Ja ik heb één keer eerder een plat voorwiel gehad, maar toen knalde ik op een auto. Ik had kennelijk een flink tempo erin zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef superkimmi het volgende:
ow jeetje! wat een baal! moet inderdaad een flinke klap geweest zijn als je voorwiel er van dbbel klapt
Ach, het kan dus ergerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef superkimmi het volgende:
`pff, thuis.. was niet heel veel, maar de sneeuw hield veel langer aan dan beloofd.. en weer heel veel sorteerfoutjes.. zit er toch aan te denken om t maar eens te gaan melden..
en heb een zwaar aggressieve hond in mijn wijk, ook maar eens melden,
Ben vandaag dan maar klaagbaak Kimberly
oei, dat is balen zeg ...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef Selestha het volgende:
Ik heb mijn nieuwe fiets in de prak gereden. Was net op weg naar huis van het opleiden en maak me toch een rotsmak op een stuk dat er niet glad uitzag. Mijn hele voorwiel zit dubbel, godzijdank heb ik alleen maar een schaafplek op mijn arm en een blauwe knie. Als mijn wiel de klap niet had opgevangen had ik een gebroken been gehad
Ik was ook nog op een punt dat 30 minuten van mijn huis en de dichtstbijzijnde fietsenmaker zit, maar ik had geluk en er kwam een aardige mevrouw nèt uit haar huis die mijn fiets tijdelijk gestalt heeft tot ik hem maandag kan ophalen..
Mijn nieuwe fietsje *snif* Dat was flink schrikken..
ik heb één PostNL-jas en de rest wat ik heb is allemaal nog TNT-spul wat ik jaren geleden heb gekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Yreal het volgende:
Over nieuw bedrijfsmatriaal
Ik heb inmiddels 4 pollo's, 4 paar handschoenen, 2 mutsen, 2 sjaals en 2 jassen. Houden ze nog een keer op met zooi opsturen?
Ik dacht ook: lekker feestelijke verpakking als je een munt uitbrengt voor iemands verjaardag. Maar goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, die HAH was ook heel irritant!
Daar had ik dan weer geen last van, die liep mijn vervanger in opleiding achter me aan rond te brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, die HAH was ook heel irritant!
Bundels waren recorddikte hier.. 36 sets/bundel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer geen last van, die liep mijn vervanger in opleiding achter me aan rond te brengenWe waren een kwartier eerder klaar.
Ik heb ze hier wel eens met 16 sets per bundel gehad xD maar loopt niet lekker nee. Hier maar 56 per bundelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Bundels waren recorddikte hier.. 36 sets/bundel.
Ik bedoel dan 36 x 5 folders, hèquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had helaas geen hulpje.
Ik had ze ook per 36 in een bundel ja. Ik heb er weleens 12 in een bundel gehad
Ja ik ben nu ook goed klaar met die zooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Yreal het volgende:
Wat een kut weer zeg, en mensen die hun perkje niet schoonhouden![]()
Nog 3 weken oude sneeuw overal, allemachtig
Mensen moeten gewoon hun padjes vegen. Sneeuw an sich is prachtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook goed klaar met die zooiGelukkig is het volgende week over..
Uhm... http://www.muntenhuis.nl/ ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Achtentachtig het volgende:
Die zwart-witte handel van het Muntenhuis voor de 75e verjaardag van Koningin Beatrix was ook tamelijk irritant aanwezig vandaag, trouwens.
http://www.knm.nl/ denk dan deze.. geen idee hoe die handel exact heet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uhm... http://www.muntenhuis.nl/ ?
Hij durfde wel, en ik ook.. We waren een kwartier eerder klaar. Viel ook pas in mijn eigen tijd van mijn fiets, ''gelukkig'' hoefde ik me in ieder geval niet met hem in de buurt te schamenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Haha! En? Ik ben ondanks een halve sneeuwstorm toch redelijk op tijd klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |