Je mag mijn landed immigrant wel kopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar het lied is wel geniaal
Kan mij niet voorstellen dat ik jouw visum kan kopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je mag mijn landed immigrant wel kopen.
Wat bied je?
Wat studeer je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat ik jouw visum kan kopenMaar, laat ik eerst hier mijn studie maar eens afronden
.
Studeer Small Business & Retail Management. Klaar in februari. Wil hierna waarschijnlijk nog een MBA of MSc gaan doen.quote:
Wat is je plan in Nova Scotia? Of ga je vanuit Halifax ergens anders naar toe? Mijn relatie is zo goed als over (de reden waarom in SK woon) en ik wil misschien naar NS verhuizen! Sask begint een beetje te vervelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Over drie weken zit ik weer in het vliegtuig naar Halifax. So excited
Laatste keer vloog ik vanaf Amsterdam naar Heatrow en vervolgens naar Halifax. Ik had toen ongeveer 4 uur overstap tijd en moest ook een tweede koffer inchecken. Nu ga ik vanaf Rotterdam en heb ik ongeveer 1,5 uur overstap tijd in Londen. Ook ga ik maar met een koffer. Kan ik nu gewoon voor beide vluchten online inchecken om zo te voorkomen dat ik in een wachtrij in Londen kan gaan aansluiten.
Ik ga een aantal vrienden bezoeken die ik gedurende mijn studie daar heb leren kennen. Een van hen - of eerder zijn ouders - hebben en cottage is Muskoka, ON dus wellicht dat we daar ook nog even naar toe gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:40 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Wat is je plan in Nova Scotia? Of ga je vanuit Halifax ergens anders naar toe? Mijn relatie is zo goed als over (de reden waarom in SK woon) en ik wil misschien naar NS verhuizen! Sask begint een beetje te vervelen.
Ga naar Alberta, oilfiields.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:40 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Wat is je plan in Nova Scotia? Of ga je vanuit Halifax ergens anders naar toe? Mijn relatie is zo goed als over (de reden waarom in SK woon) en ik wil misschien naar NS verhuizen! Sask begint een beetje te vervelen.
Mijn ex kwam uit NS en het schijnt dat er vrij weinig werk is. Denk wel dat het voornamelijk om ongeschoold werk ging. Wil die kant zeker eens een keertje uit. het schijnt er best mooi te zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:40 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er vrij weinig werk is, daarom zal ik niet zomaar daar naar toe verhuizen totdat ik er een baan vind. Ik vind NS fantastisch, ben er een tijdje geweest en heb veel leuke mensen ontmoet. Ook heb ik er een aantal connecties die mij op weg zouden willen helpen. Ik woon nu 11 jaar op de platte, kale prairies en wil terug naar een omgeving met bossen, heuvels en de zee.quote:Op zondag 7 juli 2013 05:34 schreef Roof_rack het volgende:
Mijn ex kwam uit NS en het schijnt dat er vrij weinig werk is. Denk wel dat het voornamelijk om ongeschoold werk ging. Wil die kant zeker eens een keertje uit. het schijnt er best mooi te zijn .
Hoe ben je tot de keuze voor NS gekomen?
Het gaat lekker met het weer in dit landje! Eerst Alberta/Calgary en nu TO. Die foto's van het water in de trein lijkt me wel behoorlijk eng.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:20 schreef DaveGrohl het volgende:
Lekker weer de afgelopen twee dagen hier. :/
http://storify.com/Winnip(...)uly-8-2013/slideshow
Het is hier nu al weken tussen de 25 en 35 graden, op 1 enkele dag regen nagelaten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:48 schreef Iwanius het volgende:
Dan mogen wij helemaal niet klagen met de zomerse temperaturen die nu al een week of wat Nederland teisteren.. Hoe zijn de zomers daar in het westen van Canada? Lekker als in niet benauwd of broeierig zoals in Nederland?
Hier in Saskatchewan zijn de zomers over het algemeen warm/heet en droog, zeker niet benauwd of broeierig. De lage luchtvochtigheid is dan een van de weinige voordelen van zover van een oceaan, zee of groot meer te wonen. De mooie zomers maken de koude winters weer een beetje goed iig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:48 schreef Iwanius het volgende:
Dan mogen wij helemaal niet klagen met de zomerse temperaturen die nu al een week of wat Nederland teisteren.. Hoe zijn de zomers daar in het westen van Canada? Lekker als in niet benauwd of broeierig zoals in Nederland?
Je moet het zo zien: elke plaats die een beetje groter is dan 10.000 inwoners heeft op zijn minst een burgerketen lid in huis, McDonals, Wendy's, BurgerKing, A&W of zo iets.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Maar...en misschien romantiseer ik teveel...jullie hebben wel een gigantische ruimte aan bossen/natuur om je heen, iets dat wij hier in Nederland met zo een alsmaar groeiende bevolking op een klein stukje land als maar missen.
Trouwens,is het ook zo in het gebied waar jullie vertoeven dat je zoals in sommige afgelegen delen van de US of A je om de zoveel km plotseling een Mc Donalds of iets soortgelijks zien opduiken?
Of is dat in Canada toch logistiek minder goed geregeld gezien de grootte van het land zelf.(onmetelijk groot)
Wayne Gretzky's? is meer een restaurant eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:05 schreef static het volgende:
Hoe heet die koffie-tent van de ex-ijshockieer ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |