Ik heb 'm hier wel ergens liggen die folder, zal zo even kijken. Wel hilarisch als we met z'n allen hebben lopen goochelen om die dingen te bezorgen en ze falliet blijken te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef VixenFromHell het volgende:
Volgens de HAH planning hier heet het Muntkantoor. In de wijken waar ik moest bezorgen gelukkig niet gehad
Even een snelle scan gemaakt:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef Deezertje het volgende:
Sowieso een hele foute club, hoe ze nu ook weer mogen heten..
nog gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook goed klaar met die zooiGelukkig is het volgende week over..
Moest een keer iemand opleiden in de winter. Alle straten waar we moesten zijn waren in een ijsbaan veranderd en natuurlijk ga ik recht voor die kerel met de fiets onderuit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij durfde wel, en ik ook.. We waren een kwartier eerder klaar. Viel ook pas in mijn eigen tijd van mijn fiets, ''gelukkig'' hoefde ik me in ieder geval niet met hem in de buurt te schamen
Ja. Hij staat nog steeds scheefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef superkimmi het volgende:
Heb je toen de hele wijk met gebroken stuitje gelopen?
Jij houdt wel van stevige kost hè?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Net snert gemaakt
Dit is hoe het er nu uitziet, moet nog ff indikken
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van stevige kost hè?
Ziet er toch wel even anders uit dan dat spul uit blik.
Kijk maar uit dat die pan niet van het balkon verdwijntquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt
Zit een halve kilo spek in, 5 aardappels, 1 knolselderij, 2 winterpenen, bijna een halve kilo spliterwten, 2 grote uien, 1 rookworst, en nog wat dingen in. Kostte me wel 3 uur om tot zover te komen, en vanavond laten afkoelen op het balkon, morgen verder nog wat door laten koken en indikken
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat die pan niet van het balkon verdwijnt
wel iets voor de gemiddelde tc weten ze hoe het er uitziet,en het langs kunnen brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Net snert gemaakt
[ afbeelding ]
Phoe, dat is niet mis.. Ik denk dat ik dat wel had gezegd hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Moest een keer iemand opleiden in de winter. Alle straten waar we moesten zijn waren in een ijsbaan veranderd en natuurlijk ga ik recht voor die kerel met de fiets onderuit.
Was een lelijke val waarbij ik mijn stuitje toen heb gebroken. Dacht dat ik van mijn stokje zou gaan maar dat kon ik als stoere kerel zijnde natuurlijk niet laten merken
Het ergste was dat dat in de allereerste straat was. Toen moesten we nog beginnen met lopen.
Dankje, ik geloof dat ik er nu extra blij mee benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:58 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je nieuwe baan
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:11 schreef Yreal het volgende:
ik kwam er net achter dat je in de fietstassen gewoon een 24fl kratje bier kwijt kan
Omnomnomquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Net snert gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omnomnom
Nu heb ik ook zin in snert. Heb nog een kilo in de vriezer liggen maar kan helaas nog niet koken ivm de keuken renovatie.
Ziet er goed uit Erwin. Van de week ook maar weer eens maken!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
6 liter liggen, staat weer te pruttelen om in te dikken
Omdat de pan zo loeiheet was gisteren avond heb ik het maar niet in de koelkast gezetquote:Op zondag 27 januari 2013 10:52 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Erwin. Van de week ook maar weer eens maken!
Maar dat indikken gebeurt altijd sowieso wel als je het een of 2 nachten in de koelkast laat staan vind ik! Bij mij kun je het zo'n beetje snijden dan! "Iemand een punt erwtensoep?"
Op de zij?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:11 schreef Yreal het volgende:
ik kwam er net achter dat je in de fietstassen gewoon een 24fl kratje bier kwijt kan
kun je niet even langs alle werkplekken komen met het eten ?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat de pan zo loeiheet was gisteren avond heb ik het maar niet in de koelkast gezet
Gewoon op het balkon, toen er nog sneeuw lag. Pan staat nu weer binnen.
Té lang buiten de kou kan de snert zuur maken.
Een kerstboom past ook primaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:11 schreef Yreal het volgende:
Ik heb er een keer de mopshond van mijn zus in meegenomenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef superkimmi het volgende:
ik heb een keer 4 boompjes (nog wel jonkies) als vervanging van dood grut van de oude bewoner, met mijn fietsje gehaald.
er zijn wel dingen waar de post handig voor is ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |