abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122071439
Hier veel post vandaag. En ik heb het deze winter met bezorgen nog niet echt koud gehad, maar vandaag was toch wel afzien met die wind. Toen het ging sneeuwen werd het wel weer wat minder koud. Op het laatst had ik het bloedheet en nu zit ik hier thuis haast te bevriezen :P
pi_122072943
`pff, thuis.. was niet heel veel, maar de sneeuw hield veel langer aan dan beloofd.. en weer heel veel sorteerfoutjes.. zit er toch aan te denken om t maar eens te gaan melden..

en heb een zwaar aggressieve hond in mijn wijk, ook maar eens melden,

Ben vandaag dan maar klaagbaak Kimberly :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_122073614
Ik heb mijn nieuwe fiets in de prak gereden. Was net op weg naar huis van het opleiden en maak me toch een rotsmak op een stuk dat er niet glad uitzag. Mijn hele voorwiel zit dubbel, godzijdank heb ik alleen maar een schaafplek op mijn arm en een blauwe knie. Als mijn wiel de klap niet had opgevangen had ik een gebroken been gehad :{

Ik was ook nog op een punt dat 30 minuten van mijn huis en de dichtstbijzijnde fietsenmaker zit, maar ik had geluk en er kwam een aardige mevrouw nèt uit haar huis die mijn fiets tijdelijk gestalt heeft tot ik hem maandag kan ophalen..

Mijn nieuwe fietsje *snif* Dat was flink schrikken..
pi_122074233
ow jeetje! wat een baal! moet inderdaad een flinke klap geweest zijn als je voorwiel er van dbbel klapt :{
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_122074341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:22 schreef superkimmi het volgende:
ow jeetje! wat een baal! moet inderdaad een flinke klap geweest zijn als je voorwiel er van dbbel klapt :{
Ja ik heb één keer eerder een plat voorwiel gehad, maar toen knalde ik op een auto. Ik had kennelijk een flink tempo erin zitten :') Ik heb dus echt geluk gehad ;)
pi_122074376
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef superkimmi het volgende:
`pff, thuis.. was niet heel veel, maar de sneeuw hield veel langer aan dan beloofd.. en weer heel veel sorteerfoutjes.. zit er toch aan te denken om t maar eens te gaan melden..

en heb een zwaar aggressieve hond in mijn wijk, ook maar eens melden,

Ben vandaag dan maar klaagbaak Kimberly :P
Ach, het kan dus erger :P Maar agressieve honden zijn ook heel vervelend.. Die moet je wel melden.
pi_122075106
Ah balen Selestha :(

Ik ben vandaag 1 keer bij een huis uitgegleden waar je over een loopplank moet om in de tuin te komen. Die plank ligt over een kuil, dus goddank er niet in.
Komen er 2 mensen aan (ik moest op mijn kont terug naar de straat schuifelen, omdat die plank te glad was om op te staan :(), die kijken me even aan van: wat doet die nou? En lopen door. Gelukkig vroegen mensen die daarna aan kwamen lopen, wel of het ging. En de buurman ook :).

En bij 1 huis had ik een sorteerfout niet gezien, dus ik ga naar de buren en geef de post daar af. Staat dat mens van dat andere huis heel hard op straat: "POSTBODE, WAAR BEN JE?!"
Was ze zwaar boos omdat ik dat sorteerfoutje niet gezien had. Ik snap best dat het vervelend is dat het fout gaat (eerste keer daar sinds november 2011, maar goed), maar dat kun je toch ook zeggen zonder te schreeuwen?

Verder 2 keer gevallen, 10 keer bijna. Wat een helldag hier ook :') En ik had last van mijn linkerarm omdat ik daar gisteravond keihard mee tegen de deurpost gekomen ben :(

En Erwin, ik had vandaag die Veronicafoldertjes. Inderdaad rotdingen! Ik heb er behoorlijk wat laten vallen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Herfstblad op 26-01-2013 16:59:26 ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 januari 2013 @ 16:56:15 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122075444
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef Selestha het volgende:
Ik heb mijn nieuwe fiets in de prak gereden. Was net op weg naar huis van het opleiden en maak me toch een rotsmak op een stuk dat er niet glad uitzag. Mijn hele voorwiel zit dubbel, godzijdank heb ik alleen maar een schaafplek op mijn arm en een blauwe knie. Als mijn wiel de klap niet had opgevangen had ik een gebroken been gehad :{

Ik was ook nog op een punt dat 30 minuten van mijn huis en de dichtstbijzijnde fietsenmaker zit, maar ik had geluk en er kwam een aardige mevrouw nèt uit haar huis die mijn fiets tijdelijk gestalt heeft tot ik hem maandag kan ophalen..

Mijn nieuwe fietsje *snif* Dat was flink schrikken..
oei, dat is balen zeg ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 januari 2013 @ 16:57:11 #84
Maffe Fries
pi_122075480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Yreal het volgende:
Over nieuw bedrijfsmatriaal

Ik heb inmiddels 4 pollo's, 4 paar handschoenen, 2 mutsen, 2 sjaals en 2 jassen. Houden ze nog een keer op met zooi opsturen?
ik heb één PostNL-jas en de rest wat ik heb is allemaal nog TNT-spul wat ik jaren geleden heb gekregen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 januari 2013 @ 16:57:56 #85
Maffe Fries
pi_122075511
zelf wel sneeuw onderweg gehad, maar op een paar keer een beetje uitglijden na geen enkel probleem gehad
pi_122075914
Die zwart-witte handel van het Muntenhuis voor de 75e verjaardag van Koningin Beatrix was ook tamelijk irritant aanwezig vandaag, trouwens.
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122076125
Ja, die HAH was ook heel irritant! :(
pi_122076281
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Herfstblad het volgende:
Ik dacht ook: lekker feestelijke verpakking als je een munt uitbrengt voor iemands verjaardag. Maar goed :P
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_122076283
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Herfstblad het volgende:
Daar had ik dan weer geen last van, die liep mijn vervanger in opleiding achter me aan rond te brengen :P We waren een kwartier eerder klaar.
pi_122076314
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Daar had ik dan weer geen last van, die liep mijn vervanger in opleiding achter me aan rond te brengen :P We waren een kwartier eerder klaar.
Bundels waren recorddikte hier.. 36 sets/bundel.
pi_122076352
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Bundels waren recorddikte hier.. 36 sets/bundel.
Ik heb ze hier wel eens met 16 sets per bundel gehad xD maar loopt niet lekker nee. Hier maar 56 per bundel :P
pi_122076457
:P Ik had helaas geen hulpje.

Ik had ze ook per 36 in een bundel ja. Ik heb er weleens 12 in een bundel gehad :P
pi_122077031
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef Herfstblad het volgende:
:P Ik had helaas geen hulpje.

Ik had ze ook per 36 in een bundel ja. Ik heb er weleens 12 in een bundel gehad :P
Ik bedoel dan 36 x 5 folders, hè :) Dus bijna 10 cm :P
pi_122078146
Hier 30 per stuk ... 36 per bundel vind ik juist erg veel. Meestal rond de 20.

Die Beatrix-brief was inderdaad erg irritant. Hij was niet aan de kaft-zijde er tussen gezet, waardoor ik hem wel twintig keer van de streep heb kunnen oprapen.
pi_122078568
Wat een kut weer zeg, en mensen die hun perkje niet schoonhouden :r

Nog 3 weken oude sneeuw overal, allemachtig
pi_122078990
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:17 schreef Yreal het volgende:
Wat een kut weer zeg, en mensen die hun perkje niet schoonhouden :r

Nog 3 weken oude sneeuw overal, allemachtig
Ja ik ben nu ook goed klaar met die zooi :') Gelukkig is het volgende week over..
pi_122079029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja ik ben nu ook goed klaar met die zooi :') Gelukkig is het volgende week over..
Mensen moeten gewoon hun padjes vegen. Sneeuw an sich is prachtig
pi_122079322
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Achtentachtig het volgende:
Die zwart-witte handel van het Muntenhuis voor de 75e verjaardag van Koningin Beatrix was ook tamelijk irritant aanwezig vandaag, trouwens.
Uhm... http://www.muntenhuis.nl/ ? :P
pi_122079405
quote:
http://www.knm.nl/ denk dan deze.. geen idee hoe die handel exact heet.
pi_122079543
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Haha! En? Ik ben ondanks een halve sneeuwstorm toch redelijk op tijd klaar.
Hij durfde wel, en ik ook.. We waren een kwartier eerder klaar. Viel ook pas in mijn eigen tijd van mijn fiets, ''gelukkig'' hoefde ik me in ieder geval niet met hem in de buurt te schamen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')