Of hij heeft verstand van fotopapier.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Daniël of is de mol of heeft vaker widm gekeken
Leuk tv kijken hè? Voor jou dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:15 schreef -0- het volgende:
Zarayda is nog irritanter dan Tania deze aflevering
Groot gelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Haha, zeikerd Tim doet weer niet mee.
Jammer idd, het seizoen begon zo goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet dat het gezellig is, ik wil dat ze ruzie en achterbaksheid hebben onderling.
Rellenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet dat het gezellig is, ik wil dat ze ruzie en achterbaksheid hebben onderling.
Dit is iets meer dan een executie volgensmij, iig zo leek het in de promo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Irritant hoor.. 2 opdrachten per aflevering
Joep is nu weg hè.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer idd, het seizoen begon zo goed.
Ah ok. Die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Dit is iets meer dan een executie volgensmij, iig zo leek het in de promo.
Hopelijk idd, anders is het wel erg karig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Dit is iets meer dan een executie volgensmij, iig zo leek het in de promo.
Valt mee tov vorig seizoen jaquote:
Heb hem nog nooit erg gevondenquote:
Ik was sarcastisch omdat dat elke aflevering weer genoemd wordtquote:
Ik verstond het ook het niet.quote:
Kees is de ho-molquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
Die 2 klikken op Carolien gingen vrijwel direct, Kees met een grote boog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |