegen mij dat ik niet alles serieus nemen,maar wat doe je zelf
Je kan hem wel helemaal weghalen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben mobiel, sorry
En promi, 2 likesGooi je zelf weg.
Jullie doen allemaal grappig en zo. 5x dezelfde grap. Ik weet nu wel dat ik iets wat vaker dezelfde post post dan normaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem niks serieus. Ik zeg wat ik van je vind. Je groet alleen Dientje? Vind je dat niet een beetje kinderachtig als je alleen een probleem met AJ hebt? Jij wil hier zelf leuk mee posten, althans dat zeg je dan. Maar je bent met zulke dingen eerder aan het provoceren en dat helpt je niet echt heel erg kan ik je zeggen.
weetikveel ik kijk er nooit naarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben mobiel, sorry
En promi, 2 likesGooi je zelf weg.
Daar gaat het me nog niet eens om. Maargoed. Laat maar verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal grappig en zo. 5x dezelfde grap. Ik weet nu wel dat ik iets wat vaker dezelfde post post dan normaal.
Zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hem wel helemaal weghalen.
quote:
Sop je nooit op de hoeveelheid likes dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel ik kijk er nooit naar
die fase ben ik volgroeidquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sop je nooit op de hoeveelheid likes dan?
A-Jquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sop je nooit op de hoeveelheid likes dan?
Genoeg interessants.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
A-Jik heb maar 1 keer gezegd hoeveel likes ik had.
Alsof er hier ooit iets interessants wordt gepost verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |