Ligt eraan. Welke social media was het en hoe ging het gesprek?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Ben ik trouwens een zeur wanneer iemand mij toevoegt op sociale media en daar een praatje met mij maakt zonder reden of iets te zeggen ineens het gesprek stopt van zijn kant. En pas na dik 1 uur ineens weer begint te praten.
Dan geef ik dat aan dat ik het onbeschoft vind om zomaar een gesprek stop te zetten. Waarna ze beledigd zijn of nooit meer terugkomen trouwens.
Dat bedoel ik dus, meestal doe ik dat ook echter is meestal het antwoord niet bevredigend genoeg voor mij en gaat de block erop.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ligt eraan. Welke social media was het en hoe ging het gesprek?
Ik heb ook wel eens een soort van gesprek waar ik al vaak pas na een paar minuten via mijn mobiel reageer ofzo, dat kan soms ook langer duren.
Als het echt een constant chatgesprek was, is dat niet echt tof, maar ik zou dan gewoon vragen: 'waar was je opeens?'
Tsja, je moet altijd doen wat je zelf het beste vindtquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee, je loopt tenslotte ook niet zo van de keukentafel af tijdens een gesprek om daarna weg te blijven voor een uur. Daarna blokker ik hun dus dan is het probleem toch al opgelost
Als je dat vindt, moet je dat doen ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:50 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, meestal doe ik dat ook echter is meestal het antwoord niet bevredigend genoeg voor mij en gaat de block erop.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, je moet altijd doen wat je zelf het beste vindtMaar ik zou er wel begrip voor hebben op zich
En dan ben ik het trutje zeker dacht het alquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je dat vindt, moet je dat doen ja.
Look honey, niemand hier veroordeelt je. maar je stelt ons een vraagquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef FAUSTINO het volgende:
En dan ben ik het trutje zeker dacht het al![]()
Houd de PI in de gaten:quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look honey, niemand hier veroordeelt je. maar je stelt ons een vraag![]()
Daar hoort bij dat je bereid moet zijn om antwoorden te krijgen
Zij vond het dus niet zo een leuke speeddatequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de hik.![]()
heb ik een echt hartstikke leuke speeddate
vraagt ze op 4:53 "wat vind je nog meer leuk"
Zeg ik op 4:58 "treinreizen"
en na 5 minuten krijg je dan de vraag of je door wilt gaan. Zeg ik ja, ZEGT ZIJ NEE
Ik word er ook een beetje moe van, elke nacht krijg je sowieso 2 standaard mailtjes, is dat nog ergens uit te zetten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:15 schreef Luxuria het volgende:
Mijn mailbox is helemaal volgespamd door Lexa
Ik ben ook nog aangemeld op Lexamore, dus had er vanmorgen een stuk of 7quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:36 schreef Taneli het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje moe van, elke nacht krijg je sowieso 2 standaard mailtjes, is dat nog ergens uit te zetten?
Waarom zeg je dat dan ook op 2 seconden voor het keuzemoment.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de hik.![]()
heb ik een echt hartstikke leuke speeddate
vraagt ze op 4:53 "wat vind je nog meer leuk"
Zeg ik op 4:58 "treinreizen"
en na 5 minuten krijg je dan de vraag of je door wilt gaan. Zeg ik ja, ZEGT ZIJ NEE
Geen zeur, wel een kneus. De wanhoop straalt er vanafquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Ben ik trouwens een zeur wanneer iemand mij toevoegt op sociale media en daar een praatje met mij maakt zonder reden of iets te zeggen ineens het gesprek stopt van zijn kant. En pas na dik 1 uur ineens weer begint te praten.
Dan geef ik dat aan dat ik het onbeschoft vind om zomaar een gesprek stop te zetten. Waarna ze beledigd zijn of nooit meer terugkomen trouwens.
Alleen gebeurt dat niet eens altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Daar is de term "brb" voor uitgevonden
En daarnaast..je zit zelf toch ook niet vastgeplakt aan het scherm, kan iedereen overkomen dat je dat een keer vergeet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef Yuki het volgende:
Gelijk blokkeren vind ik wel erg ver gaan. Je weet niet waarom de ander ineens niet meer reageert he?
Wat nou als diegene ineens telefoon krijgt, denkt dat t snel klaar is maar langer duurt, en er daarbij even niet meer aan denkt te zeggen "sorry, telefoon" (bijv door de lading van het gesprek).
Best lullig als je de uitleg niet meer kunt horen (of geven) omdat je geblokkeerd hebt (of bent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |