SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwaquote:
quote:
preciesquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede speler, maar geen test voor een speler van het kaliber Murray.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef luckass het volgende:
Zou wel mooi zijn als Haase die dubbelpot wint, hebben alle mensen in de poll gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook toen ik die poll zag jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef luckass het volgende:
Zou wel mooi zijn als Haase die dubbelpot wint, hebben alle mensen in de poll gelijk
Ik was sarcastisch, no worriesquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deal
Ik zeg dat Wozniacki geen Slam wint in 2012, jij zegt dat ze dat wel doet. Locked
Huh wie dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef wimderon het volgende:
Opvallend feitje: als Djokovic de finale niet wint is er bij de heren een slamloze #1, terwijl de #1 bij de dames er wel minstens één heeft op dit moment.
Zocht nog naar quotes waarin Wozniacki/Jankovic/Safina hier destijds afgemaakt werden daarvoor, maar die kon ik zo snel niet vinden. Wel deze waarin Franklop er een kratje op zette dat Wozniacki in 2012 een Grand Slam zou winnen
[..]
ja maar als hij finale verliest, dan heeft hij nergens meer een GS in bezit; AO; Murray/Fed, RG; Nadal, SW19; Fed, USO; Murrayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:15 schreef TheVulture het volgende:
Djoko heeft toch gewoon Slams gewonnen?
Dat dus, boeiend als het even een jaartje niet lukt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:50 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik op #1 dames zonder slam ging over geen GS in hun gehele carrière, niet over een der afgelopen vier GS
Totaal vergeten haha. Maar goed, deal is een deal. Dus Tim, hoe wat wanneer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef wimderon het volgende:
Opvallend feitje: als Djokovic de finale niet wint is er bij de heren een slamloze #1, terwijl de #1 bij de dames er wel minstens één heeft op dit moment.
Zocht nog naar quotes waarin Wozniacki/Jankovic/Safina hier destijds afgemaakt werden daarvoor, maar die kon ik zo snel niet vinden. Wel deze waarin Franklop er een kratje op zette dat Wozniacki in 2012 een Grand Slam zou winnen
[..]
09.40 zullen ze wel beginnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:51 schreef Jaytonism het volgende:
Let's go Federer! Half 10 is de prognose voor de kick-off toch? Zal wel wat later worden, neem ik aan?
geen vuurwerk dit jaar? of zal dat nu zondag zijn? (toch een nationale feestdag in Australie ergens in deze periode?)quote:
Morgen is dat, de 26e.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:00 schreef franklop het volgende:
toch een nationale feestdag in Australie ergens in deze periode?
ah dus dan mogen we dus echt vuurwerk verwachten bij de partij van Baasling!quote:
weggegooid geldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zo, net even langs de traiteur geweest voor wat zalm & toastjes. Wijntje uit de kelder gehaald, telefoon van de haak, gordijnen dicht en 30 meier ingezet op Federer met odds van 2.10.
En dan valt opeens de stroom uit.
Serieus? Wat een geld zeg. Ik hoop dat je wint.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zo, net even langs de traiteur geweest voor wat zalm & toastjes. Wijntje uit de kelder gehaald, telefoon van de haak, gordijnen dicht en 30 meier ingezet op Federer met odds van 2.10.
[...]
Half 10 de prognose voor de kickoff? Ja, half 10 is de begintijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:51 schreef Jaytonism het volgende:
Let's go Federer! Half 10 is de prognose voor de kick-off toch? Zal wel wat later worden, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |